-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۱۸, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 16 بهمن 91



سلام دوشنبه 16 بهمن 91 ،4 فوریه 2013


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : دیروز در استیضاح وزیر کار آقای احمدی نژاد نوار ویدیویی رو کرد که در آن برادر آقای لاریجانی یعنی فاضل لاریجانی با سعید مرتضوی که قبلا دادستان آقای خامنه ای بوده مشغول صحبت است در واقع قول کار چاق کنی از سوی فاضل لاریجانی و سفارش کردن به بردارنش علی و صادق داده در قبال باز کردن دستش در سازمان تامین اچتماعی یعنی جایی که سرمایه اش مال کارگران زحمت کش کشور است. ظاهرا وابسته این ملاقات هم معاون قضایی تهران بوده است. 


بعد از ان که آقای احمدی نژاد ان را مطرح کرد آقای لاریجانی رئیس مجلس از کوره در رفت و افشا کرد که معاون حقوقی آقای احمدی نژاد امده و او را تهدید کرده به این نوار و مدتی است که احمدی نژاد بگم بگم راه انداخته و خوب شد شما این را مطرح کردید تا مردم شخصیت شما را بهتر بشناسن ، باید به لاریجانی گفت مردم احمدی نژاد را می شناسن و این شما بودید که پشت ادم کش هایی ایستادید که آن را سرکوب کردند . آقای علی لاریجانی مطرح کرد کار شما مافیایی و غیر اخلاقی بوده که برادر ما را به جایی بکشانید و بدون اطلاع او مذاکره او را ضبط بکنید . به هر حال آقای احمدی نژادی خواست جواب بدهد ولی آقای لاریجانی اجازه نداد و آقای رئیس جمهور ناراحت شد و گذاشت رفت. مجلس با 192 رای وزیر کار را برکنار کرد. آش انقدر شور شد تا ادم کشی مثل روح الله حسینیان که خودش گفته بود یک زمانی ما قاتل بودیم مطرح کرد آن چه در این طویله(مجلس) می گذرد آدم شرمش می اید ادم نمی داند چه کار بکند . معلوم شد داوود احمدی نژاد برادر آقای احمدی نژاد پیش علی لاریجانی رفته چند روز پیش تا اطرافیان علیه احمدی نژاد به کار ببرد. بعد از این حادثه دفتر مطالعات وزارت کشور فورا اعلام کرد ما سنجش افکار کردیم 80 درصد مردم می گویند احمدی نژاد درست می گوید و اتفاقات مجلس نشان داد تمام مردان خامنه ای کسانی که در راس کار گذاشته امام جمعه کرده و یا رئیس کیهان و غیره همه کسانی هستند این حد از فهم صداقت و سلامت ، مردمانی فاسد توطئه و بی فرهنگ که باید گفت کور کور را جسته و آب چاله را و مجموع با خود آقای خامنه ای سر ته یک کرباس هستند.


موضوع دوم: در شلوغی های دیروز در مجلس زمانی که رئیس های قوای مقننه و مجریه کشور در سر مغز هم می زدند هیچ کس نشنید که بیرون از مجلس جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور بعد از یک عمر کار سخت پر زحمت مدت ها است با نگرفتن حقوق دست پنجه نرم می کنند. ان جا برای چندمین بار تجمع داشتند و خواستار اجرای قانونی شدن که همین مجلس سه سال قبل تصویب کرده و دولت اجرا نمی کند بی لیاقتی حکومت باعث شده صندوق بازنشستگان کشور کسر داردوقتی به بخش خصوصی واگذار شده و به موجب ان مصوبه مجلس باید این صندوق به سازمان تامین اچتماعی واگذار بشود و ما به تفاوت ان را دولت از محل دارایی هایش به پردازد که اجرا نشده و این بازنشستگان کماکان بدون حقوق و سر گردان هستند. شرکت صنعتی ایران پویا سازنده یخچال پروفیل المینیوم که متعلق به بنیاد مستضعفان است زیر نظر مستقیم آقای خامنه ای است منحل اعلام شد 90 کار گر پیمانی قبلا بیکار شده بودن 72 کارگر رسمی هم در خطر بیکاری هستند . ایران در رتبه اول سرطان معده را در دنیا پیدا کرده و سالیانه 70 هزار بیمار سرطانی افزایش پیدا می کنند و در واقع یک سونامی سرطان به راه افتاده است دلیل اصلی ان هم سموم خطر ناک کشاورزی است که به محصولات کشاورزی رخنه کرده و مردم را مریض می کند. نرخ بلیط هواپیما های خارج از کشور هم برای دومین بار در سه ماه گذشته افزایش یافت و مجموعا نرخ پرواز های خارجی این سه ماه به بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.


موضوع سوم : خبر گذاری اسوشیتد پرس از قول روزنامه بلدیم زونتاک آلمان اطلاع داده که کسی که در فرودگاه دوسل دورف المان توقیف شده با چک 50 ملیون یورویی آقای طهماسب مظاهری رئیس کل بانک مرکزی در سال های 2007 تا 2008 بوده است. آقای مظاهری ظاهرا این چک را برای شرکت کیسون از ونزوئلا گرفته بوده و داشته نقل انتقال غیر قانونی می کرده است. آقای مظاهری در تهران گفته این خبر را تکذیب کرده و به زودی اطلاعیه خواهد داد ضمنا اینترپل اعلام کرد که آقای محمود خاوری را در لیست افراد تحت تعقیب قرار خواهد داد به جرم کلا برداری که حکومت ایران اسناد را در اختیار اینترپل قرار داده است.


موضوع چهارم : آقای فرمانده پلیس اعلام کرد پلیس افتخاری در کنار یگان ویژه قرار می گیرد یعنی لباس شخصی هایی که به جان زن و بچه مردم می انداختند از این پس به طور رسمی کنار پلیس یگان ویژه قرار می گیرند و به ضرب شتم مردم خواهند پرداخت قرار است عید نوروز تمرین بکنند و برای انتخابات آماده باشند. ضمنا اعلام شد مجلس و دولت توافق کردن در استانه انتخابات به 60 ملیون ایرانی بین 70 تا 100 تومان به پردازند .


موضوع پنجم: رئیس ائتلاف ملی سوریه صحبت از مذاکره با اسد کرده بود و در مونیخ با وزیر امور خارجه و صالحی ملاقات کرده بود از طرف دوستان و همراهانش به شدت زیر فشار قرار گرفته به حدی که مجبور شد برگردد به قاهره و برای ان ها توضیحات بدهد. در خصوص حمله اسرائیل به سوریه روزنامه واشینگتن پست این کار اسرائیل هم یک بعد دیگر هم داشته و تمرینی بوده برای براورد جامعه جهانی برای حمله احتمالی به ایران. نشریات اسرائیلی نوشتن رئیس جمهور امریکا در جریان این حمله قرار داشته است. سردار عزیر جعفری گفته سوریه باید پاسخ بدهد به اسرائیل.


موضوع آخر : روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خودش گفته در جریان دیروز مجلس توطئه مشترک فتنه و انحراف بوده است. یعنی جنبش سبز و اطرافیان احمدی نژاد امده اند و دیروز این افتضاح را به پا کردن انگار نه انگار که این افراد انقدر فاسد و منحراف هستند ضمنا دلیل این کار هم روزنامه کیهان گفته می خواستند نه دی را از بین ببرند معلوم نیست این دو چه ربطی به هم دارند. علی رضا زاکانی گفتند دشمنی ما با امریکا دائمی است یا باید امریکا ما را نابود کنه و  یا نظام اسلامی موفق به نابودی امریکا بشود.  


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته