-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

متن پیاده شده روز دوشنبه 3 خرداد 1389


سلام

دوشنبه 3 خرداد 1389 –  24 می 2010 میلادی

امروزدرمورد 10 موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول: روزگذشته بچه های دانشکده حقوق دانشگاه آزاد واقع درمرکزشهرتهران، درسلف سرویس مبادرت به تظاهرات و شعاردهی کرده اند. به دنبال بچه های دانشکده فنی این دومین جا در"دانشگاه آزاد واحد مرکز"- که مجموعا 40 هزاردانشجودرسطح تهران دارد- است که دانشجویان دست به تظاهرات می زنند. عکسی هم از دومزدوری که بیش ازهمه به درگیری با بچه ها پرداختند منتشر شده که من فکر کردم عکس این دو مزدوررا خدمت تان نشان بدهم. خواهش ام این است که هرکس آنها را می شناسد اسم، رسم، آدرس و مشخصات شان را منتشرکند که بدانند هرکس با گرفتن دویست، سیصد و یا چهارصد هزارتومان در روز بیاید و به جان زن وبچه ی مردم یا دانشجوی کشور بیفتد، افشا می شود تا خانواده، فرزندان، دوستان و همسایگان شان آنان را طرد بکنند.

موضوع دوم: آقای دکترسروش درنامه ای به علمای اعلام ازآنها خواسته که اگردرمقابل استبداد دینی نمی توانند اعتراض کنند، باب مهاجرت کردن بازاست. سنتی که ازمشروطه تا الان بین نجف وقم بارها اتفاق افتاده (از نجف به قم یا از قم به نجف). این اعتراض معنی داری است که علما می توانند درپیش بگیرند. خواهش ام این است که این نامه را مطالعه بکنید برای این که نکات خوبی درآن است. همینطورایشان حدیثی ازپیامبر نقل کرده که پیامبردعا می کرد: خدایا آدم کش ها و سنگدل ها را برما مسلط نکن. من نقل به مفهموم کردم وبه نظرم برای کسانی که به دعا اعتقاد دارند دعای مناسبی است.

موضوع سوم: آقای کروبی درصحبتی به درستی برطولانی بودن مبارزه و ادامه مبارزه تاکید کرده است. مبارزه ما دوی سرعت صد متر نیست، بلکه دوی استقامت ماراتن است که باید برنامه ریزی داشته باشیم. طرفی برنده است که صبرواستقامت بیشترداشته باشد و مطمئنا این طرف مردم هستند درمقابل حکومت کودتایی ای که شقه شقه شده وچندین جناح واختلاف درآن است.

 

موضوع چهارم:  آقای مهندس موسوی درجمع خانواده های سرداران جنگ ایران وعراق به درستی براین نکته انگشت گذاشته که اگر سوم خرداد ماه خرمشهر آزاد شد، ناشی ازحاکمیت مردم و حضورمردم بود و چاره کار را هم برگشتن به مردم و احترام به حقوق مردم دانسته است.

موضوع پنجم: آقای لاریجانی درفراکسیون اصولگراها با همه تبلیغاتی که طرفداران دولت کرده بودند که او را ضعیف تربکنند، رای بالایی آورده و باز دیده شد که طرفداران دولت همان 36 - 37 نفر هستند. طنز ماجرا این است که این تعداد کش می آیند و گاهی 175 نفر و گاهی 234  نفرمی شوند و به اسامی مختلف و تعداد مختلف اطلاعیه می دهند.

به نظرم چون آقای لاریجانی زیر پایش را سفت احساس کرده و فکر کرده که در صحن علنی مجلس هم رای خواهد آورد، صحبتی هم درصحن علنی مجلس کرده که در آن به دولت طعنه هایی زده مبنی براین که توافق اتمی را باید تمام و کمال اجرا کند واگر دولت بخواهد کوتاه بیاید و یا با آمریکا دوستی بکند(آن چنان که امثال آقای رحیم مشایی دنبال آن هستند) مجلس با آنها برخورد خواهد کرد. آقای لاریجانی دربخش دیگری ازصحبت هایش هارت و پورت کرده وآزادشدن خرمشهر را ناشی ازدنباله روی ازولایت فقیه دانسته است. باید به یاد ایشان آورد که درآزاد کردن خرمشهر و ایستادگی در مقابل ارتش بعثی های عراق این ملت ایران بودند که برای نجات خاک کشورشان یکپارچه ایستاده بودند. همانطورکه امروزه اکثریت ملت یکپارچه درمقابل ایشان، دولت کودتایی احمدی نژاد و شخص آقای خامنه ای ایستاده اند و دیر یا زود آنهارا به زیرخواهند کشید.

موضوع ششم: جمعی از پرسنل ارتش در اطلاعیه ای برهمین نکته پافشاری کرده اند و گفته اند که ارتش دیکتاتوری و تفسیر به رای قانون را(که حکومت را رودرروی ملت قرارمی دهد) برنمی تابد و ارتش درکنار مردم است. به همین مضمون قبلا هم  پرسنل ارتش اطلاعیه هایی را داده بودند. درنهایت این که ارتش فدای ملت است.

 

موضوع هفتم: آقای احمدی نژاد در صحبتی بسیار ذلیلانه و التماس آلود به روسها مطرح کرده که چرا ایران را که دوستش بوده تنها گذاشته اند، با قطعنامه همکاری می کنند و به غرب روی خوش نشان می دهند. به آقای احمدی نژاد باید یاد آوری کرد آن روزی که روسها پشتیبانی کردند ازاین که یک عده ژنرال های فاسد سپاه  یا آدم های فاسد مثل حسین طائب و مجتبی خامنه ای کودتا کنند و شما را را سر ریاست جمهوری گذاشتند، باید این حرف مصدق را می دانستید که دولت های خارجی قابل ارتباط هستند ولی هیچ کدام قابل اتکا نیستند. الان روسها به دلیل مصلحت های دیگری که دارند و منافع ملی شان را در جای دیگرمی بینند پشت آقایان کودتاچی را خالی کرده اند.

درحاشیه اجلاس شانگهای یکی از مقامات روس مطرح کرده که با عضویت ایران در پیمان شانگهای موافق نیست. یعنی چیزی که حکومت ایران مدت هاست برای آن سینه زده که  داخل آن بشود. جالب است که ظاهرا چینی ها هم مطرح کرده اند که با عضویت ایران در پیمان شانگهای موافق نیستند.

موضوع هشتم: به نظرمی رسد حکومت تاکتیکی را که در22 بهمن با صرف بیش از سیصد میلیارد تومان اجرا کرد (که با پرداخت روزانه 200 هزار تا 400 هزار تومان، 200 هزار نفر را از همه کشور جمع کرد و به تهران آورد و مقداری هم در قم و تبریز و مشهد نیرومستقر کرد) به بهانه  14 و 15 خرداد می خواهد تکرار کند و جو امنیتی درست کند که اگر درسالگرد انتخابات، جنبش بخواهد راهپیمایی داشته باشد دوباره دست به سرکوب و آدم کشی و خشونت بزنند. اما این آقایان این را فراموش کرده اند که اولا وقتی حرکت اعتراضی در سراسر کشور پخش می شود عاجز و ناتوان می شود. ثانیا وقتی که تاکتیکی که جنبش از کردها آموخت ( اعتصابی که احزاب و سازمان های کرد با تعطیل یک روزه به نمایش گذاشتند) درتمام سطح کشوراجرا بشود و یا تاکتیک های دیگر، تمام این قشون آقایان به دردشان نخواهد خورد.

موضوع نهم: 84 نفراز سینماگران جوان و مستقل طی نامه ای خواهان آزادی آقای پناهی شده اند.

موضوع دهم: سایت "بی خشونت" هرهفته یک گزارش هفتگی منتشرمی کند که خلاصه ای ازاخبارهفته با یک تحلیل کوتاه درآن قراردارد و به دو زبان فارسی و انگلیسی است. فکر می کنم می تواند برای مروراخبار هفته و تحلیل های کوتاه و همینطور برای دراختیار دوستان غیر ایرانی گذاشتن مفید باشد که بدانند در طی هفته درایران چه گذشته است.

اندکی صبر، سحر نزدیک است.

تا فردا شاد و سرافراز و موفق باشید.

به امید پیروزی ایران و ایرانی.




--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته