-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۱۷, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز یکشنبه 15 بهمن 91



سلام یکشنبه 15 بهمن 91 ،3 فوریه 2013


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : آقای جوبایدن معاون رئیس جمهور امریکا در اجلاس امنیتی مونیخ اعلام کرد امریکا اماده گفتگو حضوری با ایران است. در پاسخ خبر نگاری که پرسیده بود کی مذاکرات کی این مذاکرات جدی میشه ؟ ایشان گفت هر وقت رهبر ایران جدی باشه و ایشان مطرح کرد توپ در زمین ایران است. آقای پنتا وزیر دفاع امریکا هم که همین روز ها هم کنار می رود در گفتگو با وال استریت جورنال ایران موشک ضد هوایی دوش پرتاب قاچاق می کند تا خاورمیانه را بی ثبات کند و این مدل موشک ها به دسته تروریست ها هواپیمای نظامی را تحدید نمی کند بلکه هواپیما های غیر نظامی را تهدید می کنند. امریکایی ها آقای خامنه ای را بر سر دوراهی قرار دادند که یا راه فعلی را ادامه دهد که مسیر کره شمالی کردن ایران را یا راه قذافی را برود یعنی کوتاه امدن احتمالا اگر به خواهد جلوتر برود دست از کار تروریستی برداشتن و پرداخت های بسیار سنگین برای کار های تروریستی که انجام داده است و نوشیدن جام زهر برای عقب نشینی در داستان هسته ای . آقای علادین بروجردی گفته مجوز صحبت با امریکا را باید شورای امنیت ملی بدهد در حالی که قبلا آقای صالحی گفته بود تصمیمش شخصا با آقای خامنه ای است.


 داستان انفجار بمب در مرکز یهودیان در آرژانتین هم کماکان ادامه دارد بعد از ان که اعلام شد وزرای خارجه ایران و آرژانتین توافق کردن یک کمیته مستقلی از برای رسیدگی به این پرونده تشکیل بشه و به ایران بیاد و 6 نفر از افراد رده اول حکومت ایران هستند بازجویی بکنند. وزیر خارجه آرژانتین اعلام کرده قاضی و باز پرس پرونده به این ترتیب می توانند به ایران بروند و به خصوص از آقای وحیدی وزیر دفاع تحقیق بکنند. آقای هئیت پور عضو کمسیون امنیت ملی مجلس گفته وزیر خارجه آرژانتین یهودی است و قاضی باز پرس پرونده نمی توانند به تهران بیایند. یکی دیگر از عضای کمسیون امنیت ملی مجلس گفته اشکالی ندارد بیایند. سلیمان جاسم بوقیص داماد بن لادن و سخن گوی القاعده پس از سقوط طالبان در افغانستان مدت های زیادی در ایران به سر برده بود در ترکیه در هتلی در آنکارا دستگیر شد. احتمالا آقای جاسم بوقیص اگر لب به سخن باز کند مطالبی زیادی از ازارتباط القاعده با ایران برملا خواهد کرد.


موضوع دوم : اعتصاب 400 کارگر پروژه مترو اهواز که از سه شنبه گذشته شروع شده کماکان ادامه دارد 6 ماه حقوق طلب دارند کماکان روبه روی تونل کارگاه دست به تجمع می زنند . کانون عالی انجمن های صنفی کارگران هم اعلام کرد حداقل دست مزد متناسب با خط فقر فعلی کشور باید یکو هشت دهم ملیون تومان قرار داده شود. این پیشنهاد را به شورای عالی کار دادند برای تعیین حداقل دست مزد در ماه اسفند که این شورا تصمیم می گیرد. این خواسته به حق کارگران می باشد که دست مزدشان متناسب با نسبت تورم کشور باشه و مثل خیلی کشور های دیگر مثل برزیل یا ترکیه که تورم های این چنینی در دوره ای از تاریخ اقتصادشان داشتند حتی ماه به ماه دست مزد ها تعدیل بشود.


 سایت بازتاب خبر داده یک دلال نفتی به اسم مرتضی زنجانی که به بابک زنجانی معروف است 900 ملیون دلار بر سر وزارت نفت کلاه گذاشته است. بازتاب گفته این فرد قرار بوده نفت را تحویل گرفته به بشکه ای 110 دلار که قرار بوده به 106 بفروشد و به جای آن یک ضمانت نامه از بانک در مالزی داده که بعدا معلوم شده ان بانک خودش با 8 ملیون دلار خریده بوده و اساسا بانک صلاحیت و ارزش دادن چنین ضمانتی را ندارد. این فرد ظاهرا نفت را فروخته پولش را پس نداده است.البته گفته ممکن است براساس بشکه ای 90 دلار پس بده که همین مبلغ هم 300 ملیون دلار ما به تفاوت به جیب این فرد خواهد رفت. بانک مرکزی هم مسئول اداره مقررات و مطالعاتش اعنوان کرده 142 درصد افزایش چک برگشتی در کشور داشتیم. قبلا هم دبیر کل باننک مرکزی صحبت از روزانه بیش از 70 هزار چک برگشتی کرده بود. قدس انلاین گفته در کشور سرقت های خرد و کلان در کشور به شدت افزایش پیدا کرده و اصلی ترین دلیل ان بیکاری است. آیت الله مکارم شیرازی هم در جواب سوالی فتوا داده به این که استفاده از خدمات تلفن تصویری شرکت راتی حرام است. رئیس مرکز تحقیقات پزشک قانونی خبر داده از اینکه در نه ماه گذشته چهارصدو نود دو نفر در اثر الودگی برنج فوت کردن ظاهرا علت الودگی برنج ها استفاده از قرص های فوسفاتی در انبار ها است زیرا این برنج ها انوع افاتی دارند که اگر از این قرص ها استفاده نشه انها خراب میشند.


موضوع سوم : داوود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور گفته دریک صحبت جنجالی اطرافیان برادرش را گروهیشان را به مجاهدین خلق ، گروهی را طرف دار سلطنت و گروه دیگر را بهایی لوژ انگلیس خوانده است. ضمنا ایشان آقای خامنه ای را حسین زمان نامیده که قیامت از ما به خاطر ایشان سوال خواهند کرد. آقای احمدی نژاد سرتیپ محمد حسن نامی را به سرپرستی وزارت ارتباطات منصوب کرده است. این اولین بار است که امیر شاغل ارتش را به مسئولیتی به سطح وزارت دارد منصوب می شود. دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور هم عنوان کرده مسدودیت دسترسی به فیس بوک در کوتاه مدت به هیچ وجه برداشته نمی شود.


موضوع چهارم : محمد داوری معلم و سردبیر سهام نیوز که در بنده 350 اوین زندانی است در نامه ای خطاب به احمد خاتمی که روز جمعه مدعی شده بود مخالفین هیچ سندی برای اثبات تجاوز شکنجه در زندان ها ندارند عنوان کرده ما که شاکیان هستیم در زندان کردید و اگر راست می گوید دادگاه علنی بگذارید تا اسناد و شواهد در ان جا ارایه شود تا همه ملت آن را ببیند . آقای خالد محمدی دانشجوی کارشناسی ارشد جغرافیا در کردستان پنجمین دانشجو است که در چند روز گذشته دست گیر شده است.


موضوع پنجم : آقای معاذ خطیب رئیس اتلاف ملی سوریه با وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه نشست امنیتی مونیخ دیدار کرده و قرار است با آقای صالحی دیدار کند . وزیر خارجه روسیه او را به مسکو دعوت کرده است. موضع آقای خطیب که می شود با اسد مذاکره کرد ظاهرا روس ها را جذب کرده است. جبه نژاد مصر هم خواستار  استعفا محمد ابراهیم وزیر کشور مصر شده بعد از ان که فیلمی در یوتیوپ گذاشته شده که مرد برهنه ای را نشان می دهد نزدیک کاخ ریاست جمهوری مصر به شدت مورد ضرب شتم قرار گرفته است.


موضوع آخر : من پیشا پیش از تمام خانم ها پوزش می خواهم بکنم برای بیان حرف های زشت علم الهدی که گفته دادن سمت های مردانه به زنان انحراف است و بعضی از مسئولین در کمال وقاحت زن مرد را برابر می دانند به ایشان باید گفت که حکومت ایشان و امثالشان سرانجام به دست زنان ایران سرنگون خواهد شد دوش به دوش مردان کشور.

  

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته