-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

متن پیاده شده روز پنجشنبه 3 تیر 1389

 

سلام

پنجشنبه 3 تیر 1389، 24 ژوئن 2010 میلادی

امروز در مورد 3 موضوع صحبت می کنیم:

موضوع اول: همان طور که قبلا هم پیش بینی می شد، ماجرای دانشگاه آزاد و درگیری مجلس و دولت و کودتاچی ها باز هم ادامه پیدا کرد و روز گذشته، مجلس شورای اسلامی با تصویب یک فوریت طرحی که به موجب آن دانشگاه آزاد از شمول قانونی که قبلا تصویب کردند مستثنی خواهد شد، در واقع عقب نشینی کرد. و نشان داد که با دویست – سیصد نفر لباس شخصی ای که بسیج کنند و بیارند و به آن ها فحش بدهند، بلافاصله می ترسند و عقب می نشینند. به هر صورت در مجلس درگیری های فیزیکی حتی شد، آقای مطهری به شدت به آقای کوچک زاده حمله کرد، او هم در واقع کمی حمله فیزیکی به آقای مطهری کرد، حرف های آقای لاریجانی تند وتیز بود نسبت به اینکه به مجلس توهین شده ولی حاصل همه این ها اینکه در واقع این چماق کشی و چماق داری، و برق سرنیزه سپاهی ها که پشت سر این لباس شخصی هایی که پولشان را می دهند و نوشیدنی و ماشین برایشان می آورند چون مجلسی ها دیده اند، عقب نشینی کردند. باید به این آقایون گفت که اون موقعی که نظامی ها چماغ کش ها را پول می دهند که به خیابان بیایند و زن و بچه مردم را می زنند، وقتی که ساکت می نشینند و حتی تایید می کنند نتیجه اش این بلایی است که سر خودشان هم می آید. انصافا باید به ملت آفرین گفت که از این اراذل و اوباش که لشکر لشکر به خیابون آوردند هرگز نترسیدند و رو در روی آن ها ایستادند. به هر صورت آقای خامنه ای هم در صحبت هایی که کرد خیلی مبهم سعی کرد که ناراحتی خودش را از این چماق کش ها اعلام بکند و یک جوری بگوید که با هم دعوا نکنید ولی به نظر کاملا بی حاصل می آید و همانطور که قبلا هم گفتیم ایشون عرضه اینکه لشکر پشت سرش رو جمع کنه ندارد و سازماندهی همین کارها هم بیش از همه سرش در بیت خود ایشون و به دست پسرش است.

به هر صورت آقای صادق و علی لاریجانی هم ظاهرا در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تلافی اینکه آقای احمدی نژاد در جلسه سران قوا شرکت نکرده شرکت نکرده بودند. این داستان به نظر می رسد که باز هم ادامه خواهد داشت برای اینکه نظامی ها و کودتاچی ها که بخواهند لقمه ای به بزرگی دانشگاه آزاد را بگیرند باز هم کشمکش ادامه پیدا خواهد کرد.

موضوع دوم: دیدار آقای موسوی و کروبی است که به درستی دست گذاشته اند بر همین روالی که وقتی مملکت بر اساس نظامی گری و لات درست کردن و چماق کشی و تصاحب مراکز قدرت حرکت کند، حاصلش همین می شود، حمله به بیت مراجع رو همین آقایون از همین جنس دونستند و در واقع این نکته ای که بر آن انگشت گذاشته اند، نکته درستی است. وقتی که بنابر نظامی گری باشد در سیاست، حاصلش همین می شود که هیچ نهادی که به مردم تعلق داشته باشد، از برق سر نیزه در امان نمی ماند.

موضوع سوم: خبر روز دنیا در روز گذشته است که آقای ژنرال مک کریستال فرمانده ارتش آمریکا در افغانستان و فرمانده ناتو در آن منطقه به دلیل دخالتی که در سیاست کرده بود و توهینی که به مقامات سیاسی در کاخ سفید کرده بود، به واشنگتن احضار کردند و عزلش کردند. شبیه کاری که ترومن با ژنرال مک آرتور کرد. و این کاملا نشان می دهد که در دموکراسی ها نظامی ها وقتی کارشان را از گلیمشان دراز می کنند، در سیاست دخالت می کنند به سرعت با آن ها برخورد می شود و اجازه نمی دهند که چنین کاری را بکنند. شاید اگر همین انتقادات را حتی اگر سفیر امریکا می کرد، تحمل می کردند ولی این واکنش رئیس جمهور امریکا و عزل آقای ژنرال مک کریستال مسبوق به سابقه است در امریکا و نشان می دهد که چگونه دموکراسی ها از دخالت نظامی ها در سیاست جلوگیری می کنند. بلایی که الان گریبان مملکت ما را گرفته است.

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته