-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

Latest News from Webna for 09/30/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سایت قالب من یکساله شد. مدیر سایت با اعلام خبر یکسالگی این سایت به وبنا گفت "طی مدت یکسال از راه اندازی اولین سایت تخصصی طراحی قالب های وبلاگ و وب سایت با عنوان قالب من، با صرف وقت و هزینه های بسیار گامی در جهت پیشرفت عرصه فناوری اطلاعات و دنیای مجازی اینترنت برداریم. هم اکنون شما هم می توانید در جشنواره بزرگ یک سالگی سایت قالب من شرکت کنید و برای خود یک قالب اختصاصی داشته باشید."

برای مشاهده بخش ویژه تولد یک سالگی سایت به آدرس به www.mytheme.ir/1st-festival.php مراجعه کنید.


 


وبنا - مدیر سایت 2topic خبر از فروش این سایت داد. این سایت 2 سال است که فعالیت می کند. برای مشاهده سایت می توانید به آدرس http://www.2topic.ir مراجعه کنید. 


 


وبنا - پایگاه  اطلاع رسانی تخصصی لحظه های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران آی سی تی تایمز به عنوان پایگاهی مستقل  و آزاد است که در حوزه فناوری اطلاعات وارتباطات به اطلاع رسانی مشغول است.


این پایگاه متشکل از نیروهای جوان، خبرنگاران و کارشناسان مجربی است که با فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکیه بر دانش این حوزه سال ها در رسانه های مختلف و مرتبط قلم زده و همچنین مسمر ثمر بوده اند .ا ین پایگاه  همچنین از راهنمایی  و  مشاوره چندین مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاه صاحب نام و با سابقه کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات  بهره می برد.

برای مشاهده سایت به آدرس www.icttimes.com مراجعه کنید.


 


وبنا - سعید صفا مدیر وب سایت ملک سلیمان خبر از راه اندازی این سایت داد. به گفته وی علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات لازم در خصوص این فیلم را دریافت کنند.

بخش گالری تصاویر و بخش فیلم های کوتاه از بخش های اصلی این سایت می باشد برای مراجعه به سایت به آدرس www.kingdomofsolomon.com مراجعه کنید.


 


وبنا - امیر مهرانی - جشنواره وب ایران بعد از مدتی طولانی به مرحله پایانی خود رسیده. امسال من در این جشنواره هم به عنوان داور حضور داشتم و هم به عنوان دبیر بخش بلاگهای سازمانی.

امسال برای اولین بار بخش بلاگهای سازمانی در جشنواره وب ایران مورد توجه قرار گرفت. موضوع بلاگ سازمانی در ایران بسیار تازه است و تعداد کمی شرکت در این بخش شرکت کرده اند که عمدتا بلاگهایی بودند که در همین جا معرفیشان کرده بودم. سعی شده تا بلاگهایی به عنوان کاندید معرفی شوند که بیشتر در جهت اهداف سازمان خود مطلب نوشته اند و در جهات مختلف تاثیرگذار بوده اند. از طرفی وقتی تعداد شرکت کنندگان در این بخش کم است، قضاوت و انتخاب بهترین بسیار مشکل می شود. بعضی از بلاگها هم بودند که در جریان مسابقه قرار نگرفتند. بصورت مشخص می تونم در مورد بلاگ بهساد صحبت کنم که با توجه به اینکه آقای آواژ جزو داوران بوده اند، بلاگ شرکت بهساد در جریان مسابقه قرار نگرفت.

در مورد بهترین وب سایتهای شرکتهای خصوصی هم آخرین لحظه انتخاب کاندیداها به من واگذار شد که سعی کردم با توجه به امتیازی که بقیه داوران برای آنها درنظر گرفته بودند کاندیداها را معرفی کنم. بزرگترین مشکلی که در زمینه وب سایت شرکتها با آن مواجه هستیم اینست که هنوز بسیاری از شرکتها وب سایت دارند چون باید وب سایت داشته باشند و به این موضوع با دیدی استراتژیک نگاه می کنند. اما با وجود این موضوع کاندیداهای انتخاب شده بیشترین هماهنگی را در محتویات وب سایت، نوع طراحی و اهدافشان را داشته اند.

لیست بلاگها و سایتهای شرکتی که کاندید شده اند:

در بخش بهترین وبلاگ رسمی شرکتی ها:weblog.radmanitd.com ،tehran.behzisti.ir ،weblog.idegostaran.comوparnianportal.com/blog
در بهترین سایت شرکت های خصوصی:adpdigital.com ،draje.ir ، pandasecurity.ir ،itmavara.com وfaranovin.com

و جشنواره…

شاید در مورد نحوه اجرای جشنواره بشه انتقاد کرد و ایرادهای زیادی در این مورد پیدا کرد و در موردش حرف زد. اما به نظرم مهم تر از انتقاد کردن این است که به خودمان یادآوری کنیم که اجرای چنین ایده ای آن هم با بودجه کاملا محدود کار بسیار مشکلی است. فقط امیدوارم که برای سال آینده و برای دوره بعدی این جشنواره بتوان حرکت منسجم تری داشت و حرفه ای تر عمل کرد.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته