-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

Posts from Khodnevis for 06/29/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



تظاهرات علیه رفتار پلیس با بازداشت شدگان در مقابل اداره پلیس تورنتو

سی پی ۲۴ ،تورنتو -امروز دوشنبه حدود هزار نفر که عده‌ای از آنها بازداشت شدگان اخیر تظاهرات مربوط به گروه ۲۰ بودند به راهپیمایی و تظاهرات مقابل اداره پلیس تورنتو درمرکز این شهر اقدام کردند. ده‌ها افسر پلیس نظاره‌گر این تظاهرات بودند ولی مداخله‌ای نکردند. شهردار تورنتو از عملکرد پلیس دفاع کرد و آن را حرفه‌ای خواند. درمیان بازداشت شدگان عده‌ای هم از خبرنگاران رسانه ای بودند که توسط پلیس بازداشت و بعد آزاد شدند. تظاهرکنندگان از وضعیت نامطلوب بازداشتگاه درزمان دستگیری و عدم دسترسی به وکیل شکایت دارند. پیش از این تظاهرات، پلیس و مقامات به دفاع از عملکرد خود درقبال بازداشت‌های گسترده تظاهرکنندگان پرداختند. دستگیری ها زمانی آغاز شدکه درجریان تظاهرات مسالمت آمیز روز شنبه عده ای آشوبگر دست به تخریب اموال عمومی و آتش زدن خودروهای پلیس نمودند. به گفته پلیس درجریان این نا آرامی‌ها هشت افسر پلیس و شش شهروند جراحات سطحی برداشته‌اند.جسی روزنفلد روزنامه‌نگار مستقل که برای گاردین مطلب تهیه می‌کرد و درجریان تظاهرات بازداشت شده و یک شب را در بازداشتگاه گذرانده رفتا رپلیس را «بی رحمانه، خشن و ظالمانه» نامید.

خبر

ویدیو: دستگیری تظاهرکنندگان توسط نیروهای لباس شخصی پلیس در شهر تورنتو


 


ویدیو: دستگیری تظاهرکنندگان توسط نیروهای لباس شخصی پلیس در شهر تورنتو

 این اتفاق درجریان اجلاس گروه ۲۰ اتفاق افتاد.

 

 


 


محاسبه زلزله
 


تجمع هنرمندان در مقابل تالار مولوی

جمعی از هنرمندان، دانشجویان و علاقمندان هنر تئاتر، امروز دوشنبه، در مقابل تالار مولوی تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان و رفع پلمپ لز این تالار شدند.

 

این تجمع که از ساعت ۱۵ آغاز شد، بدنبال عدم پاسخگویی مسئولان دانشگاه تهران و جهاد داشگاهی، در رابطه با پلمپ نمودن درب تالار مولوی صورت گرفت. 

 

گفتنی است، خبر گزاری ایلنا از قول یک منبع آگاه دلیل اصلی این امر را وضعیت حجاب هنرمندان و تماشاگران در داخل سالن عنوان کرده است؛ این در حلیست که مسئولین پلمپ تالار مولوی را یک مسئله داخلی می دانند و از هرگونه پاسخ شفاف در این رابطه طفره می روند.

 

تالار مولوی مهمترین تالار موجود برای اجراهای تجربی و دانشجویی است که در طی سالهای اخیر با توجه به کمبود سالن های استاندارد و قابل استفاده، شاهد اجراهای متعدد هنرمندان تئاتر و بخصوص دانشجویان بوده است.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به khodnevis-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به khodnevis@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته