-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

Latest News from Emrooz for 01/29/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




16-6-1389-IMAGE634194527657343750.jpg

فخرالسادات محتشمی پور، همسر سید مصطفی تاجزاده، در اطلاعیه شماره یک خود خطاب به ملت ایران، گزارشی از وضعیت همسرش ارائه و ابراز امیدواری کرد: پرونده سازان هویت نشان طالبانی دست از این گونه اقدامات زشت و پلید خود برداشته بیش از این به سیاه کاری نپردازند، و دلسوزانی که عنان اختیار به دست قدرت پرستان داده اند به خود آیند و بیش از این با اعمال فشار بر ما شرایط را سخت تر نکنند.

وی در این اطلاعیه و در سی‌امین سالگرد پیوند ازدواجش با تاجزاده که توسط امام خمینی (ره) در جماران جاری شده، با بیان اینکه "همه روز روزه دار است و بدیهی است اعتصاب غذا با تن عزیز و بیمار او که روح بزرگ و پاک و مقاومش را همراهی دارد، جفا خواهد کرد" نوشته است: اخیرا تیم بازجویی سپاه او را تهدید به بازگرداندن به بند دو الف و تشکیل پرونده و تفهیم اتهام جدید کرده اند که ایشان نیز با اعتراض مجدد به وجود بازداشتگاه غیرقانونی سپاه و حبس طولانی مدت غیرقانونی اش در آن، تهدید به اعتصاب غذا نموده است.

متن این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار امروز قرار گرفته، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک ملت شریف ایران

بیش از یک سال و هفت ماه از کودتای انتخاباتی می گذرد و طی این مدت حوادث تلخ و ناگواری بر ما گذشته که شرح آن ها در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موجب تآسف و تأثر شدید همه ما به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز روحانیت بیدار و آگاه می شود. حاکمیت فریب و دروغ که با زمینه سازی کودتاگران از سال ها پیش و به طور مضاعف در ایام انتخابات و پس از آن هر روز برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود در اداره کشور سناریوی جدیدی تدارک می بیند، فشار بر زندانیان سیاسی که تحت سخت ترین شرایط حاضر به تن دادن به خواسته های نامشروع و غیرانسانی و عیراخلاقی بازجوهای سپاه و اطلاعات نشده اند، پس از برپایی دادگاه های فرمایشی وگرفتن حکم های فله ای تحت فشار مضاعف قرار دارند و خانواده های مظلومشان نیز از این برخوردهای غیرانسانی برخوردارند.

سید مصطفی تاجزاده فرزند خدمتگزار اسلام و انقلاب و مردم که عمری را در کمال تنزه زیسته، در دادگاه فرمایشی خود از حق قانونی خود استفاده نکرده و در اعتراض به عدم تشکیل دادگاه آقای جنتی که ده سال است از ایشان شکایت کرده سکوت کرد و حکم ظالمانه ۶ سال حبس او در چنین شرایطی صادر شد. نه ماه پس از بازداشت غیرقانونی وقتی او بدون وثیقه آزاد شد، با دیگر دوستانش در بند دو الف از سردار مشفق که اعتراف به دخالت نظامیان در انتخابات کرده بود، شکایت کرد و به دنبال این شکایت و انتشار آن شاکیان به جز دو نفر از آنان به زندان فراخوانده شدند.

بازگشت ایشان به زندان با محدودیت هایی که به دستور مقامات مافوق مسئول زندان اوین بر او اعمال شد، موجب اعتراض خودش و ما و پیگیری های حقوقی و نگارش نامه به رئیس قوه قضائیه و شرح وضعیت و درخواست رسیدگی و نگارش نامه به نمایندگان مجلس و هفتاد و شش عریضه به دادستان، ارسال نامه های متضمن درخواست های قانونی به ایشان ، ارسال نامه به محضر مبارک مراجع عالیقدر و شرفیابی به حضور آنان و اطلاع رسانی لازم و اطلاع رسانی مستمر به شما مردم قدرشناس و وفادار بوده است که تا امروز ادامه داشته است.

حکم جدید ممنوع الملاقات شدن عزیز دربند ما از تاریخ ششم آذرماه که تا امروز تنها امکان یک ملاقات با تلاش معاون محترم زندان برایمان فراهم گشته و بی خبری از او به طور مستقیم و از طریق تلفن اقدامات غیرقانونی دیگری است که علیه او اعمال شده است. به گفته ایشان اخیرا تیم بازجویی سپاه او را تهدید به بازگرداندن به بند دو الف و تشکیل پرونده و تفهیم اتهام جدید کرده اند که ایشان نیز با اعتراض مجدد به وجود بازداشتگاه غیرقانونی سپاه و حبس طولانی مدت غیرقانونی اش در آن، تهدید به اعتصاب غذا نموده است. بازجوها و مسئولین زندان می دانند که همسرم مبتلا به بیماری نقرس بوده باید مایعات به طور مداوم به بدنش برسد و با این وجود برای رساندن صدای اعتراضش به شما که ولی نعمتید و او افتخار سی و دو سال خدمتگزاری صادقانه و به ویژه پاسداری از آرائتان را در زمان مسئولیتش به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور دارد، همه روز روزه دار است و بدیهی است اعتصاب غذا با تن عزیز و بیمار او که روح بزرگ و پاک و مقاومش را همراهی دارد، جفا خواهد کرد که این امر برای من به عنوان همسرش و برای فرزندان و پدر و مادرش و بقیه اعضای خانواده نیز تاب آوردنی نیست.

من در اولین اطلاعیه خود در آستانه جشن بهار پیروزی که عده ای سخت دلانه در داخل و خارج خزانش را می طلبند، شما بزرگواران همراه را از وضعیت جسمی و فشار و تضییقاتی که بر همسرم و خانواده اش می گذرد تا حدودی آگاه کردم و امیدوارم در اطلاعیه های بعدی با گشودن پرده های دیگری که آقایان سعی بر پوشانده ماندن آن دارند، رسالت زینبی خویش را ایفا کنم. بدیهی است هرگونه پرونده سازی جدید برای تاجزاده و خانواده اش جز بی آبرویی برای دستگاه قضایی و امنیتی و افزایش آبرو برای او نخواهد بود و امید دارم پرونده سازان هویت نشان طالبانی دست از این گونه اقدامات زشت و پلید خود برداشته بیش از این به سیاه کاری نپردازند. و دلسوزانی که عنان اختیار به دست قدرت پرستان داده اند به خود آیند و بیش از این با اعمال فشار بر ما شرایط را سخت تر نکنند.

افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

فخرالسادات محتشمی پور
۸/۱۱/۱۳۸۹

همزمان با سی امین سالگرد پیوند مقدسی که امام شهیدان در جماران بین ما جاری کرد و تا ابد مستحکم خواهد ماند.

اطلاعیه شماره یک فخرالسادات محتشمی‌پور خطاب به ملت ایران:


 


بازداشت محمد البرادعی مدیرکل سابق آژانس و از رهبران مخالفان، ضرب و شتم خبرنگاران، تدابیر شدید امنیتی در میدان آزادی قاهره و پیوستن برخی نظامیان به مردم از آخرین تحولات این کشور ناآرام محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه های الجزیره و العربیه، شمار زیادی از تظاهرکنندگان در اطراف کاخ ریاست جمهوری در قاهره جمع شده اند. همچنین منابع خبری از استفاده نیروهای امنیتی از گاز اشک آور علیه تظاهرکنندگان برای ممانعت از ورود آنها به میدان آزادی خبر می دهند.

منابع فوق اعلام کردند که نیروهای امنیتی مصر چهار خبرنگار خبرگزاری فرانسه را بازداشت کردند و "احمد منصور" خبرنگار الجزیره را مورد ضرب وشتم قرار دادند و به تیم شبکه العربیه حمله کردند و خبرنگار شبکه بی بی سی را مجروح کردند.

همچنین دهها هزار نفر در شهر سوئز علیه سرنگونی "حسنی مبارک" شرکت کردند. تظاهرات همچنان در پایتخت و دیگر شهرهای این کشور ادامه دارد.

این منابع از بازداشت "محمد البرادعی" از مخالفان مبارک در مسجدی در الجیزه و "اسامه الغزالی" حرب رئیس جبهه دموکراسی مصر خبر دادند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که مقامات مصری شرکتهای خدمات رسانی را تهدید کرده اند که از هرگونه خدمات تلفن همراه خودداری کنند.

همچنین برخی منابع از بازداشت بیست عضو اخوان المسلمین در سحرگاه جمعه که پنج نماینده سابق گروه اخوان المسلمین و پنج عضو ارشد این گروه از جمله "عصام العریان" و "محمد مرسی" خبر دادند.

منابع خبری اعلام کردند که برخی نیروهای امنیتی از حمله به سوی تظاهرکنندگان خودداری می کنند و برخی از آنها لباس خود را از تن خارج کرده و به صفوف تظاهرکنندگان پیوسته اند.


 


سرانجام حاشیه هاى مربوط به نرفتن محمدباقر قالیباف به واشنگتن به عنوان شهردار سومین شهر برگزیده در زمینه حمل و نقل پایدار و جایگزین شدن علیرضا دبیر به جاى او خاتمه یافت اما آنچه همچنان به آخر نرسیده، اختلاف هاى شهردار با رئیس دولت است.

در مراسم اهداى جوایز شهرهاى برتر سال ۲۰۱۱ که روز دوشنبه در واشنگتن برگزار شد، از شهرهاى گوانگ ژو، لیون، تهران، نانت و لیما قدردانى شد. در این مراسم علیرضا دبیر عضو جوان شوراى شهر پس از آنکه وزارت کشور اجازه عزیمت محمدباقر قالیباف را نداد حضور پیدا کرد و به حاشیه ها خاتمه داد.

با این اتفاق بار دیگر بحث اختلاف هاى قالیباف و احمدى نژاد در مقام شهردار و رئیس دولت و نیز در قامت دو فرد به فضاى سیاسى کشیده شد و چند روزى مطبوعات و رسانه ها را مشغول خود کرد. در این میان برخى ماجراى اوج گیرى ناگهانى و سوال برانگیز احمدى نژاد را در آستانه انتخابات ریاست جمهورى سال ۸۴ پیش کشیدند و بعضى ها هم به طنز گفتند که احمدى نژاد دوست ندارد کسى جز او براى تقدیر، گفتگو یا سفرى ماموریتى عازم امریکا شود.

ماجراهاى انتخابات ریاست جمهورى نهم از حافظه هر کسى پاک شود از ذهن قالیباف بیرون نمى رود. آن روزها بیلبوردهاى تبلیغاتى قالیباف و هاشمى رفسنجانى بیش از سایر نامزدها به چشم مى آمد و در جامعه نیز بیش از همه صحبت از این دو نفر بود. اما به فاصله کوتاهى معادلات در جبهه اصولگرایان تغییر کرد و حمایت هاى معنوى از قالیباف به سمت احمدى نژاد روانه شد و او بود که با هاشمى رفسنجانى به دور دوم رفت.

البته محدود کردن اختلاف هاى این دو به ماجراى انتخابات ۸۴ کمى تنگ نظرانه است؛ اگرچه شاید ریشه یا سرآغاز این اختلافات را باید در همان نقطه جستجو کرد. بعد از آن احمدى نژاد به دفتر ریاست جمهورى رفت و قالیباف پا به پاى او شهردار ماند تا این گمانه مطرح شود که او در دوره دهم انتخابات همچون احمدى نژاد از ساختمان بهشت وارد ساختمان پاستور مى شود. اما این بار شرایط به گونه اى پیش رفت که قالیباف ترجیح داد اصلا وارد میدان نشود. بار دیگر احمدى نژاد پیروز انتخابات خوانده شد و داستان اختلاف ها و تضادهاى حل نشده قالیباف و مجموعه تحت زعامت او با احمدى نژاد و کابینه اش همچنان ادامه دارد.

این اختلافات و تضادها بیش از هر چیز بر شهر تهران و نحوه اداره پایتخت تاثیر گذاشته است. از مجادلات دولت و شهردارى بر سر بودجه هایى که قانون الزام کرده است به شهردارى تعلق بگیرد و مسدود مانده تا طرح پرمناقشه منوریل و مدیریت فرهنگى شهر و تصمیم گیرى هاى چندگانه در مساله ترافیک و... باعث شده است تا اجراى طرح هاى توسعه اى شهر تهران زیر غبار کشمکش هاى سیاسى فرو برود و دعواها را از حوزه اجتماع محورى به سطح سیاسى گرى بکشاند.

در چنین شرایطى خبر رسید که روز ۲۴ ژانویه برابر با چهارم بهمن جایزه برترین شهر از سوی مؤسسه سیاستگذاری توسعه حمل‌ و نقل "ITDP" اهدا مى شود. یکى از نامزدهاى این جایزه شهر تهران بود که مى بایست شهردارش را به محل برگزارى مراسم مى فرستاد. خبر مخالفت دولت با سفر قالیباف بسیار تعجب برانگیز بود و به وضوح اوج اختلافات و بدبینى هاى فیمابین را نشان داد. شهرداری تهران که بواسطه مناقشات با دولت، سال های پرکشمکشى را برای تامین بودجه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پشت سر گذاشته بود، به عنوان یکى از نامزدهاى همین عرصه شناخته شد و شاید این موضوع به دولتى ها سخت گران‌تر آمد تا مساله خود سفر. به هر حال تنگناهاى شهردارى براى اجراى پروژه هایش آن اندازه به نظر مى رسید که دست کم دستش به چنین جایزه معتبر و بین المللى نرسد و احیانا از آن به عنوان حربه اى تبلیغاتى براى انتخابات ریاست جمهورى و شوراى شهر آینده استفاده نکند. تنگناها و محدودیت ها به اندازه بود اما هماى سعادت بر شانه هاى قالیباف نشست و تلاش هاى شهردارى تهران از سوى موسسه سیاستگذارى توسعه حمل و نقل پنهان نماند و حالا ممانعت از سفر نیز او را صاحب یک پرستیژ سیاسى جدید کرده است.

اگرچه قالیباف در پاسخ به سوال هایى که درباره لغو سفرش مى پرسیدند، تاکید مى کرد که "ماجرا را سیاسى نکنید" اما کیست که نداند همین عبارت نیز براى محمود احمدى نژاد و طرفدارانش سنگین افتاده و تب قالیباف دوستى جامعه به خصوص تهرانى ها را تندتر کرده است.

شاید قالیباف تصورش را هم نمى کرد که ایجاد سیستم‌های اتوبوسرانی تندرو و توسعه مترو تا این اندازه چشمگیر شود که شهر تحت قلمرو او را از سوی سازمان ملل متحد و انجمن بین المللی حمل و نقل عمومی (UITP) به عنوان سومین شهر برگزیده معرفى کند و عملگرایى عارى از شعار و ریاى او را نزد جامعه زنده کند.

قالیباف به واشنگتن نرفت تا همچنان هیچ مسئولى از ایران به غیر از محمود احمدى نژاد مجال حضور در سازمان ملل یا نهادهاى مرتبط با آن را در امریکا نداشته باشد. البته در سفرهایى کوتاه یک‌بار شمس‌الدین حسینى وزیر اقتصاد براى شرکت در اجلاس جهانى اقتصادى، منوچهر متکى وزیر سابق خارجه براى بازدید از دفتر حافظ منافع ایران و محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانى ایران به ایالات متحده اعزام شده اند. با این حال این فرصت از قالیباف سلب شد و شوراى شهر علیرضا دبیر را به عنوان نماینده شهرداری راهى کرد. ولى آنچه در ذهن ایرانى ها که آینده قالیباف تا اندازه اى به تصمیم و نگاه آنها برمى گردد باقى ماند، برخورد دولت با او و واکنش غیرسیاسى و زیرکانه قالیباف به ممانعت از سفرش بود؛ جایى که گفت: «اصلا دنبال این نباشید که من بروم یا نروم. موافقت با این رفتن صورت بگیرد یا نگیرد؟ به این نکته توجه کنید و به مردم این موضوع را منتقل کنید که چه تحولی در سیستم حمل و نقل عمومی رخ داده‌ که ما توانسته‌ایم رتبه کسب کنیم. خواهش من به این است که نگاه متفاوت داشته باشیم و با جنبه سیاسی به موضوعات نپردازیم.»

منبع: دیپلماسی ایرانی


 


نماینده بروجن با انتقاد از نامه نگاری احمدی نژاد این موضوع را موجب تشویش اذهان عمومی و مغایر با منافع ملی کشور عنوان کرد و گفت: پیشنهاد ما به آقای احمدی نژاد این است که به جای نامه نگاری در جلسات مجمع تشخیص شرکت کند و به نمایندگان دولت دستور دهد تا در روند بررسی قوانین در مجلس فعال‌تر باشند.

سیروس برنا بلداچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خانه ملت بر لزوم حفظ وحدت در کشور تاکید کرد و با اشاره به نامه اخیر احمدی نژاد، گفت: امروز کشور ما بیشتر از هر زمانی به وحدت مسئولان و وحدت میان مردم نیاز دارد تا بتوانیم برنامه‌های راهبردی توسعه را مبتنی بر اسناد بالادستی با تاکید بر ضرورت و اهمیت اجرای دقیق برنامه پنجم توسعه پیش ببریم.

نماینده بروجن با انتقاد از نامه نگاری رییس دولت و زیر سوال بردن روسای مجلس، قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه اخیر وی خطاب به نمایندگان، گفت: هر کس در هر مقام مسئولیتی که باشد باید از ارتکاب به هر اقدامی که منجر به تشویش و تشنج در جامعه و افکار عمومی شود و فرصت و انرژی جامعه را بدون هیچ نتیجه‌ای به خود مشغول کند، پرهیز کنیم؛ چراکه چنین نامه نگاری‌هایی تنها به شائبه و شایعه شکاف میان سران نظام جمهوری اسلامی دامن می‌زند و خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه و دشمنان انقلاب ایجاد می‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه قانون اساسی به خوبی جایگاه قوای سه گانه کشور و همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام را مشخص کرده است، گفت: مجلس آنچه تاکنون درباره برنامه پنجو و مواد آن از جمله موضوع بانک مرکزی که مورد اعتراض رییس جمهور است انجام داده، همه بر پایه قانون بوده و بدون شک مقتدارنه در همین مسیر به حرکت خود ادامه خواهد داد.

وی همچنین افزود: رییس‌جمهور و همکارانش بهتر است با توجه به شرایط فعلی کشور و در نظر داشتن ضروریت‌های جامعه، از هجمه و نامه پراکنی علیه سایر قوا خودداری و در عوض با حضور و مشارکت در مجمع تشخیص از نظرات خود دفاع کنند و همچنین از نمایندگان پارلمانی خود بخواهد تا در روند بررسی قوانین در مجلس حضور فعال تری داشته باشند و نظرات خود را ارائه دهند نه اینکه بعد از اتخاذ یک تصمیم با تمام قوا و استفاده از رسانه‌های تحت اختیار خود به تخزئه قانون و تصمیم نهادهای قانونگذار بپردازند.


 


نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، با انتقاد از بی توجهی دولت به قانون، استیضاح وزیر راه و ترابری را نمادی از اعتراضات و انتقادات نمایندگان به دستگاه دولت توصیف کرد و گفت: مقصر اصلی در مشکلات کشور، دستگاه دولت است و یک وزیر به تنهایی، نمی تواند مقصر باشد از این رو برخی از نمایندگان پیگیری موضوع سوال از رئیس جمهور را در آینده نزدیک در دستور کار خود قرار داده‌اند.

شکور اکبرنژاد در گفت و گو با خانه ملت، ضمن اشاره به تلفات گسترده سانحه هوایی ارومیه، بر لزوم ارتباط گسترده و نظام مند با سایر کشورهای جهان، تاکید کرد و گفت: کشور باید بتواند با رایزنی و تعامل سازنده با جهان، امکانات و تکنولوژی‌های نو و مدرن را جایگزین ساختارهای فرسوده بخش‌های مختلف از جمله ناوگان حمل و نقل هوایی کند و گرنه هرسال باید با آمارهای نگران کننده تلفات، بر اثر سوانح مختلف هوایی و جاده‌ای مواجه باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با انتقاد بی‌پشتوانه بودن مصوبه‌های استانی و اجرایی نشدن آن‌ها، افزود: عقلانیت، محور تصمیم‌های دولت نیست و به همین دلیل مدیریت کشور، در سال‌های اخیر، دچار بحران‌ها و مشکل‌های هزینه‌بری شده ست.

اکبر نژاد با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی تخلفات خود باشد، گفت: قرار نیست قوای کشور در برابر هم تفنگ به دست بگیرند، دولت وظیفه دارد تذکر و هشدارهای مجلس را پیرامون قانون‌مدار بودن بپذیرد و قوانین مصوب مجلس را اجرایی کند.

وی افزود: با گسترش دامنه اعتراض نمایندگان به دستگاه دولت در روزهای اخیر، احتمال واکنش مجلس به تخلفات دولت بیشترشده و برخی از نمایندگان پیگیری موضوع سوال از رئیس جمهور را در آینده نزدیک در دستور کار خود قرار داده‌اند.


 


ایمن نور یکی از رهبران برجسته مخالفان رژیم حسنی مبارک لحظاتی پیش به ضرب گلوله نیروهای امنیتی مصر زخمی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش از زخمی شدن ایمن نور از برجسته ترین مخالفان رژیم مصر به ضرب گلوله نیروهای امنیتی خبر داد.

این شبکه همچنین اعلام کرد : در پی تشدید حملات نیروهای امنیتی و کماندوهای رژیم حاکم بر مصر، مردم از نیروهای ارتش درخواست کمک کردند.


 


همسر شهید مسعود خسروی از کسانی که در لحظه های آخر شاهد جان باختن این شهید در راهپیمایی سی خرداد سال گذشته بوده اند در خواست کرد تا برای آرامش خاطر او و فرزندش، با آنها دیداری داشته باشند.
مسعود خسروی در راهپیماییِ اعتراضی سی خرداد از ناحیه صورت مورد هدف گلوله قرار گرفته و سپس به شهادت رسید.

پس گذشت یک سال و نیم، همسر وی می گوید: در سی خرداد سال هشتاد و هشت فردی که شاهد جان باختن آقای خسروی بوده است خودش را به خانواده ما معرفی کرد و حتی عکس ها و فیلم هایی از صحنه جان باختن و بالاگرفتن بدن بی جان مسعود خسروی بر شانه های مردم توسط مردم در سایت ها منتشر شده است اما متاسفانه در آن روزها فضا به گونه ای بود که اقوام ما نتوانستند با شاهدانی که خودشان را به ما معرفی کرده بودند صحبت کنند.
وی افزود: این روزها که با پسرم صحبت می کنم، خیلی دلمان می خواهد کسی که در لحظه آخر شاهد در خون غلتیدن همسرم بوده صحبت کنیم تا دل خودمان آرام بگیرد .
وی تاکید کرد که این شاهدان عینی را هر گز برای روند قضایی و پیگیری شناسایی قاتلان مسعود خسروی طلب نمی کنند بلکه به عنوان یک خانواده برای شان مهم است که بدانند در آخرین لحظه ها برای شهیدشان چه اتفاقی افتاده است و فقط می خواهند کمی درد دل کنند تا دلشان آرام بگیرد.

سایت جرس پیش از این به نقل از همسر شهید خسروی نوشته بود:
از خرداد که همسرم گلوله خورد تا خود امروز نه من و نه خانواده همسرم با هیچ رسانه ای مصاحبه نکردیم، یعنی هیچ تلاشی برای شناساندن خودمان به مردم نکردیم. اما مردم خودشان ما را شناختند، پسرهفده ساله ام همیشه می گوید تنها چیزی که دل دردمند او را آرام می کند فرهنگ فرهیخته مردم ایران است که خودشان خانواده های کشته شدگان بعد از انتخابات را به عنوان «شهید» می دانند و برای دلجویی از خانواده های داغ دیده کم نگذاشتند، برای همین همیشه آرزو می کنم کاش کسی پیدا شود و بگوید آیا همسرم را در لحظه آخر که گلوله خورد و به زمین افتاد، دیده است تا حداقل من و پسرم که هیچ نشانی از قاتل او پیدا نکردیم، سوال های بی جواب مان را از مردم بپرسیم."

همسر شهید مسعود خسروی :


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به emrooz-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به emrooz@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته