-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۲۶, پنجشنبه

متن پیاده شده روز سه شنبه 24 بهمن 91



سه شنبه 24 بهمن 1391، 12 فوریه 2013 میلادی

امروز دربارهشت موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که دیروز در آستانه 25 بهمن دختران مهندس موسوی و همین طورپسر آقای کروبی را برای چند ساعت دستیگر کردند. به منزل شان حمله کردند و آنها را بازجویی کردند.

محمد داوری سردبیر سابق سهام نیوز که سه سال است در زندان است. وقتی دیروز خبر فوت برادراش را می شنود با حمله قلبی مواجه شد و به سی سی یوی بیمارستان مدرس منتقل شد.

فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران در نامه ای از بیانیه وزارت اطلاعات انتقاد کرده است. و همین طور از فشاری که به خانواده های روزنامه نگاران آمده است، انتقاد کرده است.

نکته دوم این که اتحادیه آزاد کارگران در بیانیه ای درباره حداقل دستمزد اخطار کرده است.

کارگران نی بُر نیشکر شوشتر هم به ایشان قول داده شده بود به خواسته هایشان رسیدگی شود تا دیروز صبر کردند اما دیروز نمایندگان کارگران به تهران آمدند.

عضو انجمن قطعه سازان خودرو گفته است که نیاز به نقدینگی در این واحد ها ظرف سال گذشته 28 برابر شده است. صادرات قطعات خودرو هم تمام شده است .

نکته سوم این که رییس بیمارستان تخصصی محک اعلام کرده است که هزینه هر آمپول سرطان خون حاد به بیش از پنج میلیون تومان رسیده است و اکثر این بیمارها امکان درمان ندارند.

سی آی ای که سالانه گرازش اقتصادی همه کشورها را روی سایت خوداش قرار می دهد، درباره ایران نوشته است که رشد منفی تقریبا یک درصدی داشته است و در واقع اقتصاد ایران کوچک شده است. در همین شرایط اقتصادی دستور آقای خامنه ای قرار است که 2.7 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی بر دارند و به ریال تبدیل کنند و شب عید به هر نفر هفتاد هزار تومان پول بدهند و هر کسی که ریز پوشش کمیته امداد است نود هزار تومان بدهند. پولی که تقریبا دو یا سه کیلو گوشت می شود. اما تزریق همچین پولی تورم زا خواهد بود.

کمیسیون اقتصادی مجلس وزیر نفت را خواسته است تا درباره بابک زنجانی، کسی که نهصد میلیون دلار، پول نفت را خورده است، سوال بپرسد. او همان کسی است که فاضل لاریجانی می خواسته به او متصل شود.

شورای پول و اعتبار قصد دارد طرحی را تصویب کند که داشتن و خرید پول خارجی جرم باشد.

نکته چهارم این در ادامه دعواهای درونی فاضل لاریجانی گفته آماده است محاکمه شود و مرتضوی حرف های او را دستکاری کرده است. اما از طرف مقابل شبکه ایران که به دولت نزدیک است به حملات اش علیه فاضل لاریجانی ادامه داده است.

نکته پنجم این که هاشمی رفسنجانی دوباره خواسته انتخابات آزاد را مطرح کرده است و آن را راهگشا دانسته است. او گفته است که رهبری می تواند جهت کشور را تغییر دهد.

هیات داوران فیلم فجر هم بعد از اتمام این جشنواره بیانیه تند و تیزی را منتشر کرده اند و از دولت انتقاد کرده اند. آمار نشان می دهد در سال گذشته نود درصد مردم به سینما نرفتند.

نکته بعدی این که مخالفان بزرگ ترین سد آب این کشور را به تصرف خود در آورده اند. معاذالخطیب می گوید رژیم اسد فرصت را برای مذاکره از دست داد.

نکته هفتم اما خبری است که به صدر اخبار دنیا آمد و آن هم خبر استعفای پاپ در آخر ماه فوریه است که در ششصد گذشته بی نظیر است . اما پاپ که گفته به دلیل پیری نمی تواند از عهده وظایف اش برآید سیزده ماه از جنتی خودمان کوچک تر اند.

اما نکته آخر این که فرج الله سلحشور کارگردان فحاش ایرانی گفته است که من قبل از انقلاب سینما آتش می زدم. گویا ایشان به این سابقه افتخار هم می کند.

اندکی صبر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز موفق و سرافراز باشید

 Vبه امید پیروزی ایران و ایرانی



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته