-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ خرداد ۱۱, چهارشنبه

Latest News from Webna for 05/31/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - دفترک معادل فارسی کلمات کاتالوگ یا بروشور می باشد، دفترک یعنی متن و اشکال چاپی که اطلاعاتی درباره‌ی ویژگی های کالا، محصولات و خدمات را ارائه می دهد.

سایت دفترک به عنوان یکی از زیرسایت های درگاه تجاری لوکوپوک افتتاح شد،دفترک این امکان را برای شما فراهم کرده است که با هزینه های مناسب،کاتالوگ یا بروشور محصولات و خدمات خود را به صورت برخط(آنلاین) ایجاد نموده و آن را به صورت برخط در اینترنت و یا به صورت غیر برخط(آفلاین) در رسانه های از قبیل CD، DVD و یا فلش منتشر نمایید.

برای مشاهده این سایت به آدرس http://daftarak.locopoc.com مراجعه کنید.


 


وبنا -  سایت بیرتک آی آر با عنوان مرجع مقالات و آموزش ها با هدف گسترش علوم در سطح اینترنت و فرهنگسازی استفاده صحیح از اینترنت شروع به کار کرد . کاربران اینترنت می توانند با مراجعه به این پایگاه مقالات و نوشته های خود را به نام و لینک خود منتشر کنند که فرصت مناسبی برای  شروع نویسندگی و یا درج لینک در یک سایت معتبر است. این پایگاه با علم به اینکه اینترنت تبدیل به یک رسانه ی خانوادگی و عمومی شده با کنترل مطالب منتشر شده سعی خواهد کرد از پخش مقالات و نوشتار هایی هرز جلو گیری کند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت http://www.bertak.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - مسعود چنگیزی (که پس از ۳ سال، مصاحبه‌ای را با یکی از رسانه‌های تحت وب انجام می‌دهد) در یک گفتگوی ۳۰ دقیقه‌ای، مسائلی را پیرامون شیوه آغاز به کار بلاگ اسکای، طرح‌ها و ایده‌های آینده این سرویس، وضعیت وبلاگ‌نویسی و تاثیر فیلترینگ روی آن، رنکینگ سایت‌های ایرانی و بسیاری موارد دیگر را عنوان کرد.

کاربران می توانند مصاحبه وبلاگینا را با حجم کم، کیفیت معمول و کیفیت خوب از لینک‌های مربوطه دریافت نمایید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته