-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۲۸, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 27 آذر 91


سلام دو شنبه 27 آذر91 ،17 دسامبر 2012


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: همسو کردن جامعه بین الملل با خواست دمکراسی و حقوق بشر مردم ایران. رسانه ها و ان ژیو ها و سازمان های غیر دولتی مردم و افکار عمومی  و دولت پارلمان ها را از هم تفکیک کنیم و با استفاده از رسانه ها افکار عمومی و ان ژیو ها بتوان دولت ها را هدایت کرد به سمته آن موضوع اصلی که مورد علاقه مردم ما یعنی دمکراسی  آزادی و حقوق بشر است. چالش اصلی که الان پارلمان ها و حکومت ایران دارند بر سر داستان هسته ای و تروریسم است در حالی که خواسته اصلی ما بحث دمکراسی و حقوق بشر است و به همین دلیل انجام پروژ ها یی که بتواند هم توجه رسانه ها را جلب کند هم افکار عمومی و سازمان های غیر دولتی و آنها فشار ایجاد کند که دولت ها هم به سمت این مسائل سوق دهد از الویت اولی برخوردار است برای مبارزه به خصوص برای کسانی که خارج از ایران هستند.


موضوع دوم: آقای مهدی هاشمی با وثیقه 10 میلیاردی تومانی دیشب آزاد شد. از آن جا که دستور این کار را شخص آقای خامنه ای داده باید نتیجه گرفت که چیز دندان گیری از آقای مهدی هاشمی نتوانستند به دست بیاورند در بازجویی و فشار که بتوانند نگرش دارند .دوم ان که نشان می دهد آقای خامنه ای در شرایط فعلی به آقای هاشمی نیاز دارد و بحرانی که پیش رویش است در امر اقتصاد – دولت – مردم و غیره او را وادار می کند به ان که گاهی عقب نشینی بکند . به همین دلیل هم خبر گزاری هایی مثل فارس و رسانه های امنیتی در چند روز گذشته سرو صدای زیادی بر پا کرده بودن ساکت شدن و حداقل در چند روز اینده حرفی نخواهند زد. وکیل خانواده ستار بهشتی مطرح کرده که متهم اصلی پرونده معلوم است چه کسی است و ملاقات کردن با او و تقاضای بخشش از خانواده ستار کرده اما باز پرس شبعه یک پرونده را به دادگاه نمی فرسته با این بهانه که یک رضایت نامه از مادر ستار گرفتن همان یکی دوروز اول با فشار و تهدید و گفتن بروید ان رضایت نامه را پس بگیرید تا بشود پرونده را به جریان انداخت به نظر می رسد بهانه می اورند برای ان که قاتلین و دست در کاران را محفوظ نگردارند. خانم شهناز سگند هم سر علی نجاتی فعال کار گری که در زندان است در دزفول به دادگاه انقلاب احضار شده و مورد محاکمه قرار گرفته به اتهام تبلیغ علیه نظام مصداق ان هم انتشار عکس های علی نجاتی است.جاهد جهانشاهی مترجم نام دار و کسی که کتاب گزارش یک آدم ربایی نوشته مارکز را هم ترجمه کرده بود بعد از ان که در کوه سکته کرد و فوت کرد دیروز در مراسم تشییع جنازه او اجازه ندادن از جلوی خانه هنرمندان تشییع صورت بگیرد و او هم در قطعه هنر مندان دفن بشود ظاهر ا چون آقای میر حسین موسوی یک بار گفته بود وضیعت من را بخواهید بدانید کتاب گزارش یک آدم ربایی بخوانید و بلافاصله کتاب خیلی فروش کرد و روی شبکه های اچتماعی قرار گرفت مترجم مرحوم این کتاب مورد خشم و غضب امنیتی ها شده است. آقای تاج زاده جمله ایی را گفته این حاکمین و امنیتی ها همان طالبان هستند فقط جرات آن ها را هم ندارند .سریال حریم سلطان که ان را با دوبله فارسی از ماهواره پخش می کند .مشمول امنیتی ها شده و دوبلور های این سریال دستگیر و روانه زندان شدن. حکومت این کار را می کند تا این شبکه های ماهواره ایی از امکانات و همکاران داخل ایران نتوانند استفاده کنند.


موضوع سوم: چهارصد سی کارگر بخش تعمیرات پتروشیمی امیر کبیر در ماهشهر دست به اعتراض زدن و نا راضی از حقوقشان هستند ولی خواسته اصلی انها این است که از قراردادی و پیمان کاری به رسمی تغییرکند خواسته که بیش از 9000 هزار کارگر پتروشیمی در این بخش صنعتی دارند و پاره ای از شرکت ها بر اساس توافق گذشته اجرا کردن اما بعضی ها هنوز اجرا نمی کنند.55 کارگر مترو اهواز هم از کار اخراج شدن . آقای شمسدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی هم مطرح کرده که در امد های نفتی دولت در سال جاری 50 درصد به دلیل تحریم ها کاهش داشته  ، ایشان گفته وضیعت مالیات خوب است و 15 درصد کاهش داسته و گمرک هم بد نیست ولی کاهش درامد نفتی کسر بودجه به بار خواهد اورد. دارو ضد سرع هم با کمبود روبه رو شده به دنبال داروهای دیگری که کمبودش این روز ها گفته میشه به خصوص مسله دارو در شهرستان ها بحراتی تر است نسبت به شهر های بزرگ کشور و این در حالی است که بانک مرکزی 2.3 دهم ملیارد دلار از ابتدای امسال ارز به دارو اختصاص داده است ولی خود وزیر بهداشت و نمایندگان مجلس که صحبت کردن و گفتن بیش از 650 ملیون دلار ارز به دارو اختصاص داده نشده است.


موضوع چهارم: سایت نامه نیوز مطرح کرده آقای احمدی نژاد می خواهد وزیر بهداشت – وزیر کشور – وزیر نفت را تعویض کند . آقای رحیمی تعویض خانم دستجردی راتکذیب کرده ولی در مورد دو وزیر کلیدی سپاه حرفی نزده است. آقای احمدی نژاد تیراندازی در مدرسه ای ابتدایی در امریکا را به ملت امریکا تسلیت گفت و این اسباب مخالفین اصول گرای ایشان شد که درست هم است که چرا درآتش سوزی مدرسه ای در شین اباد  که دختران معصوم سوختن در پیران شهر تسلیت نگفته و حالا برای مردم امریکا تسلیت می فرستد ، ضمنا آقای احمدی نژاد که قرار بود به قونیه برود برای سال گرد مولانا ولی مقامات ترکیه به دلیل اظهارات تهدید امیز آقای فیروزابادی به ترکیه به نوشته  روزنامه حوریت سفر ایشان را لغو کردن. آقای منصور حقیقت پور یکی از فرماندهان سپاه در دهن آقای احمدی نژاد زده که چند روز پیش که گفته بود خوب سپاه اموالش را واگذار بکند و گفتند که هیچ ربطی به احمدی نژاد ندارد . آقای سازور یکی از مداحان تهران افشا کرده هم هئیت ایشان و هئیت های دیگر که اسم اوردن در سرکوب مردم و دانشجویان در جنبش سبز در سال 88 نقش بسیار فعالی داشتن همین طور در راهپیمایی حکومتی 9 دی و جمع کردن ساندیس خور ها در آن روز. آقای احمدی مقدم مطرح کرده علی رضا عسگری معاون وزارت دفاع که 6 سال است در ترکیه ناپدید شده . می گویند یا پناهنده شده و یا اسرائیل او را ربوده است. او قبلا 18 ماه در زندان بوده در ایران ظاهرا از دوستان آقای احمدی مقدم بوده و با این حرف ماجرای او در ابهام بیشتر رفته است.


موضوع پنجم: در مصر  اخوان المسلمین مدعی شده در دور اول رفراندوم روی پیش نویس قانون اساسی 56 درصد مردم رای اری دادن در حالی که جبهه نجات مصر مدعی است 66 درصد رای نه دادن وبیش از 5 هزار مورد تخلف را لیست کرده و خواستار تجدید رفراندوم هستند. در روز نامه ساندی تایمز لندن هم به نقل از یک منبع روسی مطرح کرده که بشار اسد با نزدیک شدن مخالفین به دمشق در حال تدارک رفتن به غرب سوریه و مقاومت در آن منطقه که علوی نشین هستند . مخالفین اعلام کردن که جنوب دمشق را آزاد کردن و به همین دلیل هم بشار اسد دیوانه بار از هوا زمین

زیر آتش گرفته .


موضوع آخر: آقای اسدالله بادامچیان گفتند وضیعت اقتصادی مردم بد نیست مردم بدون دغدغه زندگی می کنند نگاهی به اطراف بیندازید تنها یک بخش کمی از مردم مشکل مالی دارند. ایشان به اطراف خودش و دوستانش نگاه کرده است.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته