-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

Latest News from Webna for 09/26/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - هفته نامه عصر ارتباط پس از انتشار نسخه چاپی شماره دو راهنمای خرید لپ‌تاپ، نسخه ی قبلی این ویژه نامه را به صورت آنلاین منتشر کرد و علاقمندان می‌توانند این شماره را از طریق پایگاه اینترنتی این هفته نامه مشاهده یا دانلود کنند.

به گزارش هفته‌ نامه عصر ارتباط – طبق جدول زمانبندی، ویژه نامه‌های راهنمای خرید از ابتدای سال 89 در نیمه هر ماه منتشر می‌شوند و روی کیوسک‌های مطبوعات در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. تا کنون ویژه نامه شماره یک راهنمای خرید تلفن همراه، ویژه نامه شماره یک راهنمای خرید لپ‌تاپ، ویژه نامه شماره یک راهنمای خرید کامپیوتر شخصی، ویژه نامه شماره دو راهنمای خرید تلفن همراه و ویژه نامه شماره دو راهنمای خرید لپ‌تاپ منتشر شده‌اند که از میان آن‌ها دو ویژه نامه راهنمای خرید تلفن همراه و راهنمای خرید لپ‌تاپ با مقداری تاخیر نسبت به ارائه نسخه چاپی، به صورت آنلاین نیز منتشر شده است.

هفته نامه عصر ارتباط برای اولین بار در میان نشریات چاپی قصد دارد پس از عرضه شدن نسخه‌ بعدی ویژه نامه‌های تخصصی‌اش، نسخه‌های پیشین آنها را به صورت آنلاین و رایگان در اختیار کاربران قرار دهد.

برای مشاهده و دانلود نسخه آنلاین ویژه نامه‌های راهنمای خرید تلفن همراه و لپ‌تاپ به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

مشاهده آنلاین ویژه نامه لپ‌تاپ

مشاهده آنلاین ویژه نامه موبایل


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته