-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 7 دی ماه 91

 

سلام پنج شنبه 7 دی 91 ،27 دسامبر 2012


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: دیروز آقای احمدی نژاد برای افتتاح کارخانه تصفیه شکر کشت صنعت نیشکر دهخدا به اهواز رفته بود با تجمع کارگران مواجه شد که پلاکارد به دست گرفته بودن که نوشته بود ما 22 ماه است که حقوق نگرفتیم. 180 کارگر باز نشسته صنایع فلزی کارگا های شماره 1 و 2 هم دیروز 10 صبح جلوی استان داری تهران تجمع داشتن به خاطر 23 ابان ماه که قبلا رفته بوده به آنها قول داده بودن ظرف یک ماه به خواسته هایشان رسیدگی شود. ولی کارشان به نتیجه نرسید و قرار شد دوباره فردا 10 صبح تجمع داشته باشند. کارگران شاغل این بخش بیش 600 کارکر هستند 2 ماه است که حقوق نگرفتند.مدیر عامل اتحادیه مرکزی صنایع المینیوم هم خبر داده به دلیل نا بسامانی های بازار که مواد اولیه تا بیش از 3 برابر افزایش پیدا کرده و نوسانات ارزی تولید کارخانجات الومینیوم سازی کاهش چشم گیری پیدا کرده و بیش از 30 درصد آنها تعطیل شدن .


 آقای هاشم قاشمی مدیر انجمن بیماران کلیویی گفتند قیمت داروهایی که این بیماران استفاده می کنند تا 150 افزایش پیدا کرده و بسیاری از آنها توان خریدش را ندارند.و چون شرکت های بیمه تامیین نمی کنند هریینه این داروها را خیلی از بیماران در استانه مرگ هستند. صادرات کالا از امارات به ایران که 3.6 ملیارد دلار بود بازهم 32% کاهش پیدا کرده است. گزارش بانک مرکزی هم نشان می دهد دولت و شرکت های دولتی مجموعا بیش از 50 هزار ملیارد تومان به سیستم بانکی بدهکار هستند .


موضوع دوم: مسئولان ستاد حمل نقل سوخت که آقای سردار رویانیان هستند گزارشی را که مجلس برایشان تهیه کرده در مجلس مطرح شد آقای نادر قاضی پور نماینده مجلس گفته چگونه است ادم های ستاد حمل نقل و سوخت ملیاردر شدن و یک جوان 27 ساله ملیارد ها پول به دست اورده است. آقای نقویان نماینده مجلس که به بیت رهبری هم نزدیک هست گفته چک 1.2 دهم ملیاردی تومانی که کسی به کارکنان شرکت نفت پرداخته بود برای یک کار پیمان کاری در وزارت نفت گفته من خودم به آقای پور محمدی نشان دادم و او گفته خدا پدرت را بیامرزد در این مملکت  از این چیز ها زیاد است. این ماجرای آقای احمدی نژاد و قوه قضاییه بر سر گرفتن دزد هاو کسانی که پول بانک ها را خوردن به لب لب من و لب لب تو باقالی به چند من رسیده و حسب معمول خبری از رسیدگی به پرونده دزد ها نیست.


موضوع سوم: بخشی از نامه هاشمی رفسنجانی در مجلس به دلیل کوتاه بودن وقت خوانده شد ولی نه همه کل نامه که برای دیدن کل نامه روی سایت ایشان است و خانواده هاشمی از آقای رسایی به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردن . آقای رسایی هم دیروز دوباره حملات تندی به خانواده هاشمی کرد و لی ایشان از دهنش بزرگ تر حرف زد و به جنبش سبز توهین کرد و شهدای گران قدر جنبش سبز همان کار رذل را کرد و شروع به شهید دزدی کرد و با حرف هایش برچسب حکومتی به شهدای جنبش سبز زد ولی نکته جالب سیاسی در حرف آقای رسایی این بود که گفت آقای هاشمی این انتخابات آزاد را که مطرح می کند این جام زهر است و وقت جام زهر خوراندن به رهبری گذشته است. آقای حجت اسلام علی عسگری معاون مرکز مطالعات استراتژیک شورای تشخیص مصلحت نظام هم مطرح کرده جلساتی در میان است و قرار است در بین آقایان هاشمی رفسنجانی ، ناطق نوری ، حسن روحانی یکی از آنها برای ریاست جمهوری کاندیدا شود. یک تشکل جدید هم به نام اساتید سطوح عالی خارج فقه حوزه علمیه درست شده و قرار است آقای شاهرودی و شیخ محمد یزدی دعوت کردن در جمع شان صحبت کنند اما شایع این تشکل ساخته ادم های احمدی نژاد باشند که اگر این درست باشد چیز تو خالی خواهد بود.


موضوع چهارم : گزارش تحقیق از قتل ستار بهشتی باز هم در مجلس خوانده نشد . خانم اعظم صالقانی نامه به آقای خامنه ای نوشته و انتقاد کرده از رفتار بازجویان و دست اندرا کاران قوه قضاییه با زندانیان سیاسی و خانواده های آنها ، آقای دکتر سیف زاده وکیل مدافع  حقوق بشر و مصطفی نیلی فعالین دانش جویی از بند 350 اوین به زندان رجایی شهر منتقل شدن. مونا مجیدی شههروند بهایی اهل سنگ سر با بچه 9 ماهه به 6 ماه زندان محکوم شده و روانه زندان شده . پویا تبانیان شهروند بهایی از استان سمنان است و از تحصیل محروم شده به 6.5 سال زندان محکوم شده و راهی حبس شد. دیروز دانشجویان دانشگاه آزاد بر سر مزار مصطفی کریم بیگی از شهدای جنبش سبز در عاشورای 88 بودند تجمعی داشتند و دعایی کردن و خواستار رسیدگی به پیدا کردتن قاتلین این شهید دانشجو شدن که به ضرب گلوله در مغزش کشته شد.


موضوع آخر: آقای سردار جزایری گفتند که ارتش آزاد سوریه ساخته جنگ روانیست ، مردم سوریه زندگی عادی دارند و اوضاع وخیم نیست درست ایشان ادم را یاد سعید صحاف می اندازد که سخن گوی صدام حسین بود و آقای جوادی املی هم گفتند امروز حوزه علمیه قم مرکز علمی جهان است البته احتمالا جهان آقای جوادی املی خیلی کوچک است.

   

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته