-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ دی ۶, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 4 دی ماه 91

 


سلام دو شنبه 4 دی 91 ،24 دسامبر 2012


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: در مورد رسانه های جدید صحبت می کنیم به گفته بسیاری کارشناسان 36.5 ملیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که رتبه ایران را در دنیا در جای خوبی قرار دارد به نسبت جمعیت ایران. امنیت در اینترنت موضوع مهمی است چرا که حکومت ایران سعی می کند با کارهایی مثل پلیس فتا و انواع ویروس هایی که درست می کند و هکر هایی که دارد می خواهد امنیت را در اینترنت سلب کند و یا بقبولا ند که می تواند همه چیز را کنترل کند. باید توجه بیشتر به حفاظت اینترنت خودمان داشته باشیم و برای مثال تا آن جا که می شود اطلاعات شخصی خودمان را در فیس بوک نگذاریم زیرا امنیتی ها با همین اطلاعات اندکی شما می گذارید می توانند جداول بزرگی را برای خودشان حل بکنند.


موضوع دوم:مربیان و کشتی گیران تیم ملی کشتی فرنگی دست به اعتصاب زدن به دلیل عدم دریافت حقوقشان و به انها در مذاکره قول دادن تا اخر هفته حقوقشان پرداخت می شود و به همین دلیل به تمریناتشان برگشتن زیرا 30 بهمن ماه مسابقات جهانی در تهران بر کذار می شود به مدت چهار روز . کارخانه آرد یاسوج که زمانی 300 کارگر داشت در زمان دولت احمدی نژاد به تدریج کارگرانش کاهش پیدا کردند و سر ا نجام با 86 کارگر که داشت تعطیل شد.  قائم مقام سازمان نظام پزشکی اعلام کرده بیمارستان های خصوصی و دولتی در حال ورشکستگی هستند.سایت بازتاب خبر داده از آن که گروهی از کارمندان لشگری و کشوری تا سوم دی ماه هنوز حقوق ماه شان را دریافت نکردن . رئیس سازمان هواپیمایی کشوری هم خبر داده که نرخ بلیط پرواز های خارجی از این به بعد شناور خواهد شد و خطوط پروازی خودشان با نرخ جهانی و قیمت ارز خودشان مشخص می کنند. آقای رستم قاسمی وزیر نفت هم گفتند تحریم در اویل سخت بود ولی مشکل حل شده و از سختی ها رد شده ایم. واقعیت این است که صادرات نفت ایران کمتر از یک ملیون بشکه در روز هستش و از ماه فبریه به 500 هزار بشکه کاهش پیدا خواهد کرد . پاره ای از سایت ها نوشتن که دانشگاه صنعت شریف هم در لیست تحریم های اتحادیه اروپا قرار دارد و علت ان هم این است که این دانشگاه در بعضی از پروژهای سازمان انرژی اتمی شرکت داشته است.


موضوع سوم: صحبت پریشب احمدی نژاد موجی از نارضایتی بر انگیخت بخصوص وقتی گفت یارانه ها باید پنج برابر بشود عوام فریبی خوانده شده است. آقای توکلی در خواست یک جلسه غیر علنی کرده تا به این حرف ها رسیدگی شود. آقاس صادق لاریجانی هم گفته کسانی که وعده پول پخش کردن می دهند فریب کاری می کنند و ضمنا گفته آن حرف که احمدی نژاد گفته بود 300 نفر 60 درصد پول بانک ها را گرفتند و نمی دهند گفته ما دو سال است دومبالش هستیم از مدیران بانک ها دادستان اطلاعات خواسته آنها را معرفی بکنند ولی همکاری نمی کنند.ضمنا ایشان گفته کسانی در دولت رشوه های کلان می گیرند . آقای دعاگو امام جمعه شمیرانات این دولت کشور را به بیست سال به عقب برگردانده است. مشرق نیوز هم گفته دولت در مکاتبات درونیش لفظ دولت پایدار را بین خودشان بکار می برند کنایه از آن که می خواهند بمانند .


موضوع چهارم: با اظهار نظر آقای خوش وقت که نزدیک آقای خامنه ای است و معروف است که فتوا قتل های زنجیره ای را داده است گفته حضرت روقیه در واقع عاشورا اصلا دختری به چنین نامی نداشته است. این حرف مورد قبول خیلی از روحانیان نگرفته از جمله آیت الله وحید خراسانی. در مورد صفحه فیس بوک آقای خامنه ای سایت الف از بیت رهبری انتقاد کرده و گفته در شان رهبری نبوده این صفحه برایش باز بشه بخصوص که این سایت غیر قانونی اعلام شده است. آقای وزیر ارشاد هم پیشنهاد کردن که 28 آذر یعنی روزی که سال ها قبل آقای خامنه ای به ایران شهر تبعید شده بوده به اعنوان روز ملی ایرانشهر نام گذاری شود . آقای ملک زاده هم گفتند خضرت آیت الله عظما خامنه ای یک مجعزه الهی برای مردم ایران و جهان اسلام است.


موضوع پنجم: سومین سالگرد آیت الله منتظری در بند 350 زندان اوین بزرگ داشتش انجام شد و امیر خرم از زندانیان سیاسی در این مراسم صحبت کرده بود. مادر نسرین ستوده خانم سفورا فخریان قرار بود که مراسم تحریمش در مسجد نور برگذار بشود ولی مقامات امنیتی جلو گیری کردن و اعلام شده که امروز ساعت 1.30 تا 3 بعد از ظهر در مسجد حضرت رسول در میدان کاج مراسم ایشان بر گذار خواهد شد.حشمتاالله طبرزدی بعد  از سه سال زندانی بودن برای نخستین بار توانسته به مرخصی بیاد و آریا ارامنژاد هنر مندی که چندین بار به زندان افتاده به خاطر اهنگ های جدیدی که ساخته دوباره راهی زندان بابل شد . خانم فائیزه هاشمی هم به دلیل آن که او را قبل از ملاقات تفتیش بدنی کردن اعتراض کرده و از رفتن به سالن ملاقات کابینی خوداری کرده است.


موضوع ششم: جنگنده های ارتش سوریه در استان حما به صف نان وایی حمله کردن و دست کم 90 نفر کشته شدن و بعضی از منابع کشته شده گان را تا 200 نفر اعلام کردن . بسیاری از طرفداران بشار اسد گفته می شود به بندر ترتوس دارند می روند منطقه علوی نشین که به احتمال زیاد خود اسد هم به آنجا خواهد رفت . در مصر اخوان المسلمین با 64 درصد اری قانون اساسی از رفراندم مردم  گذشته و در عراق هم مخالفین اهل تسنن دولت مالکی اتوبان عراق به سوریه و اردن را هزاران نفر مسدود کردن وحواستار بر کناری نوری المالکی شدن.


موضوع آخر: آقای احمد خاتمی گفتند من کاندید ریاست جمهوری نمی شوم چون من یک چهره فرهنگی هستم

  

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته