-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ خرداد ۸, دوشنبه

Latest News from Webna for 05/28/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سومین دوره کورس های بین المللی اسکرام و چابک ایران تیرماه امسال با حمایت انجمن چابک ایران و موسسه Scrum.org در تهران برگزار خواهند شد. پیرو توافق انجام شده بین جشنواره وب ایران و موسسه Irscrum.com ایران شرکت کنندگان در جشنواره وب ایران و همچنین کنفرانس وب ایران می توانند برای شرکت در این دوره از ۱۰ درصد تخفیف ویژه استفاده کنند.

اطلاعات تکمیلی مربوط به ثبت نام در این دوره با تخفیف ویژه جشنواره وب ایران به تمام اعضا جشنواره وب ایران و همچنین شرکت کنندگان در کنفرانس وب ایران از طریق خبرنامه ارسال می شود.


 


وبنا - وبلاگ رسمی نوکیا در ایران آغاز به کار کرد. این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی نوکیا و سومین وبلاگ رسمی نوکیا در دنیا بعد از چین و آفریقای جنوبی است. انتشار تازه های دنیای موبایل با تمرکز بر محصولات نوکیا ، انتشار مقالات آموزشی در زمینه موبایل ، انتشار فایلهای صوتی و تصویری ، برگزاری مسابقات مختلف و تعامل با کاربران از طریق تالارهای گفتگو را می توان مهم ترین اهداف این وبلاگ نام برد.

جهت مشاهده این وبلاگ به آدرس goftogoo.nokia.ir مراجعه نمائید.


 


وبنا - سایت نیازمندی تاج با هدف ارایه خدمات آگهی دهی رایگان فعالیت خود را شروع کرد. به گفته مدیر سایت تاج٬ این سایت یک وبسایت درج آگهی رایگان با ظاهری بسیار زیبا و متفاوت است. کاربران برای درج آگهی و مشاهده سایت می توانند به آدرس www.taaj.ir مراجعه نمایید.


 


وبنا - پراب با هدف آموزش وبلاگ نویسی حرفه ای و کسب درآمد از طریق آن فعالیت خود را آغاز کرد. علیرضا جلیلی مدیر پراب به وبنا گفت :‌ ایده اولیه این وبلاگ از حدود یک سال پیش برای یافتن پاسخ این سوال شکل گرفت که چرا وبلاگهای فارسی نمی توانند درآمد کسب کنند؟ در اولین گام تعدادی از وبلاگ های فارسی را با وبلاگ های انگلیسی مقایسه کردیم که در بعضی از موارد وبلاگهای فارسی از لحاظ محتوا غنی تر بودند ولی از لحاظ درآمد هیچ تعریفی نداشتند.


با این نتیجه گیری ساده بر آن شدیم تا پایگاهی جهت آموزش وبلاگ نویسی و کسب درآمد از این حرفه راه اندازی کنیم. از تمامی وبلاگ نویسان حرفه ای و باسابقه دعوت می نماییم که اطلاعات و تجربیات خود در زمینه وبلاگ نویسی حرفه ای را از طریق پراب به اشتراک بگذارند و در این راه ما را یاری نمایند. امیدواریم روزی فرا برسد که وبلاگستان فارسی به جایگاه واقعی خود رسیده و حرفه وبلاگ نویسی در جامعه فعلی نزد عموم شناخته شده باشد.


جهت مشاهده سایت پراب به آدرس http://www.prob.ir مراجعه نمایید.


 


وبنا - وب سایت گیم جابز با هدف جمع آوری و نشر موقعیت های شغلی در بازار تولید بازی های رایانه ای و محصولات چندرسانه ای ایران، راه اندازی شد. متخصصین صنعت بازی های رایانه ای و همچنین کارفرمایان این صنعت ، با بهره مندی از امکانات این وب سایت قادرند به یافتن موقعیت های شغلی مناسب و همچنین یافتن متخصصین در داخل کشور بپردازند.

جهت مشاهده این وب سایت به آدرس www.gamejobs.ir مراجعه نمائید.


 


وبنا - وب سایت ماهنامه دیجیتال افتتاح شد. انتشار مقالات در زمینه های مختلفی همچون نرم افزار ، شبکه ، تجهیزات همراه ، صوتی و تصویری و انتشار اخبار داخلی و خارجی فناوری اطلاعات ، تمرکز اصلی این ماهنامه را شامل می شود. علاقمندان دنیای فناوری اطلاعات می توانند با عضویت در نسخه الکترونیکی و یا چاپی ، مطالب این ماهنامه را مطالعه نمایند.

جهت مشاهده این وب سایت به آدرس www.digitalmag.ir مراجعه نمائید.


 


وبنا - توليد کنندگان محتوای الکترونيکی و سايتهای ويژه گوشيهای تلفن همراه حداکثر تا پنجشنبه 25 خرداد ماه برای ارسال آثار خود به رقابتهای WSA-mobile فرصت دارند. دبير همايش و رقابتهای دستاوردهاي رايانه‌اي ايران با بيان اين مطلب افزود: ايران به جشنواره جهانی WSA-Mobile پيوسته و در نتيجه امکان شرکت تمام آثار موبايل ايرانی حتی به زبان فارسی فراهم شده است. پس از داوري مقدماتی در نمايندگی WSA در ايران، آثار برتر به عنوان نمايندگان جمهوری اسلامی ايران به رقابت‌هاي جهاني دستاوردهاي رايانه‌اي فرستاده مي‌شود تا با نمايندگان 168 كشور جهان رقابت كنند. 


احسان رياضی اصفهانی ادامه داد: جشنواره جهاني WSA-Mobile، زير نظر سازمان ملل متحد برگزار مي‌شود و مکمل رقابتهای WSA و WSYA است که پيش از اين شاهد افتخارات آثار ايرانی در آنها بوده ايم. مهندس رياضی بخش مهمی از ارزش آفرينی اين رقابتها برای شرکت کنندگان ايرانی را در در شناخت بهتر دنيا از توانمندي‌هاي كشور و شرکتهای برگزيده و به دنبال آن افزايش کارآفرينی، صادرات نرم افزاری و موفقيت بيشتر شركت‌ها و متخصصان ايراني در ارايه دستاوردهاي رايانه‌اي بين‌المللي دانست.


وي ضمن دعوت از تمام توليد کنندگان و صاحبان آثار رايانه ای و اينترنتی موبايل به ويژه شرکتهای خصوصی جهت مراجعه به سايت www.WSA.ir  حضور در اين رقابتها اظهار اميدواري كرد كه با وجود فرصت محدودی که برای شرکت آثار در رقابتهای جهانی باقيست شاهد آثار ارزنده ای به عنوان نمايندگان شايسته ايران باشيم.


رياضی اظهار داشت: جشنواره جهاني داراي هشت شاخه است كه موضوعات متنوعی را از موضوعات فرهنگی و گردشگری تا سرگرمی و تجاری در بر می گيرد که عناوين آنها در فرم شرکت در رقابتها در سايت WSA.ir  آورده شده است. برای حضور در اين دوره رقابتهای بين المللی، اشخاص اعم از حقيقی و حقوقی می توانند با دريافت فرم از سايت www.WSA.ir و مطالعه شرايط شرکت در اين رقابتها حداکثر تا بيست و يکم مرداد ماه اقدام فرمايند. همچنين امکان مشاوره تلفنی با تماس با شماره 66948480 برای ارسال کنندگان آثار فراهم شده است.


 


وبنا - اعضای شورای سیاستگذاری نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی مشخص شدند. به گزارش دبیرخانه همایش روز رسانه های اجتماعی، در این همایش از چهره های مطرح دانشگاهی در عرصه تکنولوژی و رسانه های نوین برای حضور در شورای سیاستگذاری دعوت شده است.

بر این اساس، پروفسور یحیی کمالی پور،دکتر محمد سلطانی فر ،دکتر سید وحید عقیلی،دکترحسن نمکدوست تهرانی،دکتر ناصر فکوهی و دکتر بهزاد دوران از جمله اعضای شورای سیاستگذاری همایش روز رسانه های اجتماعی محسوب می شوند.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته