-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

Latest News from Iran Free for 05/29/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



آزادی بیان- به گفته خانواده و دوستان داریوش شکوف وی از چهار روز پیش در آلمان «ناپدید» شده است.

بنا به این گزارشها داریوش شکوف، فیلمساز  و متفکر  برجسته مخالف رژیم که از ۲۵ سال پیش در برلین اقامت دارد از بعدازظهر دوشنبه و هنگامی که سوار قطاری به مقصد پاریس شد ناپدید شده است.

روزنامه دی ولت نیز امشب با انتشار خبری گزارش داد که پلیس آلمان جستجو برای یافتن این مخالف رژیم جمهوری اسلامی را در آن کشور آغاز کرده است.

یکی از فعالان سیاسی در کلن به آزادی بیان گفت داریوش شکوف برای شرکت در اعتصاب غذا توسط نیروهای چپ و مستقل در حمایت از زندانیان سیاسی در روز دوشنبه به کلن آمده بود اما از هنگامی که سوار قطار شد هیچ اثری از او نیست و تلفن همراه وی نیز پاسخ نمی دهد.

این منبع گفت هنگامی که شکوف صبح روز بعد به پاریس نرسید، دوستان جستجو برای یافتن وی را آغاز کردند و پس از بی نتیجه ماندن این جستجوها خبر مفقود شدن وی را به پلیس آلمان اطلاع دادند.

این منبع در باره گزارشهایی مبنی بر تهدید علیه شکوف اظهار بی اطلاعی کرد ولی تاکید کرد که خانواده و دوستان وی به شدت نگران سلامت این فیلمساز ۵۵ ساله ساکن آلمان هستند.

داریوش شکوف، در سالهای اخیر چند فیلم در باره نقض حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی در آلمان ساخته است و در زمینه فعالیت های اجتماعی و حقوق بشری بسیار فعال بوده است.

قسمت هایی از فیلم زندان ایران

از دیگر فیلم های او می توان از تاکسی بهشت ها، نفس کشیدن و ورود سگ ممنوع نام برد.

هرگونه نقل قول و استفاده از مطالب سایت آزادی بیان تنها با ذکر منبع مجاز است.

© 2010, آزادی بیان. All rights reserved.

مطالب مرتبط


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به iranfree-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به iranfree@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته