-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 3 اسفند 91



سلام پنج شنبه 3 اسفند 91 ،21 فوریه 2013


در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : تلوزیون عربی التغیر مطرح کرده سپاه پاسداران مشغول پاک سازی نژادی در سوریه در تمام حاشیه های ساحل دریای مدیترانه و آنها را از سنی ها پاک سازی می کنند.اگر این خبر درست باشد در راستای طرح تجزیه سوریه در انتهای جنگ داخلی سوریه است و نیروهای اسد و بخشی از علوی ها غرب سوریه و حاشیه دریای مدیترانه برند. مخالفین اسد دیروز یک میگ ارتش سوریه را سرنگون کردن.


 انفجار یک خمپاره در استادیومی در دمشق منجر به کشته شدن یک فوتبالیست و زخمی شدن چند بازی کن شده است.اما مهم ترین حادثه در 24 ساعت گذشته در سوریه اخطاری است که ارتش آزاد سوریه به حزب الله لبنان کرده و اعلام کرده اگر گلوله باران روستاهای سوریه نزدیک مرز لبنان از داخل لبنان را در 48 ساعت آینده متوقف نکند متقابلا نقاطی در خاک لبنان هدف قرار خواهد داد.


 بحرین سپاه پاسداران را متهم کرده که طراحی هسته های تروریستی در داخل بحرین انجام داده و متقابلا فرمانده نیروی زمینی سپاه مطرح کرده بود که در جنوب شرقی ایران کشور های حاشیه خلیج فارس هسته های تروریستی درست می کنند. نیجریه هم اعلام کرد سه نفر را به اتهام جاسوسی برای ایران و تلاش برای قتل دو رهبر نظامی و مذهبی سابق این کشور بازداشت کرده است. آلمان اعلام کرد دو ایرانی را به جرم قاچاق 61 موتور هواپیمایی بدون سرنشین در آلمان بازداشت کرده است.


موضوع دوم : احسان مازندرانی خبر نگار روزنامه اعتماد دیروز در تهران بازداشت شد . پرونده مرگ ستار بهشتی که وعده داده بودند تا آخر بهمن ماه به دادگاه برسد ، بهمن تمام شد و خبری از پرونده و معرفی عاملین قتل این کارگر وبلاگ نویس زیر شکنجه نیست. مصطفی تاج زاده زندانی سیاسی شجاع در نامه خطاب به آقای عسگراولادی نکات مهمی را گفته از جمله آقای عسگراولادی حالا معلوم شده که فتنه واقعی همان کودتای انتخاباتی بود که رای مردم را دزدید و آنها که  بصیرت داشتند همان موقع ان را فهمیدند .


موضوع سوم : امیر خجسته رئیس کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام کرده در سوالی از وزیر صنعت و معدن تجارت پرسیده پانصد دستگاه خودروی لوکس پورش از طریق جزیره ابوموسی به کشور وارد شده معلوم نیست ارز تخصیصی از کجاست و مرجع وارد کننده چه دستگاهی است. مدیر عامل ستاد دیه کشور امار وحشتناکی را اعلام کرده در 33 سال گذشته 800 هزار نفر در تصادفات رانندگی در ایران کشته شدند یعنی نزدیک بر چهار برابر کشته های جنگ ایران و عراق و 9 میلیون به بیمارستان منتقل شدن و436 هزار راننده راهی زندان شدن. قانون خانواده بعد از 19 سال دست خوش تغییر شده و کلیه محدودیت هایی که برای تعداد فرزندان در این قانون بود لغو کردند و در راستای تشویق افزایش جمعیت.


موضوع چهارم : آقای احمدی نژاد در پیغامی به وبلاگ نویسان که به نوعی از آقای خامنه ای انتقاد کرده بودند گفته که ناراحت نباشید به زودی وضیعت دگرگون می شود. آقای حمید رضا ترقی هم اعلام کرده که جمعیت موتلفه آقای ال اسحاق را به عنوان کاندید ای موتلفه برای ریاست جمهوری مطرح خواهد کرد.


موضوع پنجم : نماینده ایرانیان زرتشتی در نامه ای به مصباح یزدی به او انتقاد کرده حرف زشت و بی مایه آقای مصباح یزدی که پدران ما را آتش پرست خوانده بود و گفته بود در دراز نای تاریخ ایرانیان همواره یکتا پرست بودن این از بی سوادی ایشان است که نمی داند در باور زرتشتیان آتش نماد نور و روشنی است و کسی آتش را نمی پرستد. از دو مرجع جبهه پایداری یعنی آقای مصباح یزدی ، آقای خوشوقت دیروز فوت کرده است. اوهمان کسی بود که فتوای قتل های زنجیره ای را صادر کرده بود. یک بار هم ایشان گفته بود که در سال 76  خشک سالی که در کشور هست مجازات رای دادن به آقای خاتمی است.


موضوع ششم : نخست وزیر بلغارستان استعفا کرد به دنبال اعتراض مردم در شهر های مختلف که به گرانی برق اعتراض کرده بودند و پاره ای از سیاست های وزرای اقتصاد پلیس در پاره ای از نقاط شهر با آن ها در گیر شد و مجموعا 25 نفر زخمی شدند و راهی بیمارستان شدند. نخست وزیر مستعفی بلغارستان در مجلس این کشور مطرح کرد حکومتی که پلیس آن مردمش را کتک می زند حضور نخواهم داشت. ای کاش یک موی تن این نخست وزیر در تن افرادی چون آقای خامنه ای و یارانش بود.


موضوع آخر: آقای حیدر مصلحی وزیر اطلاعات گفتند دستگیری روزنامه نگاران  توانست اپوزیسیون و شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب را بهم بریزد.     


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته