-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

Latest Posts from Gordab for 04/11/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

توجه کنید که مطالب گرداب برای افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.




امروز حکومت اسلامی با این همه اقتدار ملی و نخبگان نابغه و رهبران فرزانه در تلاش برای رسیدن به تکنولوژی است که شیطان بزرگ، دشمن شماره یک حکومت یعنی آمریکا حدود 70 سال پیش یعنی نزدیک به یک قرن پیش استاد کرده است. همان زمانی که کار آخوند ها فقط عقد خواندن و روضه خواندن بود نه مملکت داری و موشک هوا کردن. در آن زمان ها ما این موجودات را دو بار در زندگی می دیدیم، یک بار قبل از بدبخت شدن یعنی پای سفره عقد و یک بار بعد از بد بخت شدن یعنی توی گور. آن زمان ها که علی خامنه ای دماغ آویزان در خانه برای شیر مادرش وق میزد و چه بسا اگر آن مادر می دانست که عاقبت این طفل معصومش چه بار عظیمی از آلت به روحش روانه می کند شاید جای پستان اَن به حلقوم کودک می کرد. وقتی آمریکا آن بمب اتم که پسر کوچولو نام داشت را بر فراز آسمان هیروشیما رها کرد، سید علی ما 6 سالش بود، دو دست داشت و جای یک مملکت به پوشکش میرید.

موشک ذوالفقار 10 ساخت سپاه پاسداران

امروز احمدی نژاد، یک بی سواد متقلب دشمنی را که تا لب مرز های ایران از عراق و افغانستان پیشروی کرده و در نقطه نقطه خاور میانه پایگاه نظامی دارد را  با زبان کودکان دبستانی تحقیر می کند. ایران امروز در محاصره همان دشمنیست که خمینی گوزید هیچ غلطی نمی تواند بکند و من امروز دقیقا معنی کلمه غلط را نمی فهمم! هیچ عاقلی دشمن خود را با هر شرایطی تحقیر نمی کند و کوچک نمی شمارد چرا که هر چه دشمن خود را بزرگ تر پنداریم با آمادگی بیشتری به نبرد با او می رویم. از همین روست که اومابا می گوید حکومت ایران حکومت احمقی نیست و وی این را در شرایطی می گوید که حتی کلاغ ها و گربه های ایران هم می دانند که حکومت ایران حکومت احمق سالاریست و هیج منطق و شعوری در هیچ یک از نهاد های آن یافت نمی شود.

امروز برادران کودن سپاهی با اقتدار و افتخار به دانش هک کردن وبلاگ های مخالفین دست پیدا کرده اند و ادعای قدرت و سلطه در دنیایی را می کنند که دشمن بزرگشان آمریکا آن را اختراع کرده است، امروز این میکروب های بی مغز با استفاده از سیستم عامل های آمریکائی و سربازان گمراه امام زمان در دنیای وب به جنگ سایبری می روند.ناو شکن جماران می سازند و پشتک وارو می زنند که شده اند سلطان اقیانوس ها و این در شرایطیست که جماران را می توان در موتور خانه یکی از 11 ناو هواپیما بر آمریکا جا داد. موشک های چینی می خرند و با سلاح ایمان آن ها را رنگ می کنند و برایشان اسم های چهارده معصومی چون ذوالفقار می گزینند.

شاید سرلشکر فیروز آبادی بر این باور است که قدرت نظامی یک مملکت به وزن سرلشکر های آن کشور است، شاید او می خواهد با غل خوردن روی سرباز های آمریکائی آن ها را روانه قبرستان کند!


شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به gordab-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به gordab@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته