-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ آبان ۲۵, چهارشنبه

Latest News from Webna for 11/16/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



وبنا - دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ یکی دیگر از جلسات باشگاه وب ایران برگزار شد. این جلسه به موضوع استراتژی بازاریابی آنلاین اختصاص داشت و آقای ژان بقوسیان مدیر سایت مدیرسبز، در این جلسه به ایراد سخنرانی پرداخت.


وی سخنرانی خود را با عنوان عوامل انفجار در فروش و با یک سوال شروع کرد. "چرا وب سایت ها فروش کافی ندارند؟" به گفته بقوسیان ۳ دلیل اصلی برای عدم فروش در سایت ها وجود دارد. عدم اعتماد، عدم آشنایی و اطلاعات کم کاربران از دلایل اصلی عدم فروش در وب سایت ها است.


در ادامه آقای بقوسیان به این موضوع اشاره کرد که تاکتیک و استراتژی با هم تفاوت دارند. وی گفت "تاکتیک فقط دانستن نحوه حرکت مهرها و استراتژی یعنی روال بازی کردن است و استراتژی یعنی چیدن نیرو بنحوی که در مقابل دشمن برتری داشته باشیم"


وی در خصوص استراتژی فروش گفت استراتژی فروش می تواند تمرکز بر علاقه مندان و نه خریداران باشد. و بحث با این سوال که "چرا بسیاری از مخاطبان از سایت شما خرید نمی کنند؟" ادامه یافت. به گفته وی، از کاربران سایت و افرادی که به سایت مراجعه می کنند، ۵٪ در فکر خرید، ۵٪ افراد بی تفاوت و ۹۰٪ افراد مردد هستند. فروش به افرادی که به خرید فکر می کنند کار سختی نیست و معمولا سایت های ایران فقط به این دسته فروش دارند. 


بقوسیان در ادامه گفت وب سایت را باید به ابزار جمع آوری اطلاعات علاقه مندان تبدیل کرد چرا که معمولا در بازدید اول هیچ خریدی انجام نمی شود و ۹۵ درصد از بازدیدکنندگان دیگر هیچ گاه به ما سر نمیزنند. موضوعی که در ادامه جلسه مطرح شد تاکید بر تمرکز روی علاقه مندان بود و نه خریداران. 


مدیر سایت مدیر سبز در تبلیغات اینترنتی یکی از بزرگترین اشتباه ها ورود کاربر به صفحه اصلی سایت است. به گفته وی برای هر یک از محصولات و کمپ های تبلیغاتی می بایست صفحه فرود مخصوص خود محصول را طراحی نمود.


بررسی ملاک های همچون CTR و Bounce Rate از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. فیلم کامل سخنرانی و فایل صوتی این جلسه به زودی در سایت باشگاه وب ایران قرار داده خواهد شد.

 

برای مشاهده سایت مدیر سبز به آدرس http://www.modiresabz.com و باشگاه وب ایران به آدرس http://iranwebclub.com مراجعه کنید.


 


دبیرخانه چهارمین جشنواره وب ایران – مرکز رشد فن آوری اطلاعات و ارتباطات رویش جهاد دانشگاهی ایران به جمع حامیان رسمی چهارمین جشنواره وب ایران پیوست.
مركز رشد رويش ارائه دهنده خدمات و ابزارهاي مطمئن به كارآفرينان، شركت‌هاي نوپا و جوان در طول دوره شروع فعاليت آنها براي تبديل نوآوري ها و دستاوردهاي تحقيقاتي‌شان به محصولات داراي توجيه اقتصادي در زمينه فناوري اطلاعات مي‌باشد.

هدف اين مركز، ايجاد بستري مناسب به منظور جذب كارآفرينان، توسعه كسب ‌و‌كارهاي كوچك و متوسط، توليد محصولات و فرآيندهاي قابل عرضه به بازار و در نهايت رشد اقتصادي منطقه است. در این راستا براي كسب مزيت رقابتي بايد نوع منحصر به فردي از حمايتها و خدمات را عرضه نمود همچنین سودآوري مركز در گرو موفقيت شرکت های مستقر در مرکز رشد است.

در چهارمین جشنواره وب ایران  وب سایت های ایرانی در بیش از ۹۰ شاخه مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا برترین های هر شاخه در پایان جشنواره به انتخاب هیئت داوران و انتخاب مردم معرفی و از آنها تقدیر گردد.


 


وبنا - عضویت جشنواره وب ایران در کنسرسیوم جهانی وب پذیرفته شد وجشنواره وب ایران از امروز عضو رسمی این کنسرسیوم است. کنسرسیوم وب یک انجمن بین المللی است که استاندارد های مربوط به وب را طراحی و تدوین می کنند. کنسرسیوم جهانی وب (W3C) در کل 323 عضو دارد. شرکت های سخت افزاری و نرم افزاری بزرگ دنیا در کنار برخی از سازمان های دولتی و دانشگاه های بزرگ از اعضای کنسرسیوم وب هستند که از دانش این مراکز برای تدوین استاندارد ها و توسعه وب استفاده می شود.

لیست اعضا در آدرس http://www.w3.org/Consortium/Member/List قابل مشاهده است.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به webna-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به webna@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته