-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۸, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 7 اسفند 91




سلام دو شنبه 7 اسفند 91 ،25 فوریه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: 2000 نفر از رانندگان شرکت واحد اعضای سندیکای آزاد واحد اتوبوس رانی تهران و حومه نامه ای را امضاء کردن و تسلیم وزیر کار و امور اجتماعی کردند و در ان خواستار دست مزد عادلانه بر اساس نرخ تورم شدند. دبیر خانه کارگر تهران هم اعلام کرده به دلیل کاهش قدرت خرید طبقات متوسط اخراج رانندگان از موسسات کرایه اتومبیل افزایش پیدا کرده است.

 سایت بیزنس اینسایدر دات کام سالیانه شاخص فلاکت را برای کشورهای مختلف تعیین می کند دراین شاخص عواملی مثل بیکاری – فقر و غیره قرار دارد در براورد امسال ایران بعد از دو کشور افریقایی موریتانی و مالی در رتبه سوم دنیا قرار گرفته است.

 نمایندگان مجلس ایران طرح کوپنی کردن کالاهای اساسی مثل برنج روغن و گوشت را با قیمت دولتی در دستور گذاشتند. در دادگاهی هم که برای شریف صاحب پناه و مظفر صالح نیا دو نفر از اعضای اتحاد آزاد کارگران تشکیل شده بعد از ان که این دو عضو اتحادیه زیر بار استعفا دادن آزاد کارگران نرفتند قاضی دادگاه گفت که اتحادیه را ویران خواهیم کرد.


موضوع دوم : مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح آقای حسین دقیقی با حکم وزیر دفاع برکنار شد گفت می شود این از اولین پس لرزه های دستگیرهای سلطان پتروشیمی است . سیستم ترجی و شرکت رایت تل که برنده مناقصه اوردن این سیستم به کشور ایران شده از طرف پاره ای از مراجع و روحانیان حرام اعلام شدند. خبرنگار خبر گزاری مهر که در مصاحبه آقای احمدی نژاد وقتی غیر مستقیم شد مصاحبه و سانسور شده بود روی شبکه های اجتماعی قرار گرفته و در این فیلم دیده می شود که خبرنگار مهر انتقادات درستی راجع به احمدی نژاد مطرح می کند از قبیل نفت سر سفره مردم بردن که البته شعار آقای خامنه ای بود و احمدی نژاد مجری ان بود هدف مندی یارانه ها و غیره که توضیحات آقای احمدی نژاد تکرار مکرارت قبلی است و جالب است که خبرنگار در انتها گفت که من قانع نشدم . آقای محسن رضایی گفتند ماشین اقتصاد در سرازیری افتاده وراننده ان هم با همه دست به یقه شده است و به این ترتیب ایشان هم به کسانی پیوسته این روز ها به احمدی نژاد حمله می کنند.


موضوع سوم : وزارت اطلاعات اعلام کرده باشگاه خبرنگاران جوان که این روز ها کاملا در کنترل اطلاعات سپاه و دستگاهای امنیتی است مستندی تهیه کرده که در آن روزنامه نگاران دستگیر شده است و به زودی پخش خواهد شد به احتمال زیاد با فشار انفرادی شکنجه اعترافاتی را از پاره ای از روزنامه نگاران گرفتند که مثل همیشه داستان سرایی کرده و داستان ساختن . حمید صدر قبادی که از کارمندان زندان اوین درقسمت ثبت زندانی های ورودی به این زندان هستش روز شنبه بعد از ظهر بعد از خروج از محل کارش توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده به منزلش هم حمله کردن کامپیوتر و وسایلش را بردن و هنوز از علت دستگیری او خبری در دست نیست . محمد حسن طریقت از وزارت بهداشت هم اعلام کرد که در انتخابات نظام پزشکی تنها 15 درصد پزشکان در رای گیری شرکت کردند .


موضوع چهارم : دادستان تهران قبل از آن که دادگاه متهمین پرونده کهریزک فردا تشکیل بشود پیشا پیش از چند اتهام آقایان مرتضوی و زارع دهنوی – علی اکبر حیدری فر منع  تعقیب صادر کردن تبرئه کردند ، اتهام در مورد عامریت شکنجه و یا بازداشت غیر قانونی و بدون تفهیم اتهام. آقای مصباح یزدی گفتند مجلس خبرگان رهبری جایگاهی نیست که ولایت را به کسی تفویض کند ولایت قبلا در فردی متعین است آنها فقط ان را باید بشناسند و تشخیص دهند این همان تئوری مندرسی است که در واقع ولایت فقیه را یک نوع منصوب الهی تعریف می کند . آقای صفار هرندی افشا کرده اگر پای سوریه نمی ایستادیم رژیم اسد سقوط کرده بود و عراق هم در این کار با ما هماهنگ است او ضمنا گفته بود آقای مالکی با مقام رهبری در ایران هماهنگی کرده بود . شب گذشته در مراسم اسکار هم فیلم ارگو هم که در مورد گروگان گیری در ایران و بیرون اوردن چند دیپلمات امریکایی که در منزل سفیر کانادا پنهان شده بودن ساخته شده برنده جایزه بهترین فیلم شده است


موضوع آخر : آقای مهدی کلهر از مشاورین آقای احمدی نژاد عنوان کرده اوباما تحت تاثیر لباس پوشیدن احمدی نژاد قرار گرفته است و احمدی نژاد یک شخصیت گلوبال است. آقای خامنه ای گفتد فیلم لینکون را ندیدم و نخواهم دید ولی لینکن که احتمالا در فیلم از او یک قهرمان ساختن یکی از ضعیف ترین رئیس جمهورهای امریکا است ای کاش ایشان  حداقل یک کتاب جدی هم که شده در مورد زندگی ابراهم لینکن مطالعه می کرد.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته