-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

Latest Posts from Gordab for 09/26/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

توجه کنید که مطالب گرداب برای افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.




امام خمینی(ا.خ): جان مسلمان بالاتر از ساير چيزهاست. حفظ خود اسلام از جان مسلمان هم بالاتر است. اين حرفهاى احمقانه‏اى است كه از همين گروهها القا مى‏شود كه خوب، جاسوسى كه خوب نيست! جاسوسى، جاسوسى فاسد خوب نيست، اما براى حفظ اسلام و براى حفظ نفوس مسلمين واجب است، دروغ گفتن هم واجب است، شراب خمر هم واجب است صحيفه امام، ج‏15، ص: 116 “

و آن سه نقطه آخر کار من نیست، آن سه نقطه را حضرت امام آن جا گذاشتند تا دست مسلمین برای حفظ اسلام بسته نباشد. هرچه خواستید جایش بگذارید، تجاوز، شکنجه، قتل، آدم ربایی و از همه مهم ترتقلب. نقل است از حاج کرب علی محمد که یک بار شخصی نزد حضرت امام رسید و سوالی از ایشان کرد که همان سوال باعث آشنایی حضرت امام با عزرائیل شد. ملعون از امام پرسید که اگر واجب کفایی بر فرض مثال شرایطی به وجود آید که همه مسلمین جهان در یک روز برای حفظ اسلام به مقام والای شهادت برسند، بعد از واقعه تکلیف اسلام چه می شود؟ روایت است که بعد از شنیدن این سوال حضرت امام چشمانشان آبی شد و چند بار ریسِت شدند و از همان جا راهی بیمارستان.

همه اینها به کنار،دكتر مهدي كوچك‌زاده در یکی از مصاحبه های اخیر فرمودند که “ولي فقيه مي تواند احكام مسلم دين را “متوقف ” كند”. ولي فقيه مي تواند بر اساس اختياراتي كه اسلام و پيامبر و خدا به او داده احكام مسلم دين را نه تنها متوقف بلكه براي حفظ اسلام بر عكس كند.

حضرت آلت الاغ امام خامنه ای

به عنوان مثال اگر آقا فردا حکم دادن که برادران ارزشی با گوز وضو بگیرند و نماز بخوانند، آن نماز قبول است و این نمونه ای از حکم بر عکس کردن قوانین اسلام برای حفط اصل شریعت است. یا مثلا روز عید قربان گوسفندان سر مسلمانان را ببرند و حتی مسلمانان برای سوگواری به جای سر بر ما تحتشان قمه بزنند.

بالاخره یکی از مسائلی که اسلام را از سایر ادیان والا تر می برد همین خاصیت انعطاف پذیری آن است.

این مقاله را به یک ربائی از حضرت امام پایان می دهیم:

طوطى وار

فاطى كه به دانشكده ره يافته است          الفاظى چند را به هم بافته است

گويى كه به يك دو جمله طوطى وار           سوداگرِ ذاتِ پاكِ نايافته است

منبع: سایت امام خمینی

منبع مقاله: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907030266





نقدی داریم بر مقاله بسیار زیبای درج شده در خبرگذاری فارس (گذاری به معنی گذاشتن خبر نه گزارش خبر) با عنوان پاسخ جالب امام حسن(ع) درباره “حق‌ “و باطل، توصیه می کنم قبل از خواندن مقاله زیر حتما مقاله فارس نیوز را کامل بخوانید که خالی از لطف نیست. در صورتی که از بیماری مزمن گشادیسم رنج می برید خلاصه مقاله فارس نیز اینجا نوشته شده است.

ماجرا از این قرار است که مردی رومی نزد حضرت علی می رسد و از وی سوالاتی می کند و آن حضرت می فرماید که سوالاتت را از فرزندانم بپرس. مرد رومی خدمت حضرت امام حسن مجتبی می رسد و سوالاتش را از وی می پرسد.

یک آقا در حال ادرار رو به جلو

سوال 1: خنثی چیست؟

حسن در جواب می گوید:خنثى به شخصى گفته مى‌شود كه معلوم نباشد مرد است يا زن، كه اگر هيچ نشانه‌اى نداشته باشد يا هر دو نشانه را موجود باشد به او گفته مى شود: ادرار كن، پس اگر ادرارش به سمت جلو يا بالا بود، مرد است و در غير اين صورت در حكم زن خواهد بود.

مرد رومی که این همه راه برای پرسیدن سوال هایش آمده بود با شنیدن جواب هوشمندانه امام پشم هایش ریخت و با مکسی گفت: عجب!!!

مرد رومی آنگاه رو به امام کرد و گفت: من قبل از آمدنم بسیار از دریای بی کران علم شما و خاندانتان شنیده بودم ولی به خدا قسم که هرگز نمی دانستم دامنه معلومات شما به این وسعت است.

امام حسن مجتبی در جواب فرمودند: اینکه چیزی نیست، ما خانوادگی دانشمندیم. جدم با اینکه سوات نداشت یک کتاب نوشت و به خورد امتی داد، ما که مکتب رفته ایم.

سوال 2: فاصله بين حق و باطل چيست؟

امام حسن مجتبی در جواب به این سوال مرد رومی فرمودند: بين حق و باطل چهار انگشت است، آنچه با چشم خود ديدى حق و آنچه شنيدى باطل است.

نکته: خدمت دوستان مسلمانم عرض کنم که امام حسن مجتبی به نکته بسیار مهمی اشاره کردند:”آنچه با چشم خود ديدى حق و آنچه شنيدى باطل است” پس لطف کنید آن قسمتی از اسلام را که شنیده اید بی خیال شوید و فقط به آن قسمتی که می بینید بسنده کنید. برای مثال اینکه می گویند ابوالفضل عباس رفت آب بیاره، افتاد و دندونش شکست؛ اینها همه قصه است و چون شما فقط آن ها را شنیده اید، باطل.

به معلم دینی گفتیم: آقا، شما که میگید ابوالفضل تنها رفت آب بیاره و هیچ کس تخم نکرد باهاش بره و تنها رفت سره چشمه و بعدش هم که شهید شد، پس این همه ماجرا از کدوم شاهد در اومده؟

لبخندی زد و گفت: پسرم، فرشتگان الهی در آن لحظه مشغول نُت برداری بودند و اینها همه رِوایاتیست از فرشتگان.

دوست آخوندی می گفت: کفار می گویند خدا نیست چون دیده نمی شود، ها ها، مگر شما برق را می بینید که به وجودش ایمان دارید؟ نه. شما نشانه های وجود برق را در روشنایی لامپ می بینید. (البته شعور دوستمان در حدی نبود که برایش توضیح بدهیم که حتی برق هم دیده می شود)

سوال 3: فاصله بين زمين و آسمان، مشرق تا مغرب؟

حسن در ادامه گفت: فاصله بين زمين و آسمان به اندازه دعاى مظلوم بر عليه ظالم است و نيز تا جايى كه چشم ببيند. قرار بود این جمله حسن را سر دره ناسا بنویسند که نیل آرماسترانگ گفت به شرافتم قسم اگر بنویسید روی سر دره ناسا میرینم.

حسن:همچنين فاصله بين مشرق تا مغرب به مقدار سرعت گردش و حركت خورشيد در يك روز خواهد بود. بعضی روز ها خورشید تند حرکت می کند و فاصله ایندو مثلا می شود 2 کیلو متر و بعضی روز ها 200 کیلومتر.

نجات غریق عالم

سوال 4:رنگین کمان چیست؟

و امّا قوس و قزح (رنگین کمان)؛ قوس علامتى است از طرف خداوند رحمان براى در امان ماندن موجودات زمين از غرق شدن و ديگر حوادث مشابه آن و قزح نام شيطان است.

درست مثل این می ماند که از انیشتن بپرسید پدیده ال نینو(ال‌نینیو) چیست و او در پاسخ بگوید: المیرا دختر همسایه است که از طرف خداوند رحمان زیبا آفریده شده تا ما حال کنیم و همانا پدرش شیطان است.

امام حسن مجتبی همه این دری وری ها را گفت که یک کلمه نگوید نمی دانم.


آن ده چيزى كه يكى از ديگرى محكم‌تر و سخت‌تر مى‌باشند، كدامند؟

خداوند متعال سنگ را آفريد و به دنبالش آهن را به وجود آورد كه همانا آهن سنگ را قطعه قطعه مى‌كند و سپس آتش را آفريد كه آهن را گداخته و آب مى‌نمايد و سخت تر از آتش آب است كه آتش را خاموش مى‌كند و از آب شديدتر ابر مى‌باشد كه آن را حمل و منتقل مى‌كند و از ابر نيرومندتر باد خواهد بود كه ابر را به اين سو، آن سو مى‌برد و از باد قدرتمندتر آن نيرويى است كه باد را كنترل مى‌كند و از آن شديدتر ملك‌الموت-عزرائيل- است كه جان همه چيز را مى گيرد و مى‌ميراند و از آن مهمتر خود مرگ است كه جان عزرائيل را نيز مى‌ربايد و از مرگ محكم‌تر و نيرومندتر، مشيت و اراده الهى است كه مرگ را برطرف مى نمايد و در روز واپسين، مردگان را زنده مى‌گرداند.
- بحارالا نوار ج 43، ص 326، ح 5، الخرايج و الجرايح: ج 2، ص 572، ح 2.
دوستان عزیز، دوستداران مذهب و مسلمانان: بنده محصولی هستم بیرون آمده از کاخانه تولید انسان جمهوری اسلامی. من پای تلویزیون جمهوری اسلامی ایران، در کلاس های درس این حکومت اسلامی و حسینیه های این مملکت بزرگ شده ام. من هر اَنی که هستم زاییده تفکرات و روش های تربیتی اسلام و نظام اسلامی هستم. فرق من و تو دوست ارزشی عزیز در یک کلمه است و آن کلمه جادویی چیزی جز شعور نیست.
وقتی دری وری هایی چون کس شعریات بالا را در مدارس و اماکن اسلامی به مغز من فرو کردند اندکی صبر کردم و به مفاهیم آن ها اندیشیدم. کاری که تو از نعمت آن بی بهره ای.

اصل مطلب: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8906291244





برگی از دفتر خاطرات یک بسیجی: گزارشی از آخرین لحظات اقامت آیت الله خامنه ای در ایران

بغض در گلوی آقا احساس  می شد و سکوتی عجیب بیت را فرا گرفته بود. آقا از پای منقل بلند شدند، آبی به سر و روی مبارک زدند و فرمودند عباس، بچه ها را جمع کن تا آخرین نماز را بخوانیم و انشا الله به زودی راهی شویم. همه بچه های بیت زدند زیر گریه.

شروع کردیم به خواندن نماز. وسط های نماز زیر چشمی نگاهی به آقا انداختم و دیدم بدن مبارکش در حال لرزه است. انگاری که در حال بار بردن هستند، گویی با حضرت حق رو در رو ملاقات می کنند.رو کردم به رسول و گفتم: پیس. به من نگاه کرد و با چشمانم به آقا اشاره کردم. تقریبا همه  از حالت غیر معمول آقا مطلع شده بودند.  بچه ها همه زدند زیر گریه. عجیب بود که بعد از نماز آقا همچون کودکی از فرط خستگی به خواب فرو رفتند. به بدن نحیف آقا خیره شدیم و همه زدیم زیر گریه. بعضی وقت ها آقا به خاطر نا سازگاری شیره به معده مبارکشان میانه های روز به خواب فرو می رفتند ولی من می دانستم که این خواب از آن خواب های همیشگی نیست.

حضرت آیت الله خامنه ای در حال استراحت بعد از نماز

خجسته خانم آمد و گفت از اطلاعات زنگ زدند و گفتند دیر شده، صلاح نیست بیش از این معطل کنیم. دلم نمی آمد ولی به هر زحمتی که شده آقا را بیدار کردم. خجسته خانم مقداری علف و ینجه تازه در بخچه پیچیده بودند که بوی آن فضای اتاق را معطر کرده بود که به بیدار کردن آقا از خواب سنگینشان کمک کرد. وسائل آقا  و صندوق هایی پر از رای دزدیده شده را آوردند و من و رسول آن ها را به کول انداختیم. قبلا آقا تاکید کرده بودند که رای ها را با خود ببرند که شواهد و مدارک خدایی نکرده باعث آزار و اذیت اهل بیت ایشان و بقیه کارمندان بیت نشود.

حضرت آقا آمدند و گفتند: زحمت نکشید شما، بنده به اندازه کافی به شما عزیزان زحمت داده ام. دست کردند در جیب عبایشان و دو عدد ساندیس ساخته شده مخصوص بیت به من و رسول دادند و گفتند اگر اجازه بدهید خودم وسائلم را حمل می کنم. من و رسول ساندیس ها را گرفتیم و به همراه همه بچه های بیت زدیم زیر گریه.

مجتبی وارد اتاق شد و گفت بابا از اطلاعات آمدند که شما را ببرند، گفتند برای امنیت بیشتر کسی همراه شما نیاید. همه زدیم زیر گریه. من و رسول و آقا مجتبی کمک کردیم و وسائل آقا را روی پشتشان قرار دادیم و محکم بستیم. این ها آخرین لحظاتی بود که چهره مبارک آقا را می دیدیم.

دو مامور اطلاعاتی در حال اسکورت آیت الله خامنه ای

بعد ها فهمیدیم که آقا با پای پیاده از مرز رد و به قبرس پناهنده شده بودند، وقتی از این ماجرا با خبر شدیم همه زدیم زیر گریه. امروز از وجود مبارک حضرت ماه فقط چفیه ایشان مانده که هنوز هم که هنوزه رمزش را کشف نکرده ایم و یک پالون ترک خورده که نشان از ساده زیستی ایشان می دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین در حال ترک ایران به همراه رای های دزدی





تا به حال فکر کرده اید اگر شخصیت های تاریخی مذهبی ما در جامعه امروز زندگی می کردند به چه کاری مشغول می شدند؟

علی اصغر، نامی آشنا در صنعت پوشک کشور:

پوشک بزرگ علی اصغر با دوام و راحتی بالا

مهد کودک عایشه به مدیریت محمد رسول الله (بچه بدین، خانم تحویل بگیرید):

مهد کودک عایشه، تاسیس 50 هجری شمسی

کروز های تفریحی نوح برای شما و خانوادیتان:

کروز های تفریحی نوح

آب معدنی حسین ابن علی، گرفته شده از قلب دماوند:

آب معدنی حسین ابن علی

آلبوم جدید بلال حبشی با نام بی تو هرگز، جاودان صدای موسیقی، محصولی از استدیوی ضبط بلال:

آلبوم جدید بلال حبشی

مژده به کدبانو های ایرانی، دیگر نگران نصف کردن میوه و سبزی جات نباشید. خرد کن و همه کاره شق القمر میوه و سبزیجات را در یک چشم به هم زدن خرد می کند. معجزه قرن:

شق القمر محصولی از کارخانه جات محمد رسول الله

خطوط هوایی جعفر طیار، راحت ترین راه برای رسیده به سعادت:

خطوط هوایی جعفر طیار، راحت و مطمئن

دیگر نگران چاه گرفتگی نباشید:

بر پدر و مادر اون کسی که این برچسب هارو به در خونه ما می چشبونه لعنت، تف به قبر پدرتون بیاد

تخلیه چاه ادرکنی

طلا فروشی رضا کفتر باز، بهترین محل برای خرید طلا، جواهر و حلقه ازدواج:

طلا فروشی رضا کفتر باز

دفتر مهاجرتی سلمان فارسی، تف به روحش بباره:

دفتر مهاجرتی سلمان فارسی (خائن بزرگ)

لوازم خانگی علی الکترو، پریز و دوشاخه ذوالفقار:

دوشاخه و پریز مدل ذوالفقار علی ابن ابی طالب

معراج، تولید کننده انواع آسانسور های صنعتی و ساختمانی

آسانسور های معراج، با مدیریت جبرئیل

سوپر میوه رضا انگوری:

سوپر میوه رضا انگوری



شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به gordab-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به gordab@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته