-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

Latest News from 30Mail for 04/14/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



اسداالله عسگر اولادی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در واکنش به تصمیم بخش خصوصی برای خرید بخشی از سهام چند بانک چین گفت که «به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، بهتر است روابط بانکی ایران و چین محرمانه بماند.»

آقای عسگر اولادی گفت که ایران براساس توافقات صورت گرفته در کمیسیون مشترک دو کشور، پیشنهاد راه‌اندازی بانک مشترک میان ایران و چین را به این کشور ارایه کرده است.

پیش از این در خبرها آمده بود که بخش خصوصی ایران برای نخستین بار سهام برخی بانکهای چینی را خریداری کرده است.

به گفته عسگر اولادی «بخش خصوصی به دنبال این است که در موسسات مالی و اعتباری سهام بیشتری را خریداری کند، زیرا خرید ۲۰ درصد از سهام یک شرکت یا موسسه، منجر به تسخیر صندلی یکی از اعضای هیئت مدیره این موسسات خواهد شد.»

منبع: جهان نیوز
 


 


بر اساس حکم دادگاه حقوق بشر اروپا، دولت ترکیه باید «به دلیل بدرفتاری با پناهجویان» به ۱۱ پناهجوی ایرانی و تونسی خسارت بپردازد.

این پناهجویان از رفتار ناشایست ماموران ترک با ساکنان اردوگاه‌های پناهجویان به دادگاه حقوق بشر اروپا در استراسبورگ شکایت برده بودند.
 
این دادگاه اتهامات زده شده به ماموران را پذیرفت و دولت ترکیه را به جریمه‌ی نقدی محکوم کرد.

بر اساس حکم صادر شده، این یازده پناهجو باید بین ۹ هزار تا ۲۶ هزار یورو از دولت ترکیه به عنوان خسارت دریافت کنند.

دولت ترکیه تا کنون در این مورد واکنشی نشان نداده است.

منبع: دویچه ووله


 


کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در نامه‌ای به دادسرای عمومی و انقلاب تهران، درخواست کرده است که دو حزب جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی منحل شوند.

منابع خبری نزدیک به اصولگرایان از جلسه دیروز کمیسیون ۱۰ احزاب خبر دادند که این کمیسیون خواستار صدور «دستور توقف کلیه فعالیت‌های سیاسی» حزب مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی شده است.

این دو حزب به نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خردادماه ۸۸ و نتایج اعلام‌شده آن اعتراض دارند.

پس از انتخابات سال گذشته، برخی از بلندپایه‌ترین اعضای این دو حزب بازداشت و احکام سنگینی برای برخی از آنان صادر شد.

منبع: مردمک


 


بر اساس رای دادگاهى در دوبى، یک ایرانی به اتهام دست داشتن در ترور سلیم یامادایف، یکى از فرماندهان پیشین جنگجویان چچنى، به حبس ابد محکوم شده است.

به گزارش رویترز این شخص که مهدی ظهورنیا نام دارد، به همراه یک شهروند تاجیک به نام محسودجان عصمت‌اف متهم هستند که در بهار سال گذشته در ترور سلیم یامادایف، یکى از فرماندهان پیشین جنگجویان چچن در دوبى دست داشته‌اند.

شهروند تاجیکی نیز به حبس ابد محکوم شده است.

سلیم یامادایف در بهار سال ۲۰۰۹ در پارکینگ یک آپارتمان لوکس در سواحل دوبى با شلیک گلوله از یک اسلحه ساخت روسیه کشته شده بود.

منبع: رادیو فردا
 


 


شرکت تولید نوشابه خرمنوش، یکی از بزرگترین خطوط تولید نوشابه در خاورمیانه و ایران، پس از اخراج کارکنان از ادامه کار باز ایستاد.

به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی «مدیریت‌های پروازی و کنترل کارخانه از تهران» از دلایل توقف این کارخانه بوده است.

بر اساس این گزارش این شرکت از دو بانک ملی و صادرات وام گرفته که به دلیل «اهمال در ترخیص کالاهای خریداری شده این شرکت در گمرک» باعث میلیاردی شدن بهره‌های وامها و در نهایت بدهی این شرکت شده است.

این گزارش می‌افزاید «مدیرعامل جدید این کارخانه که بازنشسته یکی از ادارات است از همین کارخانه ورشکسته و تعطیل شده اضافه حقوقی یک میلیون تومانی می‌گیرد تا خرمشهر بهشت مدیران پروازی شود.»

روزنامه جمهوری اسلامی «سوء مدیریت در بازار رقبای عربی» را یکی دیگر از دلایل ورشکست شدن این کارخانه عنوان کرده است.

منبع: کلمه
 


 


سرهنگ محسن صادقی، ریيس پليس گذرنامه گفت «افرادی که قصد دارند به خارج از ایران سفر کنند، باید با مراجعه به اداره‌ گذرنامه استان‌ محل زندگی، ممنوعیت یا اجازه خروج خود را چک کنند.»

وی افزود: كسانی كه با حكم قضايی ممنوع‌الخروج هستند، برای آنها گذرنامه جدید صادر نخواهد شد. بنابراین این افراد به اداره‌های صدور گذرنامه مراجعه نکنند.

براساس بند سه ماده ۱۶ قانون گذرنامه، به اشخاصی که مسافرت آنها به خارج از کشور به تشخیص مقام قضایی «مخالف مصالح جمهوری اسلامی» باشد، هیچ نوع گذرنامه‌ای برای خروج از کشور داده نمی‌شود.

این در حالی‌ست که به موجب ماده ۱۳۳ قانون آیین دادرسی کیفری، دادگاه با توجه به اهمیت و دلایل جرم می‌تواند قرار عدم خروج فرد را از کشور صادر کند. بدین ترتیب ممنوع‌الخروج کردن افراد پیش از تشکلیل پرونده قضایی و تفهیم اتهام غیر قانونی است.
 

منبع: مردمک

 


 


گروهی از کسانی که خبرگزاری فارس آنان را خانواده شهدا خوانده است به برگزاری نمایشگاهی از سگهای تزئینی اعتراض کرده اند. فارس می گوید این نمايشگاه قرار است طي روزهاي آينده در پارك فدك قزوين برپا شود.

ظاهرا دفن شدن چند شهید در این پارک دلیل معترضان برای مخالفت با برپایی این نمایشگاه است.

متولي نمايشگاه بخش خصوصي است و از فرمانداري قزوين برای برگزاری چنین نمایشگاهی مجوز دريافت كرده است.

معترضان به مقامات هم اعتراض دارند که «ضرورت و توجيه برپايي چنين نمايشگاهي» چه بوده است. 

با وجود اینکه نگهداشتن سگ با مخالفت علما روبروست بسیاری از خانواده های ایرانی سگ های تزئینی یا نگهبان دارند و فروشگاههای متعددی نیز برای مشتریان این حیوان خانگی در ایران وجود دارد.
 
منبع: فارس


 


آرش کمانگیر

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار اعضای سازمان نظام مهندسی استان قم گفت(بیشتر

مشکلات سبب شده تا مردم ساخت و سازهای خود را خارج از قانون انجام دهند

بعنوان یک شهروند ِ «غیرروحانی»، این خواسته ی غریبی نیست که بخواهیم در مورد جایگاه «روحانیت» در جامعه و نوع ارتباط آن با گروه های دیگر اجتماعی سوال کنیم. برحسب تجربه و مطالعه های موردی، هنوز این ایده که روحانیت یک طبقه ی خاص با اختیارات خاص است در جامعه ی ایران شنیده می شود. شاید به همین دلیل است که اعضای یک «سازمان نظام مهندسی» به دیدار کسی می روند که عالم علوم دینی است. دقت کنیم که این دقیقا دیدار ِ دو گروه متخصص نیست: در این اتفاق گروه مهندسی به دیدار آیت الله رفته اند تا او نظرات خود را به آنها ابراز کند. در انتهای جلسه مهندسین ِ ساختمان به انتقادات عالم دین پاسخ می دهند و،

ایشان با توجه به توضیحاتی که رئیس نظام مهندسی داد اظهار امیدواری کردند که در آینده خوش بینی جای آن خاطره های نامناسب را خواهد گرفت.

اما اینجا مساله اساس وجود نهاد روحانیت نیست. آیت الله مکارم شیرازی می گوید،

اصل لزوم وجود نظام مهندسی در کشور مورد تردید نیست؛ ولی مراکز نظارتی باید شرایط را آنگونه که به نفع مردم است انتخاب کنند.
…همه این مشکلات موجود سبب شده تا مردم ساخت و سازهای خود را خارج از قانون انجام دهند و اگر قانون خوب اجرا نشود خودش ضامن بی‌قانون است و مردم به بی‌قانونی پناه می‌برند.
…گاهی برخی مهندسان برای نظارت بر ساخت و ساز ساختمان‌ها تحمیل می‌شود؛ در حالی که کارفرما مهندس بهتری را برای نظارت سراغ دارد؛ ولی مراکز نظارتی این روند را نمی‌پذیرند و کارفرما را مجبور به پذیرش مهندس مورد نظر خود می‌کنند واین همچون اجبار مراجعه بیمار به پزشک خاصی است در حالی که پزشک بهتر و متخصص تر در این خصوص وجود دارد (تاکیدها از من).

با توجه به اینکه گوینده ی این جملات تخصص خاصی در زمینه ی علم ساختمان ندارد، به نظر می رسد این بیانات را می توان به عنوان برداشتی کلی بر موضوع «تخصص» و نحوه ی ارتباط ِ دارندگان آن با جامعه ی بزرگتر دید. به عبارت دیگر، آیت الله معتقد است که تخصص لازم است، اما مهم است که متخصصین «شرایط را آنگونه که به نفع مردم است انتخاب کنند». علاوه بر این آیت الله معتقد است «اگر قانون خوب اجرا نشود خودش ضامن بی‌قانون است و مردم به بی‌قانونی پناه می‌برند». از این همه مهم تر، آیت الله مکارم شیرازی حق شهروندان غیر متخصص برای انتخاب یک فرد متخصص از میان گروه متخصصین را به رسمیت می شناسد.
اگر بپذیریم که روحانی متخصص امر دین است، این سوال ِ مهمی به نظر می رسد که آیا آیت الله، و پیروانش، می پذیرند که برخی از شرایطی که آیت الله برای متخصصین ساختمان برمی شمرد می تواند، حداقل بصورت محدود، به نحوه ی تعامل مردم و متخصص امر دین نیز قابل اعمال باشد؟ علاوه بر این، و مهم تر از آن، آیا ذات این نکته که متخصص امر آسمان در مورد کار گل صحبت می کند و راهکار ارایه می دهد می تواند به این معنی باشد که متخصصین امور زمینی نیز مجاز به نظریه پردازی درمورد اوامر «روحانی» هستند؟
در پایان این دیدار سخنران می گوید،

نباید نظامی که در غرب حاکم است ما آن را تقلید کنیم و براساس همان دیدگاه در مسائل خود اقدام کنیم ما باید مستقل و آنچه که به نفع مردم ما است انتخاب کنیم.

به نظر می رسد این جمله بیش از آنکه دارای مفهومی باشد امضای گروهی یک ذهنیت سیاسی است و بنابراین لزوما به این جلسه یا این رخداد خاص مرتبط نیست.
 
برگرفته از: کمانگیر


 


در حالی كه بسیاری از دستگیرشدگان حوادث پس از انتخابات به دلیل شرکت در راهپیمایی میلیونی روز 25 خرداد سال گذشته به زندان محكوم شده‌اند، استاندار تهران اعلام كرده كه این راهپیمایی با مجوز برگزار شده بود.

مرتضی تمدن گفته که «آنها (معترضان) تقاضای برگزاری راهپیمایی كردند و ما هم مجوز صادر کردیم. راهپیمایی روز 25 خرداد با مجوز قانونی ما برگزار شده بود.»

به گفته آقای تمدن، معترضان «نه تنها با مجوز آمدند که حتی ما کمک کردیم نظم راهپیمایی حفظ شود. ما به آنها کمک کردیم که امنیت روز 25 خرداد ماه تامین شود. یعنی همزمان هم مجوز دادیم و هم خدمت رسانی کردیم.»

اظهارات استاندار تهران در شرایطی ایراد می‌شود که دستگاه قضایی بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات را به دلیل شرکت در این راهپیمایی که غیرقانونی دانسته، روانه زندان كرده‌ است.

منبع: پارلمان‌نیوز


 


بازار داغ شایعه به بزن بزن اساسی رسیده است! بصیرت گریبان جرس و دیگر سایتهای هوادار جنبش سبز را گرفته که دروغ می گویید که جمهوری اسلامی پشت کانالهای بشکن و بالابندار است و یا از پخش فارسی وان که عام و خاص را جلب کرده حمایت می کند. از ما بپرسید می گوییم راستش نمی دانیم چون از بس این جمهوری دروغ گفته دیگر راست و دروغ اش روشن نیست. اما یک چیز را می دانیم و آن اینکه اگر این کانالها با اصول جمهوری اسلامی و اهداف اعلام نشده اش جور نبود لابد به اندازه بی بی سی دچار پارازیت می شدند. ولی حکما یک هماهنگی هایی وجود دارد یا اگر ندارد هم آقایان از اینکه فارسی وان دلبری کند و دیگر کانالها به بزن و بکوب و بی خیال باش دعوت کنند خیلی هم ناراضی نیستند. پیش از اینها هم نمونه هایی دیده ایم. مثل اینکه سایتهای سیاسی به دو سوت فیلتر می شدند و سایتهای اسافل اعضا باز و در دسترس می ماندند. به قول قدما والله اعلم. این شما و این بزن بزن بصیرت با جرس و دیگران:
 
سایت جرس مدعی شده است شبکه‌های ماهواره‌ای که به تبلیغ موسیقی و رقص می‌پردازند، توسط وزارت اطلاعات ایران مدیریت می‌شوند و به منظور سرگرم کردن مردم تاسیس شده‌اند.به گزارش شبکه ایران، پس از آگاهی مردم از اهداف ضدانقلاب و فتنه‌گران و سپس ریزش شدید حامیان این فرقه، سران خارج نشین و رسانه های این جریان که از ادامه رویکرد ماه‌های گذشته و تولید متعدد اخبار تحریک آمیز بازمانده‌اند، به انتشار مطالب و موضوعات خنده‌داری روی آورده‌اند.

سایت جنبش راه سبز (جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری و برای تحریک مردم به ناآرامی خیابانی و حمایت از میرحسین موسوی راه اندازی شد، در مطلبی جالب ادعا کرده که ماموران وزارت اطلاعات ایران برای سرگرم کردن مردم و جلوگیری از مراجعه آن‌ها به شبکه‌های خبری ضدانقلاب، به تاسیس شبکه‌های متعدد موسیقی و رقص اقدام کرده‌اند!

این سایت نوشته است: "هنگامی که پای برنامه‌های برخی از شبکه‌های ماهواره که می‌نشینی و آنها را برای ساعاتی سیر می‌کنی، سایه دست حکومت ایران را پس پرده می‌بینی که صحنه گردانی می کند. این شبکه‌ها، شبانه روز موسیقی "بشکن و بالا بنداز" روی آنتن می برند و اگر فارسی و افغانی و تاجیکش را کم آوردند، از اعراب وهندی‌ها و اروپائی‌ها و آمریکائی‌ها کمک می‌گیرند."

جرس حتی شبکه تازه تاسیس "فارسی یک" که متعلق به رابرت مرداک، صهیونیست معروف و غول رسانه‌ای جهان است را هم به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده و نوشته است: "یکی از این شبکه‌ها هم مدتی است پیدا شده که کارش تنها پخش سریال‌های عاشقانه، سوزناک، سطحی ، عامه‌پسند و بدن‌نما با بازیگران خوش قیافه و خوش هیکل از چین و کره است."

این سایت ضدانقلاب حتی در ادعایی عجیب، از فتوای یکی از علما مبنی بر مشکل نداشتن پخش صحنه‌های مغایر با شئون اسلامی از این شبکه‌ها خبر داده است!

جرس و ذوق‌زدگی از رنگ یک روسری

این سایت پیش از این هم در مطلبی جالب ادعا کرده که رنگ روسری یکی از بازیگران سریال نوروزی "چاردیواری"، با فتوشاپ تغییر داده شده است!

جرس که از خارج از کشور و توسط محسن کدیور مدیریت می شود، در این باره نوشت: "روسری بهنوش طباطبائی، بازیگر اول مجموعه "چاردیواری" به رنگ سبز است ولی سانسورچی‌های صدا و سیما در آگهی مجموعه و با کمک "فتوشاپ" روسری سبز را به آبی بدل ساختند."!

تلاش برای کاهش جمعیت تهران از ترس ماست!

ساعاتی پیش هم، سایت مخالف ایران "روزآنلاین" سخنان روز گذشته رئیس جمهور درباره خطرات احتمالی زلزله در تهران را به ایجاد هراس در مردم تعبیر کرده در ادعایی جالب آن را "تدبیر ویژه امنیتی" برای جلوگیری از عملی شدن برنامه های هواداران طیف اصلاحات دانسته است!

روز در اظهار نظر بامزه دیگری، مانورهای امدادی نهادهایی نظیر سازمان هلال‌احمر که به منظور آمادگی برای حوادث غیرمترقبه صورت گرفته را هم "پروژه‌های امنیتی" نامیده است.

انتشار این نوع مطالب جالب که نتیجه سردرگمی رسانه های حامی فرقه و ناکامی آنان در ادامه آشوب ها دانسته شده، موجب انبساط خاطر مخاطبان این سایت مخالف جمهوری اسلامی شده است.

گفتنی است که تعدادی از سایت های حامی فرقه سبز که در ایام آشوب ها خیابانی، لحظه به لحظه "به روز" می شدند، اینک مراجعه به سایت های مذکور نشان می دهد که برخی از آنها حتی چند روز یکبار هم به روز نمی شوند و سایت های فعال تر (نظیر بی بی سی، رادیو فردا،بالاترین، روزنت، گویانیوز، دویچه وله، جرس، ایران گلوبال، اخبار روز، کلمه و...) هم به سختی و با انتشار مطالب برخی خبرگزاری ها و یا تولید چند خبر مضحک(همچون خبر مورد اشاره) سایت خود را سر پا نگه داشته اند.
 
منبع: بصیرت


 


دستگاه قضایی یمن، محاکمه چهار شورشی حوثی را در صنعا به اتهام جاسوسی برای ایران آغاز کرد.

نمایندگان دادستانی برای این افراد درخواست اعدام کرده‌اند.

اتهام اعضای گروه حوثی، ارسال تصاویری از تاسیسات امنیتی و نظامی یمن به ایران عنوان شده است.

حوثی‌ها از سال 2004 به قصد بازگشت حاکمیت امامی‌های زیدی که توسط نیروهای گارد ملی در کودتای سال 1962 سرنگون شده بودند علیه حکومت مرکزی یمن شورش کردند.

مقام‌های یمنی بارها برخی شخصیت‌های دینی و سیاسی ایران را بدون آنکه نام آنها را ببرند به حمایت از حوثی‌ها متهم کرده‌اند.

منبع: العربیه


 


دو استاد مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت هفته گذشته با حکم کتبی مسئولان این دانشگاه اخراج شدند.

یکی از این اساتید علی‌اصغر بهشتی شیرازی (پسر عموی علیرضا بهشتی) از اساتید با سابقه مخابرات دانشگاه علم و صنعت است.

دیگر استاد اخراج شده، محمد شهری از اساتید سابق دانشکده  برق است که در پژوهشکده برق مشغول به تحقیق و مطالعه بود.

پرفسور تورج محمدی رئیس دانشکده  مهندسی شیمی این دانشگاه نیز اواخر سال گذشته در اعتراض به سیاست‌های دانشگاه در قبال دانشجویان از سمت خود استعفا کرد.

همه این اساتید از امضاء کنندگان نامه‌ای هستند که در آن به صدور احکام سنگین برای دانشجویان اعتراض شده است.

منبع: کلمه


 


مجتبی آقا تهرانی به نقل از عزت‌الله ضرغامی گفت که آیت‌الله علی خامنه‌ای با درخواست اصلاح نام سال جدید شمسی در پیام نوروزی خود مخالفت کرده است.

به گفته این نماینده مجلس، از آقای خامنه‌ای خواسته شده «در نام سال تجدید نظری بشود و واژه "مضاعف" یک بار بیشتر نیاید و از تکرارش پرهیز شود و حضرت آقا فرمودنده‌اند که خیر! باید تکرار شود.»

آقای خامنه‌ای سال 1389 را سال «همت مضاعف و کار مضاعف» نامگذاری کرده است.

مجتبی آقا تهرانی افزوده که رهبر جمهوری اسلامی به تکرار واژه  مضاعف «عنایت خاصّی دارند، نه این که تکرار این واژه بی‌حساب و یا لغو باشد.»

این نماینده مجلس گفته که خود وی نیز پیش از این، معتقد بوده که واژه «مضاعف» در پیام نوروزی آقای خامنه‌ای نباید تکرار شود.

منبع: ایسنا


 


محمدتقی مصباح یزدی می‌گوید که بسیاری به ولایت فقیه اعتقاد ندارند، اما جرات ندارند عقاید خود را ابراز کنند.

آقای مصباح یزدی شامگاه دوشنبه در جمع طلاب و فضلا مدرسه فیضیه گفته است خداوند در شرایطی که مردم به امام معصوم دسترسی ندارند، برای آن «بدل اضطراری قرار داده است که همان ولی‌فقیه است.»

به گفته این استاد حوزه علمیه قم، همه در دنیا، جمهوری اسلامی را با عنوان ولایت فقیه می‌شناسند و «نظامی که واقعا اقرب به اسلام است، تنها نظام ما است.»

آقای مصباح یزدی افزوده که «تلاش عملی برای تضییع ولایت فقیه، تیشه زدن به ریشه اسلام است.»

منبع: فارس


 


ترجمه تازه‌ای از متن منشور حقوق بشر کورش که به گفته شاهرخ رزمجو، باستان‌شناس، کامل‌ترین ترجمه از این متن است به زودی به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود.

ترجمه این متن به طور مستقیم از روی متن اصلی لوح کورش انجام گرفته است.

شاهرخ رزمجو که از دو سال پیش کار بر روی این کتاب را شروع کرده گفت که قرار است «مجموعه‌ای از عکس‌ها و نامه‌های شخصی هرمزد رسام، کاشف استوانه کورش، نامه‌های شخصی هنری رالینسون و افراد دیگر مرتبط با این لوح برای اولین بار منتشر شود.»

وی همچنین درباره ترجمه تازه متن منشور کورش گفت: در ترجمه فارسی لوح کورش، از به کار بردن زبان ادبی غيرقابل فهم يا زبان عاميانه پرهيز شده است و واژه‌ها دقيقا با متن اصلی منطبق هستند.

منشور حقوق بشر کورش که به «لوح کورش» یا «استوانه کورش» معروف است استوانه‌ای از جنس گل رس است که در سال ۵۳۹ پیش از میلاد به فرمان کورش دوم هخامنشی ساخته شده و اکنون در موزه بریتانیا نگهداری می‌شود.

منبع: مردمک
 


 


اکبر گنجی برنده جایزه ۵۰۰ هزار دلاری میلتون فریدمن موسسه کیتو برای پیشبرد آزادی در سال ۲۰۱۰ شده است.

موسسه تحقیقاتی کیتو علت اعطای جایزه را حمایت اکبر گنجی از «دمکراسی سکولار و افشای دخالت حکومت در قتل مخالفین رژیم مذهبی ایران» ذکر کرده است.

رئیس موسسه کیتو در بیانیه‌ای اعلام کرد که «اکبر گنجی در مبارزه برای آزادی در ایران رنج‌های عظیمی را تحمل کرده است.»
 
جایزه میلتون فریدمن برای «پیشبرد آزادی» در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و هر دو سال به یک چهره سرشناس تعلق می گیرد.

این جایزه قرار است ۱۳ می، طی مراسمی در واشنگتن رسما به او اعطا شود.

منبع: جرس
 


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به 30mail-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به 30mail@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته