-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ آذر ۲۷, دوشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 23 آذر 91

 


سلام پنج شنبه 23 آذر91 ،13 دسامبر 2012


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: در مورد مسیر های 6 گانه مقابله با حکومت صحبت کردیم که در مبحث ایجاد چتر مخالفین و قبول کردن تکثر گرایی درون جنبش و تجربه کشورهای دیگر و پیدا کردن یک شعار حداقلی که می تواند انتخابات آزاد حاکمیت صندق رای عنصر هایی است که به ایجاد چتر مخالفین کمک می کند. انتخاب شعار حداقلی و یا هر تاکتیک دیگری انتخاب بشود نهایتا امر گذار به دمکراسی محقق بکند که از ساختن دگانه مثل مدل فروپاشی و یا ریزش نخبگان و تغییر شروع ماشین دمکراسی از نخبگان که مورد علاقه اصلاح طلبان هستش و گویی یا انحلال طلب ویا اصلاح طلب راه حل سومی نیست باید اجتناب کردو این دوگاته سازی ها مثل سیاه و سفیدی باید گفتمان دمکراتیک نیست. مثلا در لهستان 8 تا 9 سال مبارزه با رژیم کمونیستی از سوی رهبری همبستگی کارگری وقتی به مراحل نهایی رسید منجر به کودتا چی هایی شد که در طول مبارزه بر سر کار بودن و نهایتا تن دادن حکومت به سندیکای آزاد و بعد هم انتخابات که در آخر حکومت را به عقب برد. مسیری که از بسیج سازمان های بین المللی و بسیج مقاومت مدنی مردم و اتحاد کلیسا و کارگرها و روشنفکران عبور کرده بود. یا مثل مبارزات مردم شیلی که دیکتاتور پینوشه را وادار کرد که طی دو مرحله عقب بشیند با فاصله چند ساله و مخالفین سنگر به سنگر جلو رفتن. یا مدل از مسیر انتخابات که در صربستان اتفاق افتاد و یا در اکراین ویا در حال حاضر خانم ان سان سوچی و دوستانشان در برمه است که با حفظ شعار تغییر قانون اساسی کماکان از فضای انتخابات استفاده می کنند و گام به گام جلو می روند. همه این مثال ها براساس شعار انتخابات آزاد  بستگی به شرایت کشور است.


موضوع دوم: جایزه اندره ساخاروف که به نسرین ستوده و جعفر پناهی تعلق گرفته بود دیروز در پارلمان اروپا به خانم عبادی به نمایندگی نسرین ستوده و گوستا گوراس به نمایندگی از جعفر پناهی اهدا شد. رئیس پارلمان اروپا در صحبتش گفت که این جایره به نوعی به همه مردم ایران داره اهدا می شود برای مقاومت مدنیشان و نوعی حکایت از ممخالفت از اتحادیه اروپا با سیاست حکومت ایران است. امروز از پنج شنبه ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر مراسم 40 ستار بهشتی در امام زده تقی در رباط کریم قدیم برگذار می شود. روز جمعه هم از ساعت 22.30 تا 4 شب به وقت تهران در جارج از کشور مراسم 40 ستار به صورت انلاین دعوت شده است. آقای محمد امین هادوی زندانی سیاسی در نامه ای به صادق لاریجانی نوشته چرا به جای تشکر از 41 نفر که شهادت نامه ستار بهشتی امضاء کردن تعویض رئیس بند 350 شود و فشار روی زندانی سیاسی افزایش پیدا کرد. احمد رضا احمدپور روحانی که به زندان خرم آباد تبیعد شده و از بیماری رییوی رنج می برد 14 روز از اعتصاب غذای خود در اعتراض به تبعید غیر قانونی پشت سر گذاشته است.سعید حائری که به دو سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده راهی زندان اوین شد.


موضوع سوم: آقای شهریاری گفته وزارت صنعت معدن تجارت که این ارز ها را اختصاص می دهد ادامس را به عنوان مواد غذایی در الویت یک قرار داده و یا چمن مصنوعی را وارداتش را جلوتر از دارو قرار داده است.او گفته در کشور شاید 50 درصد از تولید کارخانه پورشه را خریدن و وارد ایران کردن آن هم با ارز مرجع و به قیمت آزاد می فروشند و این سود بزرگ قراراست که خرج انتخابات بشود. ایشان همچنین گفته که درمان یک بیمار سرطانی سال گذشته 50 تا 60 ملیون هزینه داشت ولی امسال به 200 ملیون تومان رسیده است که عملا برای خیلی ها مقدور نیست و خیلی از بیماران خواص باید بمیرند .ایشان صحبت از ان کرده که یک ملیارد دلار لوازم پزشکی برای کشور لازم است و دو نیم ملیارد دلار هم دارو در حالی که این سه نیم ملیارد دلار اختصاص داده نمی شود. آقای بهمنی هم اعلام کرده ارز دارو را گرفتن و لوازم آرایش وارد کردن. آقای کوچک زاده گفته زندگی در کنار اولیا الله را نمی توان با دلار اندازه گیری گرفت یعنی این اشفته بازار که در کشور هست لابد این اولیا الله تامین کرده و آقای سعیدی گفته تنها اصول گرایان می توانند یک مدل موفق مدیریتی ارائه دهند.ضمنا ایشان گفتند اصلا مسائل کشور را نباید تفسیر کرد و مقام رهبری ارامش می خواهد و خواستان که همه ارام باشند.


موضوع چهارم: 35 امضاء تا کنون برای استیضاح وزیر آموزش پرورش تهیه شده و این نامه با این امضاء ها تسلیم هیئت مدیره شده است. در پاسخ همین آقای وزیر هم شرکت ارج روابط عمومی مصاحبه کرده و گفته این بخاری که در مدارس است مدت ها است که شرکت ارج تولید نمی کند و تولیدات قدیم است و نقص فنی هم دارد. دانشجویان یک بخاری نفتی به آقای وزیر هدیه دادن طنز تلخی که بسیار گویا است و شبیه کاری که کارگران کرده بودن با قانون کار که قرار است عوض شود وتابوتی را رویش نوشته بودن قانون کار و حرکت داده بودن. طنز تلخ مبارزه مدنی بسیار خوبی است.


موضوع پنجم: رهبر اتلاف مخالفان سوریه اعلام کرده که جمهوری اسلامی کارشناس های نظامی خود را از سوریه خارج کند به حرب الله لبنان هم اخطار کرده که از سوریه بیرون بروند همین تئر علوی ها را اقلیت پشتیبان اسد هستند را دعوت کرده به اکثریت ملت بپیوندند و مقاومت مدنی بکنندو پشت اسد را خالی بکنند. 138 کشور تا کنون به رسمیت شناختن اتلاف مخالفان را و به نظر می رسد که کار اسد تمام است.


موضوع آخر:آقای فریدون عباسی در پاسخ یک خبرنگار که پرسیده بلخره کی نیروگاه بوشهر را می افتد گفته انقدر نپرسید که چه زمانی نیروگاه بوشهر را ه می افتد بلخره کار فنی زمان خودش را دارد و هر وقت این مراحل طی شد بهره برداری مقدماتی می تواند آغاز شود. یعنی این همه

نیروگاه در جهان ساخته می شود زمان بندی هیچ کدامش ندارد.

      

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته