-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز پنجشنبه اول مهرماه 1389

 

سلام

پنجشنبه اول مهر 89، 23 سپتامبر 2010 میلادی

امروز در مورد 7 موضوع صحبت می کنیم:

موضوع اول: خانواده شهدا همت و باکری که طبق معمول هر سال می خواستند به دیدن آقای مهندس موسوی بروند در سالگرد جنگ ایران و عراق مانعشان شدند و با آقای کروبی هم که تماس گرفتند آقای کروبی گفته که نیایید چون اذیتتان میکنند. اما اعتنا نکرده اند و رفته اند، اما اراذل و اوباشی که نیروهای امنیتی سپاه هستند، مانع آن ها شده اند و آقای احسان باکری، پسر شهید باکری را دستگیر کردند و بعد آزاد کردند، گاز اشک آور به همسر شهید باکری زده اند و نشان داده اند که این آقایون هیچ چیزی برایشان مهم نیست و تمام این چیزهایی که در مورد جنگ، شهدا، و فداکاری های زمان جنگ می زنند فقط وسیله تبلیغاتی شان است و برای هیچ چیزی احترام و ارزش قائل نیستند.

موضوع دوم: در شهر مهاباد در جریان رژه ای که برگزار شده بود، به مناسبت سالگرد جنگ، بمبی بین مردم منفجر شده و تاکنون دوازده کشته و بیش از بیست زخمی گزارش شده است. گروه های کرد و از جمله گروه پژاک انکار کرده اند و گفته اند که دخالتی در این انفجار نداشته اند چون که هیچ گروه کردی چنین کار وحشیانه ای را انجام نمی دهد. به هر صورت هنوز هیچ گروهی مسئولیت انفجار را بر عهده نگرفته است.

موضوع سوم: خبری را که دیروز ارائه کردیم که قرار است که چهار بندر ایران را مثل دوره قاجاریه به چینی ها واگذار بکنند، در مصاحبه ای که یکی از مقامات سازمان بنادر با خبرگزاری ایلنا داشته در قالب اینکه باید کیفیت این بنادر بهتر شود و بازسازی و بهبود داده بشوند، مطرح کرده و خبر را تایید کرده و جالب است که در همین حال هیئت پارلمانی چین به ریاست نایب رئیس کنگره خلج چین در ملاقاتی که در امارات متحده داشته، رئیس مجلس امارات از قول این هیئت نقل کرده که هیئت چینی گفته که تقاضای شما در مورد سه جزیره هم معتبر است و هم قانونی است. چشم و دل مقامات ایران روشن که اینطور همه کشور را جلوی چینی ها حراج گذاشته اند و آن ها به دلیل منافع دیگری که دارند پشتیبان اماراتی ها شده اند برای سه جزیره ایرانی در خلیج فارس.

موضوع چهارم: نشریه پی سی ورلد گزارش کرده که ویروس جدید استاکس نت که بسیار تکنولوژی بالایی دارد و مخصوص نیروگاه های هسته ای نوشته شده است و اختصاصا برای نیروگاه بوشهر تنظیم شده که این ویروس کار کرده و سیستم های کامپیوتری نیروگاه را با اختلال مواجه کرده است. به نظر می رسد این کار کار یک دولت باید باشد ولی هیچ دولتی مسئولیت این حمله سطح بالای اینترنتی و سایبری را به عهده نگرفته است.

موضوع پنجم: آقای احمدی نژاد در سلسله مصاحبه هایی که دارد و در مصاحبه ای که با آقای لاری کینگ و شبکه سی ان ان هم داشته، دوباره همان دروغ ها و انکارها را تکرار کرده و جالب است که دوباره التماس برای دیدن آقای اوباما را تکرار کرده است.

موضوع ششم: آقای خامنه ای در جمع بسیجی ها صحبت هایی کرده که به نظر می رسد با آقای احمدی نژاد در دروغ گویی و اغراق مسابقه گذاشته است. ولی نکته ای که به نظر من صرف نظر از حرف های تکراری ایشان جالبست، این جمله است که گفته ملت ایران ( که هروقت می گوید ملت ایران، منظورش خودش و حکومتش است) در واقع خودش و حکومتش بدون اعتنا به ریزش های آینده هم به کار خودش ادامه می دهد. یعنی آقای خامنه ای کاملا دغدغه ریزش نیرو از رژیمش و پشتیبانی مردم را دارد و می داند، گزارش های مثل وزارت اطلاعات را دیده اما حرفش اینست که می خواهد بداند و مقاومت کند. البته ایشان کور خوانده، وقتی که در مقابل اراده ملت قرار خواهد می گیرد به تدریج و رژیمش دچار فلج سازی خواهد شد خواهیم دید که اشکش خواهد ریخت و دیگر از این حرف ها نخواهد زد.

موضوع هفتم: در مورد برنامه قدرت مردم، تمرین برنامه ریزی استراتژیک در مبارزات بی خشونت خواهش من اینست که تا اطلاع ثانوی از دانلود کردن این برنامه خودداری کنید برای اینکه حجم مراجعه ای که شده به قدری زیاد بوده که سرور آن موسسه را با مشکل مواجه کرده و خواهش کرده اند که مقداری بار را سبک بکنیم و بچه هایی که دانلود کرده اند می توانند به دیگران فایل را بدهند و به هم کمک بکنند و به سرور آن ها تا اطلاع ثانوی مراجعه نکنید برای اینکه مقدار زیادی بار، رویش قرار گرفته است.

اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته