-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ تیر ۵, یکشنبه

Lastest News from Shahrgon for 06/26/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



صد و شصت و دو نفر از اعضای جامعه پزشکی ایران در نامه ای به رئیس قوه قضائیه اعلام کردند که در مقابل سلامت آحاد جامعه احساس مسئولیت می کنند و نمی توانند در قبال بی توجهی مسئولین سکوت کنند.

این گروه از پزشکان که "برخورد اسفبار مسئولین زندان " با بیماری جدی قلبی زندانی سیاسی هدی صابر را باعث بهت و اندوه ملت و بخصوص جامعه پزشکی ارزیابی کرده اند، با یادآوری واقعه " درگیری منجر به فوت" یک زندانی سیاسی دیگر – هاله سحابی – این حوادث را "فجایعی" دانسته اند که برای وجدان های بیدار و مسئول و مردم شریف این مرز و بوم "غیر قابل تحمل " است.

امضاء کنندگان این نامه تاکید کرده اند که طی سالیان اخیر "حوادث تاسف بار مشابه دربرخورد با زندانیان " بطور مکرر مشاهده شده است.
این نامه خواهان رسیدگی سریع و بدون اغماض و مجازات مقصرین و مسئولین فجایع اندوهباری که به مرگ این دو زندانی سیاسی منجرگردید شده است.
نویسندگان هم چنین خواهان تشکیل" کمیته پزشکی متخصص و مستقل " برای بررسی سلامت سایر زندانیان سیاسی شده اند.

دکتر مصطفی معین وزیر سابق علوم ، محمد رضا خاتمی از رهبران مشارکت، علی شکوری راد و فاطمه رمضانزاده هر دو از شخصیت های اصلاح طلب در زمره امضاو کنندگان هستند.

[رادیو بین المللی فرانسه]


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به shahrgon-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به shahrgon@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته