-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

Latest News from Norooz for 01/31/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای لاریجانی
رئیس محترم قوه قضائیه
سلام علیکم
اینجانب فخرالسادات محتشمی پور همسر سید مصطفی تاجزاده در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هفتمین نامه سرگشاده ام را خدمت شما ارسال می دارم با این فرض که از بعضی حوادث جدید و مظالم مستحدثه بر ما بی خبرید!
لازم است یادآور شوم که اصل بازداشت همسرم غیرقانونی با حکمی از پیش امضا شده و تمام مدت بازداشت موقت و تا هنگام تشکیل دادگاه و تا مرخصی، در شرایطی کاملا غیرقانونی و غیرحقوقی بوده است. احیانا حضرتعالی از دادگاه نمایشی و حکم فرمایشی ایشان اطلاع دارید و از احضار مجدد به دلیل شکایت از سردار مشفق و دیگر کودتاگران و از فرستادن ایشان به جایی دور از دیگر زندانیان سیاسی و جدای از آن ها که آقایان اطلاق لفظ قرنطینه را برای آن محل نمی پسندند و ما نیز نمی دانیم چه باید بنامیمش؟! ممنوع التماس و ممنوع الملاقات شدن ایشان را هم قبلا خدمت شما عارض شده بودم و از این اقدامات غیرقانونی خدمت شما و دادستان تهران مکرر شکایت کرده ام. انتظار می رفت با توجه به فرمایش شما در ملاقاتی که در ماه رمضان سال گذشته که تنها چند ماهی از انتصابتان به مقام قاضی القضاتی می گذشت، و در آن تصریح به عمل به مرّ قانون کردید در زمان مسئولیت شما شاهد قانون گرایی بیشتر و رفع بی قانونی ها و اقدامات سلیقه ای در حوزه قضا باشیم. اما متأسفانه عدم امکان ملاقات با همسرم از روز ششم آذرماه تا کنون که طی این مدت تنها من یک ملاقات با ایشان داشته ام که از اعلام خبرش منع شدم تا ارگان های کودتا بتواند با آب و تاب از آن سخن بگویند. اینک من در ماه هفتم از نگهداری همسرم در شرایط قرنطینه و در ماه سوم از ممنوع الملاقاتی او از شما در مقام رئیس قوه قضائیه پرسش می کنم که آیا سزای سی و دو سال خدمت صادقانه به مردم و خلق خدا و سزای پاسداری از آراء مردم، سلب حقوق اولیه او و این همه جفا به فرزندی از سلاله سادات است؟
پرسش دوم من این است که گیریم سرپرست سابق وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در دوره اصلاحات و شاکی از آقای جنتی و کودتاگران نظامی و انتخاباتی مجرم و خطاکار، خانواده او از همسر و فرزندان و پدر و مادر و خواهر و برادر چرا باید تنبیه و از حق بدیهی تماس و ملاقات او محروم شوند؟!
و اما پرسش سوم: اگر قرار است به هر دلیلی مشاور رئیس جمهور سابق و عضو سابق شورای امنیت کشور تنبیه شود، همسر او به چه جرمی عصر عاشورا مورد هجوم و حمله و بازداشت غیرقانونی قرار می گیرد و از این ها اعجاب برانگیزتر این سوال است که چرا باید پاسخ پیگیری های مستمر ما منجر به حمله شبانه به منزلمان و تفتیش با حکم دادستانی و ضبط اموالمان شود و در کمال گستاخی بازداشت فرزندمان و دوستانش را که طی این مدت دوری پدر سنگ صبور و مرهم آلامش بوده اند، در پی داشته باشد؟
جناب آقای لاریجانی!

از شما پرسش دارم که آیا مطالبه حقوق قانونی در کشور اسلامی ما که می رود تا برای سی ودومین بار پیروزی انقلابش را جشن بگیرد، چنان جرم بزرگی است که تاوان آن این قسم اعمال غیرانسانی است؟ شما در مقام قاضی القضات و با تکیه بر کرسی قضاوت علوی بفرمایید ما از این همه بی عدالتی باید به کجا شکایت بریم و دادخواهی کنیم؟ بفرمایید که اگر دختر گرامی شما به تاوان حق طلبی و عدالت جویی پدر و حفاظتش از آرمان های مقدس انقلاب در شب سالگرد ازدواج والدین پایبند به ارزش های انقلابی شان به بهانه ای واهی بازداشت و به اداره منکرات منتقل می شد و شب و روزی را با طبقه ای پست از نسوان که البته حاصل سوء مدیریت مسئولین در سامان دهی اوضاع اجتماعی کشورمان هستند، به سر می برد، چه احساسی داشتید؟ ما تاکنون نهایت خویشتنداری را با وجود همه این مظالم داشته ایم تا شاید به زودی مدبرانی که منطق و قانون را بر سلیقه و جاه خواهی رجحان دهند، بر امر قضا مسلط شوند اما گویی نقش دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در پرونده های سیاسی هم چنان پررنگ است و خانواده تاجزاده و تاجزاده ها باید تحت فشار مضاعف قرار گیرند تا خشونت طلبان کینه توز راضی شوند و خشنود بمانند.
آقای رئیس قوه قضائیه!
فراموش نکنید که عمر آدمی به سان برق و باد سپری می شود و در محکمه عدل الهی و در بارگاه حضرت حق ذره ذره اعمال مورد پرسش و سنجش قرار می گیرند. آیا شما و دست اندرکاران امر قضا برای همه این بی عدالتی ها که بر ما می رود، پاسخ های خویش را آماده کرده اید؟ اگر این پاسخ ها امروز نزد بندگان صالح خدا پذیرفتنی باشد خالق هستی نیز آن ها را خواهد پذیرفت اما افسوس که این بی اعتنایی ها و بی جواب گذاشتن های پرسش های مکرر ما و مطالبه حقوقمان نشان از روزهای سختی دارد که خطاکاران در روز جزا خواهند داشت. و ما مظلومانه باز هم مرتکبین ظلم ها و منکرات اخیر را به خدای مظلومان وامی گذاریم چرا که در این دنیا دستمان از دادخواهی در دادگاهی صالح کوتاه است.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
فخرالسادات محتشمی پور
11/11/1389

 

 

 

 


 


 


آشنایان ره عشق در این بحر عمیق

غـرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده

از تو نوشتن چقدر سخت است ساجده جان ! تصور می کردم آنان که تو را بردند و بر صندلی بازجویی نشاندند خیلی زود می فهمند که اشتباه کرده و رهایت می کنند اما دریغ که حتی آرامش ، متانت و نجابتت هم آنها را بیدار نکرد.

دخترم ، نمی دانم بازجوها با تو چه رفتاری دارند اما یقین دارم چشم بندی که بر چشمان آرام تو می بندند حائلی است که برای محافظت خود از سرزنش وجدان هایشان به کار می گیرند.

مطمئنم آنها که در این مدت و طی بازجوئی های پی در پی و طولانی، تو را شناخته و ایمانت را در خلوت و مظلومیتت را در انفرادی دیده اند، از شرمندگی و عذاب وجدان نتوانسته اند شبی را بی دغدغه سر بر بالین گذارند مگر اینکه خدای ناکرده مشمول آیۀ "ختم الله علی قلوبهم" شده باشند.

عزیز آرامم !

چه سعادتی خداوند نصیب تو کرده که جرم و گناهت شرکت در دعای کمیل و جلسۀ قرآن بوده و عجبا که برخی مدعیان امروز، خود نیز در گذشته و در زمان ستمشاهی ، همین جرم سنگین را در پرونده شان داشته اند اما اکنون با تکیه بر مسند قضا و جایگاه صدور حکم، دچار فراموشی خواسته یا ناخواسته شده اند.

دلبندم ، کاش آن روز در ملاقات حضوری با مادر مقاوم و صبورت پس از آنهمه دوری، نمی دیدی حیرت و اندوه مادری را که به جای دختر جوان وشادابش زنی فرتوت و رنجور و البته بسیار محکم و قوی را دید و نشناخت.

دختر مظلومم !

شبها هنگامی که قبل از خفتن برای سلامتی تو و دیگر بی گناهانمان آیة الکرسی خوانده و دعا می کنم ، آرامش نگاهت خواب از چشمانم می رباید، پس دیدگانم را می بندم و خدا را به یاری می طلبم برای آرامش دل مادرت که خوب می فهمم حال مادری شکسته دل و منتظر را که با یقین به پاکی و بی گناهی فرزندش، فرشتگان خدا را به بزم دعا می خواند و هر شب با یادآوری وعدۀ خدا برای عقوبت ظالمین، او را سوگند می دهد به مقربان درگاهش که زمینۀ ارشاد و هدایت گمراهان را فراهم آورد قبل از آنکه دیر شود.

تو نیز ساجده جان، در نیایش هایت از خدا بخواه درهای لطفش را به روی کج اندیشان نبندد تا شاید در این فرصت کوتاه دنیوی، آخرت ابدی خود را به این ارزانی نفروخته و راه را به بیراهه وا نگذارند.

«إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ ما أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتابِ وَ يَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَناً قَلِيلاً أُولئِكَ ما يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلاَّ النَّارَ وَ لا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيامَةِ وَ لا يُزَكِّيهِمْ وَ لَهُمْ عَذابٌ أَلِيم‏» (بقره - 174 )

«كسانى كه كتمان مى‏كنند آنچه را خدا از كتاب نازل كرده، و آن را به بهاى كمى مى‏فروشند، آنها جز آتش چيزى نمى‏خورند (و هدايا و اموالى كه از اين رهگذر به دست مى‏آورند، در حقيقت آتش سوزانى است.) و خداوند، روز قيامت، با آنها سخن نمى‏گويد و آنان را پاكيزه نمى‏كند و براى آنها عذاب دردناكى است.»


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به norooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به norooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته