-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

Latest News from Webna for 04/26/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سیستم همکاری در فروش سایت دوود! اس ام اس آغاز به کار کرد. به گفته مدیر سایت در صورتیکه صاحب وبسایت، وبلاگ یا مرکز آموزشی هستید میتوانید بصورت رایگان به نماینده دوود! اس ام اس تبدیل شوید و ماهیانه درآمد نامحدود داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://dudesms.com مراجعه کنید.


 


وبنا - سايت كارا كتاب اولين سايت كتب و مجلات قديمي در ايران راه اندازی شد. این سایت با بيش از 4000 جلد كتب قديمي و ناياب راه اندازی شده است.

کاربران در قسمت جمعه بازار اين سايت مي توانند كتابهاي خود را براي فروش در معرض نمايش قرار دهند. شایان ذکر است این سرویس رايگان است.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.karaketab.com مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت پلاک اروند یک فضای چند منظوره شامل بازار خرید و فروش خودروهای پلاک اروند در منطقه آزاد اروند ( آبادان و خرمشهر )، اطلاع رسانی کامل درباره خودروهای موجود در این منطقه ، تهیه قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی، مقایسه خودرو ها، گالری تصاویر خودرو و اخبار خودروهای وارداتی می باشد.

هدف از راه اندازی این وب سایت ایجاد یک بانک اطلاعاتی در مورد انواع خودروهای وارداتی در این منطقه می  باشد.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.pelakarvand.com مراجعه کنید.


 


وبنا - دوره دو روزه آموزش سئو SEO (بهینه سازی موتورهای جستجو) برای علاقه مندان به مباحث بازاریابی از طریق وب در برج میلاد برگزار می شود.

محورهای این کارگاه آموزشی عبارتند از : معرفی بازاریابی از طریق موتورهای جستجو و سئو ، جدیدترین تکنیک های سئو در سال 2011 ، مقایسه روش های قدیمی رایج سئو در ایران با روش های نوین، روش های لینک بیلدینگ در سایت های داخلی و خارجی، چگونگی ایجاد استراتژی افزایش ترافیک با توجه به بودجه، سئو در سایتهای چند زبانه، ایجاد Landing Page برای افزایش ترافیک، ایجاد و بهبود چهارچوب های استاندارد برای توسعه سایت های جهانی و تبلیغات کلیکی.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.kaspid.com/news/web-design/education مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت آشپزی ما با یک دسته بندی تخصصی در زمینه آشپزی با استفاده از کارشناسان تغذیه راه اندازی شد.

از محتویات این سایت می‌توان به آموزش‌ها و نکات آشپزی، انواع دسر ها، انواع غذاها شامل غذاهای ایرانی‌ و خارجی‌، انواع فست فودها، تکمیل کننده‌های غذایی و نکات خانه داری اشاره کرد. همچنین با عضویت در سایت آشپزی ما از جدید‌ترین بروز رسانی‌ها در سایت مطلع شوید.

برای مشاهده سایت به آدرس http://ashpaziema.com مراجعه شده است.

 

نویسنده : نیکا جهانگیری


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته