-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

Latest News from 30Mail for 04/19/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



محمد خاتمی در متن سخنانش برای اجلاس ژاپن اعلام کرد که «مركز گفت‌وگوی تمدن‌ها برای تهیه طرح ائتلاف برای صلح آمادگی دارد.»

وی تاکید کرد: «یکی از علل مهم ناکامی طرح‌های مختلفی که برای صلح عرضه می‌شود، کم‌توجهی به عنصر عدالت است.»

خاتمی گفت: «صلح نیازمند جان‌های صلح‌طلب است و بیش از هر چیز باید حاکمان برخوردار از این فضیلت باشند.»
 
وی تصریح کرد: «در این زمینه باید گام‌های عملی برداشت و انتظار از مجمعی چون شورای تعامل، انتظاری بیش از اظهار نظرهای بی پشتوانه اجرایی و اکتفا به نظر و عدم اقدام عملی در زمینه‌های مختلف است.»

خاتمی یادآوری کرد که پس از طرح گفت و گوی تمدن‌ها، در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیشنهاد ائتلاف برای صلح بر پایه عدالت را به عنوان نظریه تکمیلی گفت و گوی تمدن‌ها داده است اما این پیشنهاد «در هیاهوی خشونت و خشم آن روزها آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفت».

منبع: مردمک

 


 


آیت‌الله دستغیب، در دیدار با جمعی از اعضای ستاد میرحسین موسوی با انتقاد از برخوردهای صورت گرفته با مخالفان گفت که «برخی به ما و مردم می‌گویند محارب، این مردم بیچاره کدامشان محارب هستند؟ محارب کسی‌ست که بدون حق کارد و تفنگ و سلاح بر روی مردم بکشد.»

وی افزود: «آن کسی که مؤمن است بی‌خود به کسی نمی گوید که تو معاویه هستی و تو یزید، اینها با طرح این مسائل شیعیان مولا علی را به جان هم انداخته‌اند.»

دستغیب در بخش دیگری از سخنان خود گفت که «آن کسانی که به امثال ما محارب می‌گویند، در مسجد را می‌بندند، که همچین چیزی سابقه نداشته است.»

وی افزود: «بعد از ۱۴۰۰ سال مسجد آتشیها را مسجد ضرار می‌گویند و این به حساب قرآن و سنّت جور در نمی‌آید؛ نه محاکمه‌ای باشد، نه مدّعی و منکری.»

آقای دستغیب بعد از شنیدن سخنان اعضای ستاد موسوی، با تبریک به «استقامت» آنها خاطرنشان کرد: «ما جز امر به معروف و نهی از منکر خواسته ای نداشتیم؛ از این به بعد هم سیره ما همین است؛ برای اینکه ما دنبال شهرت نبودیم؛ نمی خواستیم کسی از ما تعریف و تمجید کند و احیانا مریدهایمان زیاد شود.»

منبع: کلمه

 


 


به گزارش خبرنگار سایت کلمه، تهديد تلفنی و علنی کسانی که با مهدی کروبی و ميرحسين موسوی ديدار کرده‌اند، افزايش يافته است.

بر اساس این گزارش، در چند روز گذشته با تعدادی از کسانی که با مهدی کروبی دیدار داشته‌اند، تماس گرفته شده و ضمن تهدید آنها به بازداشت و احضار به وزارت اطلاعات، گفته شده که چنین اقداماتی را تکرار نکنند.

بنا به گفته‌ی همسر عبدالله مومنی «پیش از آمدن میرحسین موسوی به منزلشان، از اداره اطلاعات تهران با آنها تماس تلفنی گرفته شد که آمدن موسوی موجب ضررهایی برای عبدالله مومنی خواهد شد.»

این گزارش می‌افزاید: «از آنجایی که برخورد و محدود کردن علنی دیدارکنندگان هزینه‌های بسیاری برای  دولت دارد، آنها چاره کار را در تهدید، ارعاب و بازداشت دیگر فعالان اجتماعی و سیاسی کرده‌اند.»

منبع: کلمه

 


 


همزمان با انتشار جزئیات بیشتر خبر بازداشت دو ورزشکار و یک مامور حراست ایرانی در مالزی، پلیس این کشور گفت که «معتقدیم افراد بازداشت شده بخشی از یک باند قاچاق هستند که مواد مخدر قاچاق وارد مالزی می‌کنند.»

خالد ابوبکر، رئیس پلیس ایالتی سلانگور مالزی، با بیان اینکه پیش از این هم از تکنیک حمل قاچاق مواد مخدر در کیف‌های دستی استفاده شده است، گفت که «بر این عقیده‌ایم که این باند، یک باند گسترده قاچاق است».
 
وی افزود که سه ایرانی بازداشت شده، یک پلیس ورزشی (مأمور حراست تربیت بدنی)، یک بازیکن والیبال و یک رزمی کار بوده‌اند و «وقتی پلیس ساک‌های آنان را بازرسی کرده، بسته‌های فلزی جاسازی‌شده حاوی متاموفیتامین را در ساک‌های چرخدار آنان پیدا کرده است».

در نخستین واکنش به این خبر، غلامعلی تاجیک، مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی، ضمن ابراز بی‌اطلاعی از این موضوع گفته است که «اصلاً اعزامی به مالزی نداشته‌ایم و این مسئله به سازمان تربیت بدنی ارتباطی ندارد».

تاجیک همچنین با اعلام اینکه موضوع در دست بررسی است، افزوده است که «این سفر خارج از اعزام‌های سازمان تربیت بدنی بوده است. اگر هم صورت گرفته خصوصی و شخصی بوده و ربطی به فدراسیون‌ها و سازمان تربیت بدنی ندارد».

منبع: رادیو فردا


 


خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، خبر از صدور احکام مصطفي تاج‌زاده، داود سليماني و محسن ميردامادي داد.

متهمین به اتهام «اجتماع و تباني عليه امنيت ملي و فعاليت تبليغي عليه نظام» به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شدند.

بر اساس این حکم، متهمان «به استناد ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامي به عنوان تتميم حكم تعزيري» به ۱۰ سال محروميت از فعاليت در احزاب و مطبوعات نیز محكوم شدند.

این گزارش می‌افزاید که احكام صادره قابل اعتراض در دادگاه تجديدنظر تهران است.

منبع: فارس


 


دومین جلسه‌ رسیدگی به پرونده روزنامه‌ كیهان امروز برگزار شد و صالح نیکبخت به عنوان سخنگوی انجمن دفاع از حقوق زندانیان به تشریح شکایت موکلانش از حسین شریعتمداری پرداخت.

صالح نیکبخت با اشاره به اینکه حسین شریعتمداری اتهاماتی بی‌اساس را علیه انجمن دفاع از حقوق زندانیان مطرح کرده گفت: «ادعای آقای شریعتمداری مربوط به مواردی چون حمایت از تروریست‌ها و ارتباط با بیگانگان و دریافت بودجه از آمریكا می‌شود و باید بگویم آن‌چه بیان كرده‌اند در قالب حدس و گمان است كه در روزنامه منتشر شده است.»

وی خطاب به شریعتمداری افزود: «سوال من این است كه چه دلیل و مدركی برای اثبات اتهامات دارید و چرا تا كنون به دادگاه ارایه نداده‌اید و اگر موجود است امروز به دادگاه ارایه دهید.»

وی ادامه داد: «متهم نه تنها دلیلی ارایه نكرده بلكه در جلسه‌ قبل نیز به جای دفاع، به بیان اتهامات دیگری پرداخت»

در این جلسه حسین شریعتمداری گفت:‌ «من سند دارم كه آقایان از آمریكا بودجه دریافت كرده‌اند. شیرین عبادی نیز بودجه گرفته است.»

مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره شکایت شیرین عبادی گفت كه «گناه كیهان چیست؟ و من به چه جرمی در جایگاه متهم ایستاده‌ام؟ آیا اطلاع‌رسانی كیهان در مورد هویت شیرین عبادی مصداق افزایش آگاهی عمومی نیست؟»

وی افزود: «بنده شیرین عبادی را برانگیخته‌ی بیگانگان می‌دانم كه تنها شناسنامه‌ی ایرانی دارد.»

در پایان دادگاه ادامه‌ی رسیدگی را به جلسه‌ی بعد موكول كرد.

منبع: ایسنا
 


 


گزارش‌ها حکایت از توافق مجلس و دولت برای خرج کردن درآمد یارانه‌ها دارد.

در نشست امروز مجلس مقرر شد که دولت، قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را با درآمد ۲۰ هزار میلیارد تومانی مصوب مجلس اجرا کند، با این تفاوت که می‌تواند این مبلغ را در ۹ ماه هزینه کند.

طبق این توافق، دولت در سه ماه اول سال ۸۹ می‌تواند به «اجرای مقدمات اجرایی قانون هدفمند کردن یارانه‌ها» بپردازد.

این توافق با رای ۱۶۱ نماینده در نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی انجام شد.

همچنین براساس گزارش‌ها، نمایندگان در نشست امروز مجلس پذیرفتند که دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان حاصل از کاهش یا حذف یارانه‌ها را بدون مالیات و عوارض هزینه کند.

دولت محمود احمدی‌نژاد باید درآمد به دست آمده از آزادسازی قیمت‌ها را بین تمام خانوارها توزیع کند، اما می‌تواند طبق قانون، خانوادهای کم‌درآمد را در اولویت قرار دهد.

منبع: مردمک

 


 


میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در دیدار با خانواده احمد زیدآبادی، دبیرکل سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی، تلفنی با وی در زندان گفتگو کردند.

براساس این گزارش، همزمان با این دیدار، احمد زید آبادی از زندان رجایی شهر با منزلش تماس تلفنی گرفته و با میر حسین موسوی و زهرا رهنورد گفتگوی کوتاهی کرده است.

آقای موسوی در این دیدار خواستار آزادی احمد زید آبادی و سایر روزنامه نگاران زندانی شده است.

احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی از تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۸۸ در بازداشت به سر می‌برد.

 وی در آذر ماه سال گذشته به تحمل پنج سال زندان، شش سال تبعید و محرومیت دائم از هرگونه فعالیت روزنامه نگاری، سیاسی و اجتماعی محکوم شد.

منبع: وب‌سایت کلمه


 


حسین فراستخواه

قفس آهنین بوروکراسی بر دانشگاه ما تنگ‌تر می‌گیرد و مرتضی مردیها، اولین و چنین که می‌ نماید، آخرین دانش‌کاری نیست که به واسطه تنگ شدن این قفس، از «فضا»ی دانشگاه اخراج می‌شود. محمد محمدی گرگانی دانش‌آموخته آکسفورد و رئیس گروه حقوق بشر، چندی پیش از ادامه فعالیت در دانشگاه محروم شد.

مهریار داشاب، مدرس به‌روز و سرزنده‌ای که در فرانسه حقوق خوانده بود و به عنوان یکی از کوشاترین مدرسان دانشکده حقوق شناخته می‌شد، گویا به دلیل «فقدان صلاحیت‌های عمومی» اخراج شد. او با تمام دانشجویان، کادر اداری و استادان، حسن معاشرت داشت، همیشه در دایره ادب و اخلاق رفتار می‌کرد، دانش خود را همواره تازه و به‌روز نگاه می‌داشت، و آنگونه که من و بسیاری دیگر از دانشجویان می‌شناسیم‌اش، چه در دانشگاه و چه در محیط حرفه‌ای کارش، هرگز به مناسبات غیراخلاقی اداری و زدوبندهای تملق‌آمیز تن نداد، و همین باعث شد که آلودگی هر دو محیط، او را پس بزند.

هاله شاعری، دانش‌آموخته ممتاز دانشگاه تهران که مورد تأیید برجسته‌ترین حقوق‌دان آکادمیک امروز، یعنی ناصر کاتوزیان بود و به زعم جوان بودن، در فقه و حقوق خصوصی و حقوق جزا تبحر داشت، گویا صرفاً به دلیل آراستگی و وقار، تحمل نشد و اکنون در دانشگاه آزاد تدریس می‌کند.

محمد شریف که به زعم همگان، در میان وکلای دادگستری از لحاظ اخلاقی و انسانی، شخصیتی یگانه و کم‌نظیر است و در دانشگاه نیز مورد احترام استادان و دانشجویان و کادر اداری است، با توجیهات اداری در مرحله دفاع از پایان‌نامه، از مقطع دکتری اخراج شد و در زمینه ادامه تدریس نیز همچون گذشته تحت فشار است.

حبیب‌الله رحیمی، مدرس جوانی که یکی از دانشمندترین آموزگاران دانشکده حقوق به شمار می‌رود و با تسلطی که بر اکثر شاخه‌های حقوق ایران، فقه اسلامی، ادبیات عرب و حقوق تطبیقی دارد، قادراست با تمام وجود و کمال احساس مسئولیت تدریس کند، چندی پیش به خاطر همین فشارها از سمت معاونت پژوهشی استعفا کرد.

مدرسان دیگری نیز همچون کاشی، دلاوری و گل‌محمدی در گروه علوم سیاسی، هریک به نحوی فشار این قفس آهنین را تحمل می‌کنند. البته این وضعیت فقط شامل مدرس‌ها نمی‌شود. دانشجویان و حتی پرسنل اداری نیز به صورت‌هایی دیگر در این وضعیت گرفتارند.

شرح این خون جگر پایان ندارد. مرتضی مردیها که گویا خود زمانی دانشجوی پیر بوردیو بوده و در فلسفه سیاسی به طور متمرکز مطالعه، تألیف و ترجمه کرده، در سالهای اخیر برای دانشجویان علوم سیاسی تدریس می‌کرد. او توانسته بود گروهی از دانشجویان علاقه‌مند به کار فکری را دور خود جمع کند و در ایشان شوق مطالعه متون کلاسیک و جدید در حوزه فلسفه سیاسی را برانگیزد. هرچند با مشرب فکری او، یعنی فایده‌گرایی، نسبتی ندارم و به عنوان دانش‌آموزی کوچک، همواره موضع انتقادی نسبت به آراء وی داشته‌ام، اما روحیه علمی و تکاپوی فکری او ارجمند و ستایش‌انگیز است.

به جز مقالات متعدد، مردیها در این اواخر دو کتاب درباره نظریه سیاسی نوشت؛ «مبانی نقد فکر سیاسی» و «در دفاع از سیاست». موضوع و محتوای هر دو کتاب هم بحث‌انگیز و هم بجاست؛ مخصوصاً «در دفاع از سیاست» که با رویکرد به اخلاق و سیاست نوشته شده‌است. علاوه بر اینها، به ترجمه «فایده‌گرایی» جان استوارت میل باید اشاره کرد و مخصوصاً افزوده مترجم بر آن. این افزوده، کتاب را به متنی انتقادی و سودمند تبدیل کرده‌است.

غرض آنکه مردیها در فلسفه سیاسی به یک خبره مبدل شده و حضور او در مقام مدرس دانشکده علوم سیاسی غنیمتی بود. تا اینکه او را نیز برنتافتند و بهانه تراشیدند که مردیهای فلسفه خوانده را چه به علوم سیاسی؟ گویا مردیها جای مدرسانی را تنگ کرده بود که امروز هم دانشجویان به خاطر انتقاد از نحوه تدریس و غیرقابل استفاده بودن کلاس آنها، به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند. به هر حال مردیها از دانشکده حقوق و علوم سیاسی به دانشکده ادبیات و فلسفه منتقل شد تا در رشته‌ای تدریس کند که مدرک‌اش را دارد. اما طولی نکشید که بوروکراسی دانشگاه در آنجا نیز او را تحمل نکرد.

این همان وضعیت استثنائی است که با تعلیق قانون، نه تنها بر دانشگاه که بر کل جامعه ما حاکم شده و خود را بدل به قاعده کرده‌است.

براساس اصول حقوق آکادمیک، رفتار با هیأت علمی باید با توجه به قابلیت‌ها و دانش تخصصی‌شان باشد و هیچ یک از استادان نباید به واسطه عقایدشان استخدام یا اخراج (و همینطور تشویق یا تنبیه) شوند. در اصل پایانی اعلامیه حقوق آکادمیک آمده است: «دانش هنگامی پیشرفت می‌کند که افراد دانش‌پژوه آزاد گذاشته شوند تا یافته‌های خود را درباره صحت روش‌ها و فاکت‌ها و نظریه‌هاشان، امتحان کنند...» این اصل نهادهای آکادمیک را موظف کرده که «حافظ وضعیت بی‌طرفی سازمانی باشند» و به «اختلاف‌نظرهای شدید پژوهشگران» احترام بگذارند. بنابراین مدیران دانشگاه باید با پذیرش اصل تکثر، خود را در مقام صیانت از دانشگاه قرار دهند و بپذیرند که حذف هیچ استاد و دانشجویی به نفع دانشگاه نیست، بلکه ستیز و صاعقه ابرهای ناموافق است که زمین‌ دانشگاه را سیراب و بارور خواهد ساخت.

* این یادداشت به درخواست روزنامه بهار نوشته شد و در شماره روز شنبه به چاپ رسید.

برگرفته از: فراست

 
 


 


پلیس مالزی از دستگیری دو ورزشکار ایرانی در فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور به اتهام حمل مواد ممنوعه خبر داد.

براساس اعلام  پلیس مالزی، این دو ورزشکار به همراه یک پلیس ورزش ایرانی، به اتهام حمل «متامفتامین» دستگیر شده‌اند.

خالد ابوبکر، رییس پلیس فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور با اعلام این خبر گفت: «این سه نفر پس از آنکه روز شنبه صبح هنگام بازرسی کیف‌های‌شان رفتار مشکوک نشان دادند، دستگیر شدند.»

به گفته آقای ابوبکر، این سه نفر اعضای گروهی هستند که مواد مخدر را به مالزی حمل می‌کنند.
 
 متامفتامین یا شیشه، یک محرک اعتیاد آور بسیار قوی با تاثیر شدید بر روی سیستم عصبی است که به نام‌های کریستال و شیشه نیز شهرت دارد.

منبع: آسوشیتدپرس


 


فراکسیون اقلیت مجلس در بیانیه‌ای از تصمیم مقام‌های امنیتی ایران در ممنوع‌الخروج کردن محمد خاتمی به شدت انتقاد کرد.

این فراکسیون در بیانیه‌ای که امروز یکشنبه منتشر کرده، این اقدام جمهوری اسلامی را به قدری نسنجیده دانسته که تاکنون هیچ ارگان و مقامی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.
 
در این بیانیه آمده که «ممانعت از سفر خاتمی به ژاپن در كنار فرصت‌سوزی‌های روزانه و موضع‌گیری‌های ناپخته چالشی دیگر را فراروی نظام قرار داد.»

فراکسیون اقلیت مجلس «ضمن ابراز تاسف شدید از این‌گونه بی‌تدبیری‌ها و فرصت سوزی‌ها» از مسئولان قوه قضائیه خواسته که ضمن پیگیری موضوع و رفع محدودیت‌های ایجاد شده با اینگونه اقدامات ناروا برخورد قانونی کند.

در این بیانیه همچنین آمده که فراكسیون اقلیت با توجه به وظایف قانونی خود، موضوع را پیگیری و نتیجه را به اطلاع مردم ایران خواهد رساند.

محمد خاتمی هفته گذشته قصد داشت به منظور شرکت در یک کنفرانس بین‌المللی ایران را به مقصد ژاپن ترک کند که مقام‌های امنیتی مانع از خروج وی شدند.

منبع: پارلمان‌نیوز


 


میرحسین موسوی گفت که چشم‌اندازی برای آزادی مطبوعات نمی‌بیند و به طرفداران جنبش سبز توصیه کرد در برابر بسته شدن هر منفذی باید پنجره‌ای بگشایند.

آقای موسوی که در جمع کمیته دانشجویی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی سخن می‌گفت، از جنبش سبز خواست که در برابر مسدود شدن هر وبلاگی، «ده‌ها وبلاگ برای دفاع از حقوق مردم» راه‌اندازی کنند.

به گفته موسوی، جنبش سبز «بی‌شمار» است و باید خود را با شرایط موجود تطبیق دهد و راه‌هایی برای «بسط آگاهی و گسترش رسانه‌ها» پیدا کند.

نخست وزیر پیشین ایران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت، جنبش سبز را باید طوری تعریف کرد که «همه هفتاد میلیون جمعیت کشور، حتی مخالفان ما را در بربگیرد.»

وی تبیین شعارهای «درست و منطبق» با خواسته‌های مردم را یکی از وظایف اصلی علاقمندان به جنبش سبز برشمرد و افزود: «وظیفه ماست که شعارها را با دقت و درست انتخاب کنیم و سپس بر سر تحقق آن‌ها بایستیم.»

موسوی، آزادی و عدالت را دو «کلید واژه» مهم، در حرکت جنبش سبز دانست و اظهار داشت: «عدالت و آزادی از هم جدایی ناپذیرند و آن کسی که وضعیت معیشتی فلاکت‌بار دارد، بیشتر در معرض از دست دادن آزادی‌های اساسی است.»

این رهبر مخالفان دولت، در بخش دیگری از اظهارات خود گفت که راه‌حل مشکلات موجود، «دست‌کاری آمار تعداد شهدا و پرکردن زندان‌ها نیست، بلکه راه، رسیدگی به خانواده‌های شهدا و باز کردن در زندان‌ها و آزاد کردن رسانه‌ها و انتخابات آزاد رقابتی غیرگزینشی است.»

وی خطاب به دولتمردان جمهوری اسلامی افزود: «اگر می‌گویید حکومت نوکر مردم است، نوکر، ولی‌نعمت خود را نمی‌کشد، آزار نمی‌دهد، او را به زندان نمی‌اندازد، او را محدود نمی‌کند و خواسته‌های خود را به نام خواسته مردم مطرح نمی‌کند.»

موسوی در ادامه اظهار داشت: «همه بدانند که راه حل مشکلات کشور در منحرف کردن اذهان مردم از مسائل اساسی نیست. حکومت باید همیشه به فکر زلزله پایتخت باشد، نه آنکه خواب‌نما شود که زلزله‌ای بزرگ در راه است.»

وی اضافه کرد: «در حالی که دولت مدیریت و قدرت جابجایی حتی چند هزار نفر در تهران را ندارد، نباید با لفظ آمرانه از خروج پنج ملیون نفر از مردم تهران صحبت کند.»

به گفته موسوی، دولت «اول نم نم ببارید و سپس غرش رعد و برق را داشته باشید. شما یک رشد معقول را برای رفاه و آموزش و بهداشت مردم داشته باشید و سپس تبلیغ افزایش نرخ جمعیت کشور را بکنید.»

موسوی در پایان سخنان خود افزود: «مردم حتی نسبت به سرنوشت کرم‌ها و لاک‌پشتی که به فضا (فرستاده شدند)، حساسند و می‌خواهند بپرسند نتایج تحقیقات در مورد این حیوانات بی‌گناه به کجا انجامید.»

منبع: وب‌سایت امروز


 


عیسی زارع‌پور از مقام‌های وزارت ارشاد اعلام کرد که شمار کاربران اینترنتی در ایران به ۳۰ میلیون نفر رسیده است.

به گفته آقای زارع‌پور، روزانه بیش از ۱۰هزار سایت اینترنتی در دنیا راه‌اندازی می‌شود که اکثر آنها سعی در «تخریب فرهنگ جوامع دارند.»

به‌رغم این افزایش شمار کاربران اینترنت، سیاست محدودسازی دسترسی و قطع مکرّر ارتباط اینترنتی توسط دولت همچنان ادامه دارد.

بیش از ۱۵۰۰ شرکت کوچک اینترنتی در ایران به دلیل اختلالات هرروزه، محدودیت سرعت و محدودیت سرویس دهی به برخی مناطق، در معرض ورشکستگی قرار د‌‌ارند.

منبع: گویا‌نیوز


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به 30mail-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به 30mail@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته