-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ بهمن ۲۳, شنبه

Latest New from Green Correspondents for 02/12/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.

 

اختصاصی خبرنگاران سبز/ سیاست:

 به گزارش منبع خبری خبرنگاران سبز، از بعد از ظهر ۲۲ بهمن که گزارش کم‌شماری شرکت کنندگان در راه‌پيمايی  و نيز خبر سقوط قريب‌الوقوع حسنی مبارک به مقامات جمهوری اسلامی رسيد هر کدام از دستگاه‌های مربوط اقدام به برگزاری جلسه‌های اضطراری و توجيهی برای نيروهای پايين دستی خود کرده‌اند که بعضی از اين جلسات به تشنج کشيده شده است و برخی نيز تا ساعت‌ها ادامه داشته است.

به گزارش منبع خبری خبرنگاران سبز، مهمترين اين جلسات، جلسه‌ای است که در بيت رهبری در شامگاه ۲۲ بهمن تشکيل شد و تا پاسی از شب (آخرين خبر حدود ساعت ۲ نيمه شب) ادامه داشته است. ظاهرا بخشی از دستور اين جلسه، نحوه برخورد جمهوری اسلامی با سقوط ديکتاتور مصر و تبعات اين سقوط برای جمهوری اسلامی با توجه به همه‌گير شدن خواست عمومی برای شرکت در راه‌پيمايی ۲۵ بهمن در حمايت از قيام آزادی‌خواهانه مردم مصر و تونس بوده است. به محض دريافت گزارش‌های کامل‌تری از اين جلسه که تا لحظه ارسال خبر در جريان بوده است آن را منتشر خواهيم کرد.

برخی از گزارش‌ها حاکی است که در يکی از جلسات وزارت اطلاعات تشنج و درگيری‌های لفظی نيز روی داده است که ناشی از دو دستگی جدی در این وزارت‌خانه در باره کلیت جنبش سبز و نحوه مواجهه با آن گفته شده است.

 
 

اخصاصی خبرنگاران سبز/ سیاست:
عکس‌ها مربوط است به راه‌پیمایی ۲۲ بهمن
 ۱۳۸۹ در میدان آزادی تهران

به گزارش منبع موثق خبری خبرنگاران سبز، نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی از استقبال سرد مردم از راه‌پيمايی۲۲ بهمن نگران و سراسيمه شده‌‌اند. اين نيروها در جلسه‌های امروز خود اين کمبود نيرو را به ريزش نيروهای خودی تعبير کرده و احتمال تمرد در ميان نيروهای امنيتی شديدا نگرانشان کرده است.

برپايه همين گزارش، طی هفته گذشته مواردی از تهديد و تنبيه نيروهای بسيجی نيز گزارش شده است. اين گزارش می‌افزايد که همين تحولات و کم‌شماری تظاهرکنندگان روز ۲۲ بهمن که برای حضور آن‌ها سرمايه‌گذاری مالی و تبليغاتی عظيمی صورت گرفته بود موجب وحشت بيش‌ از حد نيروهای امنيتی از راه‌پيمايی ۲۵ بهمن شده است طوری که تمام بعد از ظهر ۲۲ بهمن فرماندهان بسيجی در جلسات توجيهی به سر بردند. برخی اخبار از تصميمات اين جلسات به دستمان رسيده است که به محض کامل شدن آن‌ها در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.


همچنين گفتنی است که بنا بر گزارش مرتبطی که چندی پيش در رسانه‌ها انتشار يافت مقامات ارشد سپاه پاسداران پيش از اين نيز نسبت به پرسنل واحدهای امنيتی خود بی‌اعتماد شده‌ بودند و به همين دليل بر اساس ابلاغيه‌ای از طرف سازمان حفاظت و امنيت سپاه نيروهای امنيتی دارای کارت تردد ترانزيت، می‌بايد فرم تعهدی را امضا کنند که بر اساس آن موافقت می‌کنند که مقامات ارشد آن‌ها در هر ساعتی از شبانه روز اجازه داشته باشند آسايشگاه، کمدهای لباس و حتی جيب نيروها را بارزسی کنند.

 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به greencorrespondents-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به greencorrespondents@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته