-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۲۳, پنجشنبه

Latest News from AzadCyber for 12/13/2012

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا گزینه دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۲ بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان امکان جدیدی برای کاربرانش فراهم کرده است: مرور مهم‌ترین لحظه‌های زندگی فیس‌بوکی در یک قالب جذاب مالتی‌مدیا.

شما می‌توانید تنها با یک کلیک از الگوریتم‌های فیس‌بوک بخواهید که ماندگارترین لحظات زندگی شما در یک سال گذشته را برای‌تان صفحه‌آرایی کنند و سپس با یک کلیک دیگر آن را به سادگی با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. برای این کار٬ کافی است که از اینجا به صفحه ویژه‌ای که فیس‌بوک برای مرور سال راه‌اندازی کرده بروید.

فیس‌بوک همچنین ترندهای سال ۲۰۱۲ را برای ۱۱ کشور جهان٬ از جمله آمریکا٬ استرالیا٬ فرانسه٬ آلمان و چندین کشور دیگر منتشر کرده است. ترندها درباره پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین پدیده‌هایی‌اند که در یک سال گذشته در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده‌اند. ترندهای فیس‌بوک به تفکیک موضوعاتی نظیر سینما٬ موزیک٬ تکنولوژی٬ چهره‌های سرشناس٬ پرخواننده‌ترین کتاب‌ها و موضوعات متنوع دیگری از این دست منتشر شده‌اند.  در تصویر زیر٬ نمونه‌ای از این ترندها را می‌بینید که مربوط به جهان تکنولوژی است.

در این صفحه ویژه همچنین می‌توانید داستان‌های جذاب کسانی را ببینید و بشنوید که فیس‌بوک زندگی‌شان را دگرگون کرده است٬ و اگر این شبکه اجتماعی در زندگی شما نیز تاثیرات چشمگیری داشته که فکر می‌کنید ارزش آن را دارد که با جهان آنها را به اشتراک بگذارید٬ به سادگی می‌توانید از اینجا داستان خود را ثبت کنید.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به azadcyber-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به azadcyber@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته