-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۲۷, دوشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 25 آذرماه 91

 

سلام،
شنبه 25 آذر 91، 15 دسامبر 2012 میلادی
در مورد هشت موضوع امروز صحبت می کنیم.


پنجمین مسیر مبارزه با رژیم: همراه ساختن جامعه ی جهانی
موضوع اول ادامه ی بحث درباره ی مسیرهای ششگانه ی مبارزه با رژیم است. پیشتر در مورد چهار محور صحبت کردیم که عبارت بودند از گفتمان سازی برای انتخابات آزاد، هماهنگی با مقاومت مدنی مردم، ایجاد شکاف در ماشین سرکوب حکومت، ایجاد چتر اتحاد برای مخالفین حکومت. مسیر پنجم، همراه ساختن جامعه ی جهانی با خواست مردم ایران است. این نکته را باید توجه کرد که در همه ی این قبیل جنبش ها سه بازیگر اصلی در صحنه هستند. مردم، حکومت و جامعه ی جهانی. هیچ جنبشی پیروز نشده مگر اینکه مردمش توانسته باشد جامعه ی جهانی را با خود همراه سازد. اینکه جامعه ی جهانی چه عناصری دارد و چه بخش هایی آن را شکل می دهد در روزهای آینده مورد قرار می گیرد.

ضرب و شتم مادر ستار بهشتی
مادر ستار بهشتی، پس از اینکه در گورستان رباط کریم و بر سر مراز فرزندش مورد ضرب و شتم قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی هم در بیمارستان بود. فیلمی هم روی شبکه های اجتماعی قرار گرفته که در آن مادر سعید زینالی زاده، دانشجویی که چهارده سال است ربوده شده، به مادر ستار می گوید که دستکم تو جنازه ی فرزندت را داری ولی من 14 سال است که از فرزندم خبری ندارم. خانواده ی مهدی خزعلی هم باز هم دست خالی از زندان اوین بازگشته و موفق به ملاقات با وی نشدند. دکتر خزعلی اعلام کرده که در اعتصاب غذا به سر می برد. سازمان کانون صنفی معلمان هم در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش نوشتند که کمترین کاری که شما باید انجام دهید استعفاست.
معاون اشتغال کمیته ی امداد خراسان رضوی گفت: دارقالی که میان مددجویان این کمیته پخش می شد 37.5 درصد کاهش پیدا کرده و دستکم 3000 نفر بیکارشده اند. تولید موتور سیکلت در هشت ماهه ی اول امسال نسبت به سال پیش 49 درصد کاهش پیدا کرده است.

احمدی نژاد: سپاه بخشی از اموال خود را واگذار کند
آقای احمدی نژاد در سخنرانی خود در قرارگاه خاتم الانبیا روی نکته ی مهمی انگشت گذاشته و گفت: خوب است که سپاه اموال و زمین های زیادی که دارد را واگذار کند. این موضع سیاسی خوبی است و به آقای احمدی نژاد کمک خواهد کرد که مشکلات و گرفتاری ها از گردن خود بازکرده و به گردن سپاه و دیگران بیاندازد. آنچه در کشور می گذرد و بلایی بر سر اقتصاد آمده در درجه ی اول به گردن شخص آقای خامنه ای و در درجه ی دوم متوجه شرکا و منصوبین دست اول ایشان مثل خود همین آقای احمدی نژاد و سپاه است.  
سردا جعفری، فرمانده ی سپاه هم گفت که وظیفه ی این نیرو اجرای منویات و انتظارات مقام رهبری است. سردار نقدی، فرمانده ی بسیج هم گفت که بدترین منکر ایستادن در مقابل ولی فقیه است. یعنی این دو فرمانده ی سپاه و بسیج برای خود و سازمانشان تنها یک شان و منزلت قائل هستند و آن هم اطاعت بی چون و چرا از دیکتاتور ایران یعنی آقای خامنه ای است که کشور را به قهقرا و پرتگاه برده است.


پارازیت ها و افزایش بیماری های خاص
آقای رحیم صفوی، فرمانده ی سپاه  گفت که افزایش بیماری های خاص و صعب العلاج در ایران عجیب است و باید مورد تحقیق قرار بگیرد. به ایشان عرض می کنم که ارسال پارازیت و برای ماهواره ها و آوار امواج پرقدرت الکترو مگنتیک روی سر شهروندان که از سوی دوستان ایشان در سپاه صورت می گیرد از اصلی ترین دلایل مشکلاتی است که برای سلامتی مردم به وجود آمده.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم گفت که  کنترل جمعیت دیگر سیاست این وزارتخانه نیست و رشد جمعیت ایران که در پی سالها زحمت به 3/1 کاهش پیدا کرده است باید افزایش پیدا کند. وی گفت که ما دقیقا همان چیزی را می خواهیم که رهبری می خواهد. خدمت ایشان و رهبرشان باید گفت که بسیاری از متخصصان بر این باورند که جدای از مشکلات زیادی که همین جمعیت فعلی کشور روبروست، مسئله ی تامین آب یکی از برگترین مسائل است و سرانه ی آب برای همین جمعیت فعلی هم کفایت نمی کند، چه رسد به جمعیت بالاتر. باید به رهبر و وزیرش گفت که شما که می خواهید جمعیت را بالا ببرید چه فکری برای تامین آب کرده اید؟

تلاش برای به صحنه آوردن اصلاح طلبان
آقای جنتی در نماز جمعه ی دیروز گفت که فتنه گران و کسانی که از آنها برائت نجسته اند فکر شرکت در انتخابات را هم نکنند. البته ایشان با بخش هایی از بیت رهبری هماهنگ نیست که می خواهند به هر شکل ممکن اصلاح طلبان را داخل انتخابات بیاورند. آقای صولتی، معاون وزارت کشور، هم گفت که احزاب منحله با کسب مجوز و با نام جدید می توانند در انتخابات شرکت کنند. مراد ایشان سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب مشارکت است. البته این نکته ای است که این دو حزب سیاسی نخواهند پذیرفت اما در واقع آقایان با دست پس می کشند و با پا پیش می کشند. آقای محمد رضا عارف هم که به گفته ی سایت کلمه مورد عنایت مقامات امنیتی است تا به نام اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کند گفت که بنده هیچ شرطی برای حضور در انتخابات ندارم و شرط آزادی آقای موسوی و کروبی، خانم رهنورد و سایر زندانیان سیاسی یعنی به بن بست رسیدن از همان ابتدا.

مسکو: موضع ما در قبال سوریه تغییر نکرده
وزارت خارجه ی روسیه رسما اعلام کرد که سخنان معاون این وزارتخانه مبنی بر اینکه حکومت اسد دیگر قابل دوام نیست، موضع رسمی روسیه نیست و موضع دولت روسیه در قبال سوریه تغییری نکرده است. جالب است که گفته اند معاون امورخارجه این حرف را از قول مخالفین ایراد کرده است. به هر صورت به نظر می رسد که کماکان روسیه منتظر است که اسد 40 هزار نفر دیگر را هم قصابی کند و اگر تتمه آبرویی هم اگر داشته باشد تا ذره ی آخرش ریخته شود.

آقای سیستانی بالاخره در مورد سوریه اعلام موضع کرد
آقای سیستانی، آیت الله سیستانی، لطف کردند و بعد از این همه کشت و کشتار گفتند که بهتر است اسد از قدرت کناره گیری کند. البته خبرگزاری فارس بلافاصله از قول یکی از نزدیکان آقای سیستانی، که احتمالا داماد ایشان که ساکن ایران هم هست، نقل کرد که آقای سیستانی چنین سخنی را نگفته است. در مصر هم زد و خورد کماکان ادامه دارد و روز گذشته در اسکندریه 13 نفر زخمی شدند. رفراندوم بر روی پیش نویس قانون اساسی که محل اعتراض است امروز برگزار می شود. جبهه ی نجات مصر و بسیاری از شخصیت ها نظیر آقای حسنین هیکل از مردم دعوت کردند که به این رفراندوم رای "نه" بدهند.

وقتی گوبلز رو سفید می شود
آقای احمدی نژاد در همان سخنرانی خود در قرارگاه خاتم الانبیا گفت که دولت توانسته اقتصاد ایران را آنچنان شکوفا کند که در رتبه ی 17 جهانی قرار بگیرد و با برنامه ریزی هایی که دولت کرده اقتصاد ایران به زودی به رتبه ی 15 دنیا خواهد رسید. انصافا گوبلز هم جرات این مقدار دروغگویی را نداشت و شاید هم عاقل تر از اینها بود که بخواهد دروغ های اینچنینی بگوید.

اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته