-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

Latest New from Green Correspondents for 01/31/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

او زندانی کینه علی خامنه‌ای است. 
این روزنامه‌نگار شجاع را آزاد کنید

 
 

خبرنگاران سبز/ هنر:
نماوای آهنگ اختلاف اثر خواننده هیچکس به همراه متن آهنگ که در زیر می‌آید:



این‌جا تهرانه، یعنی شهری که
هرچی که توش می‌بینی باعث تحریکه

تحریک روحت تا تو آشغال‌دونی
می‌فهمی تو هم آدم نیستی یه آشغال بودی

این‌جا همه گرگن، می‌خوای باشی مثه بره
بذا چش و گوشتو من وا کنم یه ذره

این‌جا تهرانه لعنتی شوخی نیستش
خبری از گل و بستنی ِ چوبی نیستش

این‌جا جنگله، بخور تا خورده نشی
این‌جا نصف عقده‌این، نصف وحشی

اختلاف طبقاتی این‌جا بی‌داد می‌کنه
روح مردم‌و زخمی و بیمار می‌کنه

همه کنار همن، فقیره و مایه‌داره خفن
توی تاکسی همه می‌خوان کرایه ندن

حقیقت روشنه خودتو به اون را نزن
روشن‌ترش می‌کنم پس بمون جانزن


خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم
خدا پاشو پاشدی نشو ناراحت از کارم

کجاهاشو دیدی تازه اول کارم
خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم


نمکی با چرخش کنار یه بنزه
هیکل و چرخش با هم کرایه‌ بنزه

من و تو و اون بودیم از یه قطره
حالا ببین فاصله ماها چقدره

دلیل چرخش زمین نیست جاذبه
پوله که زمینو می‌چرخونه جالبه

این روزا اول پوله، بعد خدا
همه رعیت، ارباب، کدخدا

بچه می‌خواد با یتیمی بازی کنه، بابا نمی‌ذاره
یتیم لباسش کثیفه چون که فقط یکی داره

همه آگاهیم از این بلایا
حتی فرشته هم نمیاد این‌ورا تا
نشیم فنا با، همین بلایا
اما کمک نخواستیم، اشک بریزه کافیه، همین برا ما

آدم مریض حرفامو درک کرد
تموم نکردم حرفامو برگرد


خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم
خدا پاشو پاشدی نشو ناراحت از کارم

کجاهاشو دیدی تازه اول کارم
خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم


تا حالا شده عاشق دختر بشی؟
می‌خوام حرف بزنم رک‌تر بشی

پیش خودت می‌گی اینه عشق تاریخی
اما دافت با یه بچه مایه‌داره خواب دیدی

خیره، یادت باشه غیر خودت بزن قید
هرچی آدم که کنارت می‌بینی چو نیره (؟)

یکی هم سن تو سوار ماشینه
خدا بهت پوزخند می‌زنه می‌کنی با کینه
دعا که منم می‌خوام مایه‌دار باشم عقده رو کنم ترکش
دعا نکن بی‌اثره نمی‌کنن درکش

می‌خوای بخوابی؟ تو بیداری کابوس ببین
بیا با هم به این دنیا فحش ناموس بدیم

باید کور باشی نبینی تو فخرو هرجا
کنار خیابون نبینی فقر و فحشا

خدا بیدار شو یه آشغال باهات حرف داره
نکنه تو هم به فکر اینی که چی صرف داره؟


خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم
خدا پاشو پاشدی نشو ناراحت از کارم

کجاهاشو دیدی تازه اول کارم
خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم

اینه فرق ما توی اجتماع
اینه فرق ما توی اجتماع 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته