-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اردیبهشت ۳, یکشنبه

Latest News from Webna for 04/22/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - سایت OnlineCurrency امکان جدیدی را برای کاربران خود فراهم کرده است. کاربران میتوانند با عضویت در خبرنامه این سایت آخرین تغییرات نرخ طلا و ارز را بصورت روزانه از سایت دریافت کنند. همچنین پیشتر امکانات دیگری از جمله برنامه OnlineCurrency برای کاربران اندروید به سایت اضافه شده بود.

جهت ثبت نام در خبر نامه و اطلاع از تغییرات نرخ ارز و طلا به آدرس onlinecurrency.ir/subscribe.oc مراجعه کنید.


 


وبنا - سایت کبنا اسپورت٬ اولین پایگاه خبری ورزشی استان کهگیلویه و بویر احمد آغاز به کار کرد. سایت خبری تحلیلی کبنا نیوز با هدف اطلاع رسانی و خدمتی کوچک به ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد، نسخه ورزشی سایت خود را با نام کبنااسپورت راه اندازی نمود.

جهت مشاهده سایت به آدرس http://kebnasport.ir مراجعه نمایید.



 


وبنا - آسان نشر با هدف انتشار جهانی هنر ایرانی آغاز به کار کرد. به گفته مدیر سایت آسان نشر٬ شرکت آمازون با کمک رابط فارسی زبان خود که شرکت آسان نشر است٬ امکان نشر آسان افکار، اشعار و دیگر نوشته های علمی و یا ارزشی نویسندگان و هنرمندان ایرانی را به صورت کتاب فراهم آورده است.

به کمک این خدمات نویسندگان عزیز می توانند مطالب و نوشته های چاپ شده یا نشده خود را به صورت کتاب در داخل کشور آمریکا چاپ نموده و از طریق کتاب فروشی های جهانی و وب سایت های عرضه کتاب مانند آمازون، آن را در سطح بین المللی توزیع نمایند. بدین ترتیب هر محتوایی حتی به زبان فارسی توسط شرکت آمازون چاپ و توزیع و معرفی جهانی خواهد شد.

همچنین در راستای ارائه خدمات بهتر به نویسندگان و هنرمندان عزیز کشور، کتب انتشاراتی های داخلی را در کمترین زمان با عنوان همان انتشاراتی کشور در وب سایتهای جهانی عرضه کتاب مانند آمازون دات کام و یا کتاب فروش های جهانی قرار می دهیم.

جهت مشاهده وب سایت آسان نشر به آدرس  http://www.asanashr.com مراجعه نمایید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.
Email Marketing Powered by MailChimp

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته