-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ تیر ۵, یکشنبه

Latest News from Webna for 06/25/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سایت download.ir از قدیمیترین وب سایتهای دانلود در ایران چندی پیش با مدیریت جدید و با ارایه راهکارها و ابزار های پیشرفته توانست بازدید نسبتا خوبی را بگیرد رفع فیلتر شد.

مدیر سایت به وبنا گفت "حال پس از گذشت چند ماه پس از رفع فیلترشدن سایت به یاری ایزد منان و حمایت شما کاربران گرامی امیدواریم که  با اجرای فازهای بعدی این پروژه بتوانیم خدمات شایسته کاربران خوب ایرانی را داشته باشیم حضور دوباره و پررنگ شما کاربران عزیز برای ما انرژی بخش می باشد"

برای مشاهده سایت به آدرس  http://download.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - ازی آنلاین مسابقات اتوموبیل رانی سرعت بیشتر (SpeedUP)  به صورت رسمی آغاز به کار کرد تا تابستان سرگرم کننده و جذابی را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای آنلاین فراهم نماید. به نظر می رسد که بازی آنلاین کاملا ایرانی سرعت بیشتر (SpeedUP)  نگرشی تازه نسبت به بازی های آنلاین را ارائه می‌کند. در این بازی، شما نقش مدیر یک تیم اتوموبیل رانی را بازی می کنید که با استخدام راننده و خرید ماشین در تورنومنت های مختلفی شرکت کرده و در صورت برنده شدن در مسابقات، جوایزی را کسب می نماید.

 

کاربر این بازی، به مرور تیم خود را توسعه داده و خودروهای مدرن تر و رانندگان مجرب تری را استخدام می کند. مدیر تیم با استفاده از تجهیزات و آپشن های مختلفی که بر روی خودروی خود نصب می نماید، ماشین را اسپرت کرده و قدرت خود را در پیست به رخ حریفان می کشد. آموزشگاه رانندگی، تعمیرگاه، فروشگاه لوازم یدکی و کارگاه تیونینگ خودرو بخش‌هایی از این بازی جذاب و سرگرم کننده هستند.

برای مشاهده سایت به ادرس http://www.speedup.ir مراجعه کنید


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته