-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۲۵, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 23 بهمن 91





سلام دو شنبه 23 بهمن 91 ،11 فوریه 2013


در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : دیروز علی لاریجانی و نماینده قم می خواست در حرم حضرت معصومه صحبت بکند با هجوم 100 نفر از هواداران احمدی نژاد روبه رو شد که بعضی از انها کفن پوشیده بودن و ابتدا پرتاب مهر و کفش و سپس حمله ور شدن به جایگاه مانع از سخنرانی او شدن. او توسط ماموران حفاظتش از صحنه بیرون برده شد و نتوانست سخنرانی بکند. آقای احمدی نژاد هم دیروز در تهران در مراسم 22 بهمن گفت حرف های مهمی دارد که امروز نمی گوید ولی آینده در مورد آن صحبت خواهد کرد. او هشدار داد به کسانی که انتخابات را می خواهند مهندسی کنند . البته خود ایشان باید فراموش نکنند که حاصل کار مهندسی در سال 84 و بخصوص در سال 88 هستند. آقای احمدی نژاد در مورد مذاکره با آمریکا شبیه حرف خامنه ای را زد و گفت اسلحه را از پیشانی ما بردارید اماده مذاکره هستم. اتفاقات چند روز گذشته نشان می دهد آقای خامنه ای نمی تواند مدیران دو قوه خود را به درستی مدریت بکند.


موضوع دوم : دادستان کل کشور گفت آقای احمدی نژاد و اطرافیانش را مخاطب قرار داد و گفت جریان انحرافی مهره جدید دشمن و یک شیطان جدید است و این جریان در حال ستیز با رهبری است . سایت ایران وابسته به دولت هم متقابلا به دادستان کل حمله کرد و او را منافق خواند. سردار اسماعیل کوثری گفت تکرار شعار زنده باد بهار چون این شعار کاندیدای دولت خواهد بود بنابراین یک نوع مهندسی انتخابات است.


موضوع سوم : راه پیمایی 22 بهمن خیلی حکومت سعی کرده بود نیرو جمع کند به هر قیمت و آن را باشکوه نشان بدهد رونقی نداشت و به گواهی همه کسانی که سعی کرده بودن نگاه بکنند خیلی ها را از مدارس و ادارات اورده بودن و آخر هم جمعیت نخ نمایی بودند. آقای رفسنجانی که هر سال می رود در این راه پیمایی سال قبل از این با شعار های تند و مخالف روبه رو شده بود اما دیروز چند تا شعار موافق خود را هم دریافت کرد بدون توهین و برخورد.


موضوع چهارم: یکی از سازماندهندگان 30 هزار امضاء کارگری دیروز مطرح کرد که حداقل دستمزد 390 هزار تومانی فعلی برای اداره یک خانواده چهار نفره مضحک به نظر می رسد کارگران در خواست کردن برای 28 بهمن اجازه داشته باشند جلوی وزارت کار از ساعت 10 تا 12 بعد از ظهر اجتماع داشته باشند وخواستار افزایش حداقل دستمزد متناسب با تورم باشند . صحبت از احداقل دست مزد کارگری روی 460 هزار تومان است در حالی که کارگران باور دارند حداقل خط فقر روی یک ملیون هشتصد هزار تومان در ماه قرار می گیرد. بانک مرکزی بالاخره عدد 32.90 درصد را برای نرخ تورم پذیرفته و بالای 30 درصد را قبول کردن در حالی که نرخ واقعی تورم بازهم مراتب بیش از این عدد است. خبر گذاری رویترز هم از قول دیپلمات ها خبر داده به اینکه ایران شروع کرده بخشی از اورانیم غنی شده خود را تبدیل به سوخت بکند برای ان که در واقع ذخایر اورانیم غنی شده کم بکند وان خط قرمزی که آقای نتانیاهو در سازمان ملل مطرح کرد که ایران هر وقت به این مقدار اورانیم غنی شده برسه خط قرمزاست و توان ساخت سلاح هسته ای دارد و ما حمله خواهیم کرد در واقع نزدیک نشند.


موضوع پنجم : وزیر خارجه یمن سفیر ایران را در این کشور احضار کرده و خواستار توضیح شده در مورد سلاح ها و مواد منفجره ای که در کشتی توقیف شده که از بندر عباس بیرون آماده یمنی ها کشف کردن . همین طور وزیر کشور یمن و رئیس سازمان امنیت این کشور هم ایران را عامل صدور سلاح و مواد منفجره برای شورشیان این کشور عنوان کردن. سازمان ملل هم هئیت ویژه ای منصوب کرده تا به این کشتی رسیدگی بکنند بر اساس خواسته یمن. آقای پوتین هم یک معترض ومعروف و سرشناس تقلب در انتخابات را به حصر خانگی محکوم کرده تا 18 فروردین در حصر خواهد بود. اگر بعد از آن بیشتر تمدیدش نکنند. سه وزیر سکولار کابینه تونس هم استعفا کردن به دنبال اتفاقاتی که بعد از کشته شدن شکری البید از رهبران مخالف سکولار حزب النهضت تونس اتفاق افتاده و کماکان در جریان است.


موضوع ششم : از وضیعت ساسان آقایی یکی از 15 روزنامه نگار دست گیر شده با گذشت یک هفته هیچ خبری در دست نیست و هیچ تماسی با خانواده نداشته و گفته میشه در سلول انفرادی است. سلیمان محمدی که مشکل در پای راست و اخیرا پای چپ و بی حس شدن و مشکل درد و کمر رنج می برد نیازمند درمانی است که از او دریغ می شود ارژنگ داودی زندانی سیاسی که 10 ساله در زندان به سر می برد و به زندان بندر عباس منتقل شده از 18 بهمن بدون هیچ توضیحی به سلول انفرادی منتقل شده است.


موضوع آخر : آقای آقا تهرانی گفتند جوامع علمی جهان جز از خوبی رهبر ایران چیزی نمی گویند .     


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته