-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۱, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 30 بهمن 91




سلام دو شنبه 30 بهمن 91 ،18 فوریه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: آقای احمد نعمت بخش رئیس انجمن خودرو سازان اعلام کرده که در سال جاری شرکت های خودرو سازی در سال جدید بیش از 2000 هزار تومان زیان کردن و ایران خودرو هر سهم 36 تومان و سایپا هر سهام 40 تومان زیان به سهام داران توزیع خواهد کرد. او گفته در حال حاضر با 50 درصد ظرفیت تولید می کنیم. رئیس اتحادیه کفاشان اصفهان هم اعلام خطر کرده که درصورت عدم تامین مواد اولیه کارگاهای کفاشی حداکثر تا خرداد آینده این کارگاها تعطیل خواهند شد. آقای رحیمی هم بعد از سه روز که دستور داده بود صادرات پسته متوقف بشود با جلسه که گذاشتند اعلام کرده که صادراتش آزاد بشود. پیامکی در تهران چرخیده که پسته خریداری نکنند به علت گرانی بیش از حد آن و امثال شب عید پسته نخرند. ضمنا از 

امروز بلیط قطار های مسافر بری رجا 31 درصد افزایش قیمت پیدا کردند. 


وزیر نفت هم تکذیب کرد که قرار است به پاکستان تخفیف بیشتر در قرداد گاز داده بشه پاکستان نه فقط در گاز تخفیف می خواهد بلکه سرمایه گذاری و وام یک ملیارد دلاری ایران که قرار است برای پاکستان بسازد را باز هم تخفیف خواسته است. سرپرست وزارت بهداشت اعلام کرده از 80 هزار پزشک عمومی کشور 50 هزار تایشان در حرفه ای خودشان نیستند و به کار های دیگری مشغول شده اند . او گفته در سال گذشته 70 درصد هزینه درمان مردم به خودشان تحمیل شده که نزدیک به 28 هزار ملیارد تومان می شود.ضمنا خبر می رسد که خدمت سربازی احتمالا به 24 ماه افزایش پیدا خواهد کرد و به نظر می رسد واحد های نظامی به دنبال نیروی کار مجانی بیش از این می گردند.


موضوع دوم : مراسم سالگرد شهید محمد مختاری از شهدای جنبش سبز که در 25 بهمن شهید شد به همراه صانع ژاله روز پنج شنبه به هر کیفیت به خصوص با پایمردی پدر ان شهید بر گزار شد در حالی که تمام قطعه در محاصره ماموران امنیتی بود و جو سنگین امنیتی برقرار بود.

 سامان نسیم شهروند مهابادی که زندانی سیاسی است که به اعدام محکوم شده است به زندان مرکزی ارومیه منتقل شده است. بازجویی از دختر میر حسین موسوی که دیروز قرار بوده بر گذار بشود به تاخیر افتاده است. دیوان عالی کشور شبعه 13 رسما اعلام شد که حکم اعدام چهار نفر و حبس ابد یک نفر را در پرونده اختلاس بزرگ تایید کرد و البته دیگرانی را به 10 سال حبس یا بررسی مجدد و غیره نظر داده است. ضمنا حمله کنندگان به علی لاریجانی در قم آزاد شدند.

 موضوع سوم : 265 نماینده مجلس با امضاء نامه ای خطاب به آقای خامنه ای از استیضاح وزیر کار و آن چه در مجلس گذشت عذرخواهی کردن ، این مجلس یکی از بی شخصیت ترین مجلس ها در تاریخ همه مجالس دنیا می باشد.

 آقای احمدی نژاد با نوشتن نامه ای اظهار ارادت خودش و هئیت دولت خودش را به آقای خامنه ای اعلام کرده اما ذکری از آن جلسه استیضاح یا عذرخواهی از رهبری نکرده است. 

سایت کلمه  متعلق به احمد توکلی در نوشته ای گفته اگر صلاحیت رحیم مشایی در انتخابات رد بشود احمدی نژاد انتخابات را بر گذار نمی کند موضوعی که بعید به نظر می رسد و چنین جرات و امکانی را ندارد. آقای باهنر دوباره مسئله مدل پوتین و مدودف را مطرح کرده و گفته احمدی نژاد مشایی می خواهند این طوری بیست سال در ریاست جمهوری بمانند.

 ضمنا سایت بازتاب خبر داده ازآن که موسوی لاری – مجید انصاری – اسحاق جهان گیری از چهرهایی که به کارگزاران و حزب مشارکت نزدیک هستند با مقامات بالا که منظور رهبری است ملاقات کردن البته گفته موضوع ملاقات گزارش از وضیعت اقتصاد کشور است ولی به احتمال زیاد ملاقات این آقایان باید در مورد انتخابات باشد.


موضوع چهارم : الزمان عراق خبر داده که ایران ارشیو های امنیتی خودش را از دمشق به تهران منتقل می کند . خانم ناویپیلا کمسیار عالی حقوق بشر سازمان ملل هم مصرا از شورای امنیت خواسته که با دخالت نظامی هم که شده بحران سوریه را متوقف کنند و از این فاجعه انسانی جلوگیری کنند و اسد را تحویل دادگاه بین مللی کیفری بدهد . ارتش آزاد سوریه هم اعلام کرد 12 تن از نیروهای حزب الله لبنان را غرب خمص توانسته به قتل برساند.    


موضوع آخر : مشاور اداره هواشناسی هم گفته نا فرمانی از دستورات رهبری عذاب دنیوی و اخروی دارد. ضمنا اعلام شده برای سال تحصیلی آینده در رشته ادبیات پایداری قرار است که دانشجوی فوق لیسانس پذیرفته بشود.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته