-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

Latest News from Webna for 09/25/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - اولين فروشگاه آنلاين عروسك در ايران با نام صورتي افتتاح شد. اين سايت كه با هدف عرضه كليه عروسك هاي فانتزي موجود در بازار به صورت الكترونيكي افتتاح شده است متشكل از افراد متخصصي است كه سال ها در زمينه عروسك و پوليشي به صورت سنتي مشغول به كار بوده اند و اكنون به سمت تجارت الكترونيك روي آورده اند. از سري امكانات اين سايت مي توان به حذف عوامل واسطه اي و در نتيجه كاهش قيمت محصولات ، درج مشخصات كامل هر عروسك ، تضمين كيفيت عروسك ها ، اهدا هداياي ويژه به خريداران و امكان خريد پستي و تحويل درب منزل اشاره كرد . 

برای مشاهده سایت به آدرس www.surati.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - سامانه ارسال و دریافت پیامک لوکوپوک با تخصیص یک شماره به شما امکان می دهد که یک ارتباط هوشمندانه با مشتریان خود داشته باشید. قابل ذکر می باشد که تمام کاربران لوکوپوک با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می توانند از این سامانه استفاده نمایند، فقط کافی ست که عضویت خود را در این سامانه فعال نمایند.

ویژگی های این سامانه به شرح زیر می باشد:

  • ارسال و دریافت پیامک
  • رابط کاربر سریع، ساده و آسان
  • گزارش کامل پیامک های ارسالی
  • ارسال پیامک در آینده
  • ارسال اتوماتیک پیامک براساس قوانین تعریف شده شما
  • ارسال اتوماتیک پیامک در رخدادهای مهم
  • ارسال اتوماتیک پیامک تبریک تولد
  • ارسال هوشمند پیامک گروهی
  • پاسخ اتوماتیک به پیامک های دریافتی
  • ارسال اتوماتیک پیامک دریافتی به تلفن همراه شما
  • امکان زدن چند برچسب بر اعضای دفترچه تلفن
  • قابلیت ایمپورت و اکسپورت اعضای دفترچه تلفن
  • امکان قرار دادن فرم عضویت دفترچه تلفن در سایت شما
  • خرید اعتبار ارسال پیامک به صورت برخط

برای ورود به سامانه می توانید از آدرس sms.locopoc.com استفاده نمایید.


 


وبنا - مجله علمی کائِسنا، برنده‌ی ویژه اجلاس جهانی جایزه جوانان شد. در این اجلاس ، جوانان زیر 30 سال خالق محتوای الکترونیکی از 102 کشور جهان ، در شش گروه به رقابت پرداختند. محمد رشیدی کوچی ، مدیر و مؤسس مجله علمی کائِسنا به عنوان یکی از سه برنده ویژه بخش دانش برای همگان انتخاب شد. برندگان این اجلاس ، 18 تا 22 سپتامبر 2010 ، به دعوت اتحادیه فناوری اطلاعات سازمان ملل متحد و دفتر اجلاس ، به نیویورک سفر کرده و با گرده‌هم‌آیی در جشن " متعهدترین و خلاق‌ترین جوانان جهان " ، مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته و به جهانیان معرفی شدند.

برای مشاهده سایت به آدرس www.ksna.ir مراجعه کنید.


 


وبنا - به گفته مدیر سایت هدف از ایجاد سایت بام تهران ایجاد مسابقات ورزشی، عکاسی، تورهای یک روز و معرفی مراکز گردشگری و تفریحی است، کاربران در سایت می توانند از طریق گروه ها و رویداد ها با یک دیگر درارتباط باشند و دوستان خود را دعوت کنند

برای مشاهده و عضویت در سایت به آدرس www.bamtehran.com مراجعه کنید


 


وبنا - آرش برهمند - به گزارش عصر ارتباط، سومین جشنواره وب سایت‌های ایران پس از چند ماه تاخیر در اعلام نتایج برترین وب سایت‌های سال از ابتدای هفته جاری با اعلام کاندیداهای برتر در 54 گروه موضوعی و فنی وارد مرحله نهایی فعالیت خود شد. شایان شلیله دبیر اجرایی سومین جشنواره وب سایت‌های ایران در گفتگو با سایت وبنا که خود بانی این جشنواره محسوب می‌شود، در توضیح تاخیر چند ماهه اعلام نامزدهای نهایی این جشنواره، گفت: «تعداد زیاد شرکت‌کننده‌ها، وجود گروه‌های بیشتر نسبت به سال گذشته و همچنین برنامه و سیستم داوری الکترونیکی امسال باعث شد که طول دوره داوری بیشتر از حد انتظار طول بکشد. هرچند در همین انتخاب‌های پرشمار نیز در اعلام فهرست نهایی نهایت دقت ممکن به لحاظ محتوایی و فنی لحاظ شده است.»

او درباره فرآیند داوری نیز اعلام کرد: «داوری سومین جشنواره وب سایت‌های ایران در سه مرحله انجام شد. در مرحله اول از میان سایت‌هایی که داوطلب حضور در جشنواره شده بودند آنهایی که هیچ‌یک از استاندارد‌های وب را رعایت نکرده بودند از جشنواره حذف شدند. در مرحله بعدی جمع 32 نفره داوران در طول سه ماه سایت‌های شرکت‌کننده در جشنواره را بررسی و به سایت‌ها امتیاز دادند.»

به گفته وی در مرحله سوم نیز که آخرین مرحله داوری سومین جشنواره وب سایت‌های ایران بود، دبیران علمی با بررسی نهایی سایت‌ها، کاندیدا‌ها را اعلام کردند. از میان نامزدهای سومین جشنواره وب سایت‌های ایران یک سایت به عنوان سایت برتر در هر گروه معرفی خواهد شد. شلیله تاریخ معرفی برندگان نهایی را نیز که در بیش از 50 شاخه انتخاب خواهند شد را هم تا پایان مهر ماه اعلام کرد.جشنواره آنلاین وب ایران اولین بار در سال 1386 توسط پایگاه خبری وب‌سایت‌های ایران برگزار شد. در این جشنواره با نظرسنجی از مدیران سایت‌ها، وبلاگ‌نویسان و کارشناسان فناوری اطلاعات سایت‌هایی برگزیده و به آنها تندیس سایت برتر اعطا می‌شود.

این مطلب در شماره 375 هفته نامه عصر ارتباط منتشر شده است.

لینک مرتبط: http://www.asreertebat.com/1389/7/3/AsreErtebat_weekly/375/Page/26/?NewsID=11198 
و http://www.asreertebat.com/1389/7/3/AsreErtebat_weekly/375/Page/27 

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta


 


وبنا - کاندیدا های گروه شبکه های اجتماعی در سومین جشنواره وب سایت های ایران معرفی شدند. در بخش اول این گروه با عنوان بهترین سایت شبکه اجتماعی سایت های webzzz.com و cloob.com به عنوان کاندیدای برتر در این بخش معرفی شدند.

در دیگر بخش این گروه با عنوان بهترین سایت به اشتراک اطلاعات سایت های ghatar.com ، cloob.com/share/source/list و pasokh.net به عنوان کاندیدای برتر در این بخش معرفی شدند.

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta


 


وبنا - کاندیدا های گروه وبلاگ در سومین جشنواره وب سایت های ایران معرفی شدند. در بخش بهترين سايت سرويس دهنده وبلاگ سایت های mihanblog.com ، bloghaa.com و webloghaa.com به عنوان کاندیدا معرفی شدند.

در بخش بهترين سرويس دهنده ابزار وبلاگ سایت های templategenerator.net ، blogskin.ir ، kakapo.ir و abzarak.com به عنوان کاندیدا های سایت برتر در سومین جشنواره وب سایت های ایران معرفی شدند.

در آخرین بخش این گروه با عنوان بهترین سایت ابزار وب سایت های sabapayamak.com ، emap.ir ، templategenerator.net ، abzarak.com و mailfa.com به عنوان کاندیدای برتر در این بخش معرفی شدند.

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta


 


وبنا - کاندیدای گروه استاندارد و وب فارسی در 3 بخش بهترین سایت از نظر ساختار، بهترین سایت از نظر طراحی و استاندارد های وب و بهترین سایت از نظر طراحی صفحه اول معرفی شدند.

در بخش اول سایت های datisdesign.com ، esafir.com ، bartarinha.com ، rohanit.com و gowdin.com در بخش بهترین سایت از نظر ساختار به عنوان کاندیدا معرفی شدند.

در بخش دوم با عنوان بهترین سایت از نظر طراحی و استاندارد های وب سایت های adpdigital.com ، edreamer.ir ، topdesign.ir ، khalilan.com و gowdin.com به عنوان کاندیدای برتر معرفی شدند.

در بخش آخر نیز با عنوان بهترین سایت از نظر طراحی صفحه اول سایت های ihome.ir ، adpdigital.com ، faranovin.com و axprint.com به عنوان سایت های برتر در این بخش معرفی شدند.

اسامی برندگان در پایان مهرماه اعلام می شود.

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta


 


وبنا - کاندیدا های بهترین سایت ایرانی به زبان انگلیسی معرفی شدند. در این بخش سایت های iranoilgas.com ، investiniran.ir ، crmroom.com/en و thegazette.ir به عنوان کاندیدای برتر برای دریافت عنوان برترین سایت سال در گروه سایت ایرانی به زبان انگلیسی معرفی شدند.

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta


 


وبنا - کاندیدا های بهترین ایده سال در زمنیه وب فارسی در سومین جشنواره وب سایت های ایران معرفی شدند. سایت های sellch.com ، meydoonak.com و myfc.ir به عنوان کاندیدا های این بخش معرفی شدند.

 

حامیان سومین جشنواره وب سایت های ایران

Styles OLC IranPHP iClub Jahan Data Javan Rayaneh DiGiKala friendfa albasco kaspid rapidworld narbella locopoc arta


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته