-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

Latest News from Webna for 06/27/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ناربلا به جمع حامیان جشنواره پیوست. میثم کیهانی در این خصوص به وبنا گفت "ناربلا پس از گذشت یک سال و اندی و پشت سر گذاشتن موفقیت های فراوان و ایجاد تحولی جدید در فروش اینترنتی ، این بار با حمایت از سومین جشنواره وب سایت های ایران حمایت خود را نه تنها از این جشنواره بلکه از کلیه کاربران وب های ایرانی و فارسی زبان اعلام می دارد و آمادگی خود را برای هر گونه فعالیت با سایر فروشگاه های اینترنتی و درگاه های فارسی زبان اعلام می دارد."

برای مشاهده سایت به آدرس www.narbella.com مراجعه کنید


 


وبنا - مدیر نمایندگی رپیدشیر در ایران به وبنا گفت، بر اساس تغییرات جدید رپیدشیر که از ابتدای جولای (9 تیرماه) اعمال خواهند شد. خدمات رپیدشیر دیگر بصورت زمانی (ماهانه) نخواهد بود و کاربران رپیدشیر بر اساس نوع نیاز خود «بسته های محصولی» منعطف تری تهیه خواهند کرد.

به گفته وی کاربران رپیدشیر می توانند بطور روزانه از 1 الی 120 گیگابایت بر اساس نیاز خود دانلود کنند و بین بسته های محصولی ارتقاء و کاهش ایجاد کنند. وب در ادامه به وبنا گفت "به زودی کاربران ایرانی که کمتر از 1 گیگابایت در روز دانلود دارند می توانند با تهیه کمترین بسته رپیدشیر خدمات را به قیمت کمتر از 2.500 تومان در ماه تهیه نمایند. پیش از این کاربران باید برای تهیه اکانت یکماهه 11.000 تومان پرداخت می کردند."

برای مشاهده سایت به آدرس www.rapidworld.ir مراجعه کنید


 


وبنا - درگاه تجاری لوکوپوک ضمن اعلام حمایت از جشنواره وب سایت های ایران به جمع حامیان مالی جشنواره پیوست.

درگاه تجاری لوکوپوک با چشم انداز تبدیل داده های رفتاری کاربران به اطلاعاتی که خریداران را در جهت خرید بهتر راهنمایی نموده و فروشندگان در در جهت ارائه بهتر محصولات و خدمات خود یاری کند، در تاریخ 12 مرداد 1387 پا به عرصه وب ایران گذاشت.

سرمایه گذار لوکوپوک شرکت نرم نگاران آرميتيس می باشد که پورتال ها و وب سایت های شرکت ها و موسسات معتبری از قبیل بانک صادرات، بانک سامان، بانک کارآفرین، بانک توسعه صادرات، کاله، دنیس تریکو، پارس مایکروتل و ... را طراحی و پیاده سازی نموده است.

برای مشاهده درگاه تجاری لوکوپوک به آدرس www.locopoc.com مراجعه بفرمایید.

 

حامیان مالی سومین جشنواره وب سایت های ایران 

DiGiKala دیجی کالا

friendfa شبکه اجتماعی فرندفا

 فروشگاه اینترنتی البسکو دات کام

 شرکت فناوری اطلاعات کاسپید

 نمایندگی رسمی رپیدشیر در ایران

 ناربلا

 درگاه تجاری لوکوپوک

Styles برترین طرح‌های وب فارسی

IranPHP سازمان تخصصی پی اچ پی ایران

iClub اینترنت به زبان فارسی

JahanData فروشگاه ساز جهان دیتا

JavanRayaneh جوان رایانه

OLC آموزش زبان انگلیسی آنلاین


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته