-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

یک مقام جمهوری اسلامی: ایران به «باشگاه اتمی جهان» می پیوندد

خبرگزاری نیمه رسمی فارس گزارش می دهد یک مقام ارشد اتمی ایران اعلام کرده است تهران برای جلوگیری از حملات احتمالی اتمی به کشور، ظرف یک ماه به «باشگاه اتمی جهان» خواهد پیوست.

فارس روز سه شنبه در گزارشی به نقل از بهزاد سلطانی، معاون سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی می گوید پس از پیوستن ایران به باشگاه، «هیچ کشوری حتی فکر حمله» را به خود راه نخواهد داد.

فارس همچنین به نقل از سلطانی می گوید ایران قصد دارد فناوری اتمی خود را برای «مقاصدی غیر از انرژی و تولید سوخت» توسعه دهد. او به عنوان مثال به استفاده از این فناوری برای حفظ غذا اشاره کرد، اما او توضیح بیشتری نداد.

مقامات آمریکایی هنوز واکنشی نشان نداده اند.

واشنگتن و متحدانش ایران را متهم می کنند که زیر پوشش یک برنامه انرژی اتمی غیر نظامی، اسلحه اتمی تولید می کند – اتهامی که تهران بارها تکذیب کرده است.

در گزارشی جداگانه، فارس به نقل از منوچهر کاظمی، یک فرمانده ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران می گوید دشمنان به دلیل آنچه او آن را قدرت بازدارنده و فناورهای نظامی پیشرفته ایران می نامد، «جرات نخواهند کرد حمله کنند.»

او این موضوع را روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری در تهران عنوان کرد.

رییس جمهوری برکنار شده قرقیزستان می گوید حاضر است استعفا دهد

قربان بیک باقی اف، رییس جمهوری برکنار شده قرقیزستان می گوید مایل است استعفا دهد، به شرط این که دولت موقت خود خوانده ایمنی او را تضمین کند.

باقی اف روز سه شنبه در روستای زادگاهش به خبرنگاران گفت او می خواهد به نا آرامی پایان داده شود و با دولت موقت به رهبری رزا اتونبایوا گفت و گو کند. رییس جمهوری هفته پیش در پی زد و خورد بین پلیس و معترضین که دست کم ۸۳ تن کشته شدند، از بیشکک، پایتخت، فرار کرد.

رییس موقت سرویس امنیتی  در پاسخ  گفت دولت آماده است امنیت باکی اف و خانواده او را تضمین کند.

پیشتر در روز سه شنبه، رییس پلیس دولت جدید  از باقی اف خواست تسلیم شود یا نیروهای ویژه او را دستگیر خواهند کرد. «عظیم بیک بک نظر اف» گفت مصونیت باقی اف سلب شده و یک پرونده جنایی علیه او باز شده است.

باقی اف روز سه شنبه به طرفدارانش در منطقه جلال آباد گفت او برگزیده مردم قرقیزستان است و دولت موقت قانونی نیست.

رهبران موقت قرقیزستان می گویند آنها می خواهند قانون اساسی برای کاهش قدرت ریاست جمهوری اصلاح شود. یک مقام گفت رهبران قرقیزستان گرایش ناخوشایندی دارند که خود را «خان» بنامند.

در واشنگتن اعلام شد که رابرت بلیک، مدیر کل وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه برای گفت و گو با دولت موقت به قرقیزستان سفر خواهد کرد. بلیک می گوید هیچ تماسی با رییس جمهوری برکنار شده نخواهد داشت.

او گفت از اطمینان های دولت موقت که توافق موجود با آمریکا را برای استفاده از پایگاه هوایی در قرقیزستان رعایت خواهد کرد، استقبال می کند.

بلیک گفت در جریان دیدار دو روزه کمک های انساندوستانه و حمایت های دیگر آمریکا را به رهبران جدید قرقیزستان پیشنهاد خواهد کرد و در صدد کسب جزییات بیشتری درباره آنچه آنها در مورد برگزاری انتخابات و انتقال دموکراتیک در مدت شش ماه اعلام کرده اند، بر خواهد آمد.

پرزیدنت اوباما: خطر حمله اتمی افزایش یافته است

پرزیدنت اوباما می گوید در حالی که تروریست ها در جستجوی مواد اتمی هستند، خطر حمله اتمی افزایش یافته است.

رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در دومین و آخرین روز کنفرانس بین المللی امنیت اتمی در واشنگتن، گفت حتی اگر تهدید جنگ اتمی بین ملت ها کاهش یافته، اما گروه های تروریستی مانند القاعده سعی دارند مواد اتمی به دست آورند.

آقای اوباما گفت تهدید اتمی جدید که پس از پایان حنگ سرد رو در روی جهان قرار گرفته، یک «طنز بی رحم تاریخ است.» او هشدار داد که رهبران جهان باید عمل کنند، و از فقط حرف زدن درباره حفظ مواد اتمی فراتر بروند.

انتظار می رود رهبران و مقامات ۴۷ کشور شرکت کننده در کنفرانس اعلامیه مشترکی صادر کنند که کشورها را متعهد می کند ایمنی مواد اتمی را ظرف چهار سال آینده مسلم سازند.

آقای اوباما روز سه شنبه اعلام کرد کره جنوبی میزبان کنفرانس بعدی امنیت اتمی در دو سال دیگر خواهد بود.

 

پرزیدنت اوباما قرار است بعد از ظهر سه شنبه رو در رو با رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه، کریتسنیا فرناندز د کرچنر، رییس جمهوری آرژانتین و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان به گفت و گو بنشیند.

کارشناسان گفته اند موجودی مواد اتمی با غنای بالا در سراسر جهان برای ساختن دست کم ۱۲۰ هزار اسلحه اتمی کافی است، و ابراز نگرانی کرده اند که برخی از این مواد ممکن است به دست تروریست ها بیافتد.

پیش از آغاز کنفرانس در روز دوشنبه، پرزیدنت اوباما با هو جینتائو، رییس جمهوری چین ملاقات کرد، گفته می شود هر دو رهبر موافقت کرده اند بر فشار بر ایران برای رها کردن فعالیت های اتمی افزوده شود. چین مایل نبوده است تحریم های بیشتری بر ایران وضع شود.

ایران، کره شمالی و سوریه که غرب از آنها به دلیل برنامه های اتمی مظنون انتقاد می کند، به کنفرانس دعوت نشدند.

آقای اوباما روز دوشنبه با ویکتور یانوکوویچ، رییس جمهوری اوکراین ملاقات کرد، و یک سخنگو اعلام کرد اوکراین تا سال ۲۰۱۲ موجودی اورانیوم بسیار غنی شده خود را از سر باز خواهد کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد روز سه شنبه پروتکلی با روسیه امضا خواهد کرد که پلوتونیم دارای قابلیت استفاده در ساختن اسلحه را از برنامه های دفاعی حذف می کند.

استفان هارپر، نخست وزیر کانادا اعلام کرد کانادا موجودی بزرگ اورانیوم غنی شده خود را برای حفظ آنها از دسترسی تروریست ها به آمریکا باز خواهد گرداند.

بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد می گوید او هیات های شرکت کننده در کنفرانس امنیت اتمی را تشویق خواهد کرد بی درنگ گفت و گو درباره تهیه پیمانی برای ممنوع ساختن مواد قابل انشقاق از تسلیحات اتمی را آغاز کنند.

پرزیدنت اوباما می گوید امکان دست یابی تروریست ها به یک اسلحه اتمی، «بزرگترین تهدید» برای امنیت آمریکا است.

چین از استراتژی «دو گانه» در مورد ایران حمایت می کند

وزارت امور خارجه چین می گوید پکن از استراتژی «دو گانه» آمریکا برای ترغیب ایران به پایان دادن به فعالیت های اتمی حساس حمایت می کند.

جیانگ یو، سخنگوی وزارتخانه روز سه شنبه گفت چین می خواهد گفت و شنود با ایران ادامه پیدا کند، اما از امکان وضع تحریم های جدید در صورت شکست دیپلماسی حمایت می کند. وی افزود چین معتقد نیست که فشار و تحریم به تنهایی رویارویی بین المللی با ایران را حل خواهد کرد.

روز سه شنبه، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گفت تردید دارد که چین از کوشش های آمریکا برای وضع تحریم های تنبیهی جدید علیه ایران حمایت کند. او گفت ایران برداشت متفاوتی از اظهارات سخنگوی چین در روز دوشنبه دارد. او گفت هدف های چین و آمریکا در مورد برنامه اتمی ایران به طور کلی یکسان است.

روز دوشنبه، باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا و جینتائو، رییس جمهوری چین پیش از آغاز کنفرانس امنیتی اتمی در واشنگتن با یکدیگر ملاقات کردند. یک دستیار شورای امنیت ملی کاخ سفید، پس از آن دیدار گفت چین آماده است با آمریکا در مورد امکان تحریم های جدید علیه ایران کار کند.

چین در گذشته مایل نبوده است از قطعنامه های جدید شورای امنیت علیه ایران حمایت کند. موضع چین به ویژه مهم است زیرا به عنوان یک عضو دائمی شورای امنیت قدرت وتو دارد.

در انفجارهای بمب در عراق ۵ تن کشته شدند

در انفجارهای جداگانه در عراق در روز سه شنبه، ۵ تن کشته شدند. سه نفر در انفجار بمبی در نزدیکی یک مغازه فروشنده نوشیدنی های الکلی در شرق بغداد جان خود را از دست داده و هفت نفر نیز مجروح شدند.

در جنوب بغداد، خبرنگار تلویزیون «الرشید« دو پای خود را در انفجار بمبی که در اتومبیلش کار گذاشته شده بود از دست داد. پنج نفر نیز در نزدیکی محل حادثه مجروح شدند.

در غرب استان نفت خیز بصره در جنوب عراق، دو غیر نظامی در انفجار یک بمب کنار جاده ای کشته شدند.

مقامات پاکستان: در حمله هوایی غیر نظامیان نیز کشته شدند

در پاکستان، مقامات دولت و بازماندگان می گویند در میان ۷۱ تن که در جریان حمله هوایی پاکستان در روز شنبه کشته شدند، تعدادی غیر نظامی نیز وجود داشته، اگرچه ارتش اصرار دارد فقط شبه نظامیان هدف حمله قرار گرفتند.

روستا نشینان و منابع دولت روز سه شنبه گفتند کشته شدگان در حقیقت ایلمردانی بودند که در خانه ای در یک روستا در منطقه خیبر در شمال غربی پاکستان جمع شده بودند.

یک مقام سیاسی گفت مقامات منطقه هم اینک ۱۲۵ هزار دلار برای پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان کنار گذاشته اند.

جت ها بامداد سه شنبه خانه راهدف گرفتند. روستاییان می گویند وقتی مردم برای کمک به بیرون کشیدن اجساد وارد شدند، هواپیماها دوباره به خانه حمله کردند.

ساکنان می گویند نیروهای پاکستانی اطلاعات نادرستی داشتند و منطقه همیشه با ارتش همکاری کرده است.

مقامات نظامی کشته شدن غیر نظامیان را تکذیب کردند.

پاکستان اخیرا بر حمله در مناطق خیبر و اورکزی در شمال غربی کشور شدت بخشیده و امیدوار است بقیه قرارگاه های طالبان را منهدم کند. با این حال، تلفات غیر نظامیان ممکن است حمایت روستاهای محلی از این هدف را کاهش دهد.

نیروهای اسراییلی به فلسطینیان حمله کردند

شاهدان می گویند نیروهای اسراییل و ستیزه گران غزه در نزدیکی مرز اسراییل – غزه درگیر شده اند. دست کم یک فلسطینی کشته و سه نفر دیگر مجروح شده اند.

ارتش اسراییل گفت روز سه شنبه به گروهی از فلسطینیان که مواد منفجره را در نزدیکی حصار مرزی کار می گذاشتند حمله کرد.

یک سخنگوی گروه فلسطینی جهاد اسلامی گفت تانک های اسراییل گلوله هایی شلیک کردند ویک هلیکوپتر اسراییلی موشکی به سوی اردوگاه آوارگان آن در مرکز نوار غزه پرتاب کرد.

در اوائل ماه جاری، اسراییل هشدار داد که اگر فلسطینیان به پرتاب راکت پایان ندهند، استفاده از نیروی نظامی را افزایش خواهد داد.

در حمله نظامی اسراییل به غزه در دسامبر ۲۰۰۸ برای متوقف ساختن حملات راکتی ستیزه گران حماس، دست کم ۱۳۰۰ فلسطینی و نیز ۱۳ اسراییلی نیز در حملات فلسطینیان کشته شدند.

پرزيدنت اوباما همایش دو روزۀ امنیت هسته ای را در پایتخت آمریکا افتتاح کرد

 
 
 
 
 

ایالات متحده آمریکا می گوید اوکرایین قصد دارد خود را از ذخیره اورانیوم غنی شده ای که دارد خلاص کند. این اورانیوم بسیار غنی شده می تواند تا سال ۲۰۱۰ برای تولید سلاح اتمی به کار رود.

اوکرایین این مسئله را روز دوشنبه کمی پیش از افتتاح همایش امنیت هسته ای توسط باراک اوباما در واشنگتن اعلام کرد.
همایش دو روزه امنیت هسته ای با شرکت ۴۷ کشور جهان در پایتخت آمریکا برگزار می شود.

کره شمالی، ايران و سوريه که به علت برنامه های مظنون سلاح های اتمی از سوی غرب مورد انتقاد هستند، به اين همايش دعوت نشده اند.

پرزيدنت اوباما پیش از افتتاح همایش با ویکتور یانوکویچ رئیس جمهوری اوکرایین ملاقت کرد. به گفته کاخ سفید، ایالات متحده از لحاظ مالی و فنی کمک هایی را در زمینه ذخیره اورانیوم اوکرایین به این کشور ارائه خواهد داد.

رييس جمهوری آمريکا روز دوشنبه پیش از شروع همایش چندین ملاقات با رهبران کشورهای مختلف جهان داشت.

همایش امنیت هسته ای بزرگترین گردهمایی با حضور رهبران جهان به میزبانی آمریکا در شش دهه گذشته است.

پرزيدنت اوباما روز دوشنبه با ملک عبدالله پادشاه اردن، نخست وزیر مالزی و روسای جمهوری ارمنستان و چین نیز ملاقات کرد.

پرزيدنت باراک اوباما میگوید احتمال مسلح شدن تروریست ها به سلاح اتمی «بزرگترین تهدید» علیه امنیت آمریکا است.

بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد می گوید هیأت های شرکت کننده در همایش واشنگتن را به آغاز فوری مذاکرات درباره پیمان ممنوعیت مواد قابل شکافت اتمی، برای سلاح های هسته ای ترغیب خواهد کرد.

پرزيدنت اوباما پيش از آغاز کنفرانس امنيت اتمی در روز دوشنبه با هوجينتائو رييس جمهوری چين در واشنگتن ديدارکرد و دو رييس جمهوری توافق کردند که به فشار آوردن بر ايران برای متوقف کردن فعاليت های اتمی ادامه دهند. چين نسبت به اعمال تحريم های تازه عليه ايران اکراه دارد.

فرمانده ارتش تايلند: تنها راه برون رفت از بحران کنونی انحلال فوری پارلمان است

حکم کميسيون انتخاباتی تايلند مبنی بر انحلال حزب دمکرات، حزب حاکم تايلند پس از آن صادرشد که تلاش ارتش برای سرکوب تظاهرات سرخپوشان مخالف دولت ناکام ماند. سرخپوشان هوادار جبهه متحد دمکراسی عليه ديکتاتوری در مقابله با نيروهای نظامی نه تنها توانستند همچنان کنترل خود بر بخشهای بزرگی از بانکوک پايتخت تايلند راحفظ کنند؛ بلکه با عقب نشينی نيروهای نظامی عملاً به قدرت برتر در صحنه سياسی تايلند تبديل شده اند.

فرمانده ارتش تايلند در يک موضعگيری پيش بينی نشده، از طريق تلويزيون دولتی اعلام کرد تنها راه برون رفت از بحران کنونی و پايان آشوبهای خيابانی انحلال پارلمان و کناره گيری هرچه زودتر نخست وزير کنونی تايلند است. ژنرال آنوپونگ پائوچيندا، فرمانده ارتش گفت «اگر بحران از طريق گفتگوهای سياسی حل نشود و ميدانم که درخواست انحلال پارلمان مطرح است و به نظر من که درگير مسائل سياسی ام، انحلال فوری پارلمان راه حلی برای پايان آشوبهاست. هرچند بعضی ها پيشنهاد دولت آشتی ملی می دهند. در اين باره نظری ندارم اما من خواهان صلح با مردم هستم.»

آبيهيست وجاجيوا نخست وزير کنونی که تاکنون به پشتيبانی ارتش دلگرم بود، درخواست انحلال پارلمان و استعفای خود را رد کرده است. او گفت «گروهی که به واقع تروريستند، با بهره گيری از مردم بيگناه، خود را مدافع عدالت و دمکراسی ناميده با نيروهای ارتش درگير شده اند.»

نخست وزير اميدوار بود فرماندهان نيرومند ارتش با تهديد به کودتا، سرخپوشان مخالف دولت را وادار به سازش و دستيابی به توافق بر سر تأخير در انحلال پارلمان تا پايان سال ميلادی کنند؛ اما سخنان فرمانده ارتش اقتدار نخست وزير کنونی را به چالش گرفته است.در همين حال آبيهيست وجاجيوا نخست وزير تايلند روز سه شنبه گفت تاکسين شيناوترا نخست وزير پيشين يک تروريست خونخوار است که در خيابانها تظاهرات مرگبار، راه می اندازد.

شبکه ۲۴ تلويزيون فرانسه فيلمی را پخش کرد که نشان می دهد نيروهای ارتش مستقيماً بسوی جمعيت تظاهرکننده تيراندازی می کنند. اين فيلم مغاير گزارش رسمی ارتش است که مدعی شده بود سربازان اقدام به تيراندازی هوايی به منظور پراکندن تظاهرکنندگان خيابانی کرده بودند.

اين فيلم که از پشت جبهه سربازان تايلند گرفته شده، نشان می دهد که سربازان به سرکوب خونين تظاهرکنندگان مشغولند و صدای پياپی شليک گلوله ها شنيده می شود. براساس گزارشها، انفجار يک نارنجک زخمی شدن گزارشگر شبکه ۲۴ فرانسه و کشته شدن هفت تظاهرکننده را در پی داشت.

هجوم ارتش به تظاهرکنندگان که مناطق تجاری و پررفت و آمد بانکوک را در اختيار خود داشتند، ۲۱ کشته و نزديک به ۹۰۰ زخمی برجای گذاشت که يک گزارشگر خبرگزاری رويتر نيز در ميان اين کشته شدگان بود. به همين مناسبت گزارشگران تايلندی برای ادای احترام به همکار کشته شده طی مراسمی ياد او را گرامی داشتند. اما باوجود برقراری آرامش نسبی در پايتخت؛ مخالفان همچنان خواهان انحلال فوری پارلمان و استعفای نخست وزير هستند. تحليلگران سياسی می گويند اين شديدترين ناارامی و درگيريهای خونين دو دهه اخير تايلند است.

دولت انتقالی قرقیزستان می گوید از حمایت ارتش و آمریکا برخوردار است

رئیس دولت موقت قرقیزستان می گوید دولت جدید از حمایت ارتش کشور و ایالات متحده آمریکا برخوردار است.

رزا اتونبایوا، روز دوشنبه در بیشکک گفت ارتش قرقیزستان از دولت موقت حمایت می کند.

او همچنین گفت چندین کشور از جمله ایالات متحده آمریکا به دنبال سقوط قربان بیک باقی اف، رئیس جمهور قرقیزستان، برای ارائه کمک ابراز آمادگی کرده اند.

یک نماینده اتحادیه اروپا، میانجیگری این اتحادیه بین دولت انتقالی و آقای باقی اف، رئیس جمهوری مخلوع را رد کرد.  او گفت اتحادیه اروپا در حال همکاری با دولت انتقالی است.

قربان بیک باقی اف، برای اولین بار پس از برکناری، روز دوشنبه در جنوب قرقیزستان در انظار عمومی حاضر شد.

او در میان هوادارانش گفت رئیس جمهوری قانونی این کشور متعلق به شوروی سابق باقی می ماند.

خبرگزاری فرانسه می گوید آقای باقی اف رهبران دولت انتقالی را «اوباش» خوانده است.

آلماز آتامبایو، اولین معاون دولت انتقالی قرقیزستان از «عملیاتی ویژه» برای دستگیری باقی اف خبر داده است.


دريافت خبر از طريق موبايل

www.voamobile.com
/persian

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Transponder: 11H

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.737 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Transponder: 10

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

Video Format: PAL

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Transponder: 8

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

Video Format: PAL

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته