-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۲۲, یکشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 21 بهمن 91


سلام
شنبه 21 بهمن 91، 9 فوریه ی 2013 میلادی
امروز در مورد هفت موضوع صحبت می کنیم.

عیدانه ی پوپولیستی خامنه ای؛ افزایش تورم و نقدینگی
صد و هشتاد نفر از صنایع فر و آلیاژ ازنا بیکار شدند و به گفته ی مسئولان کارگری و مقامات لرستان امکان بازگشتشان به کار مهیا نخواهد بود. نماینده ی قزوین در مجلس هم گفت که کارگران کارخانه ی پوشینه باف ماههاست که حقوق نگرفته اند. محمود نبویان، نماینده ی مجلس گفت که از تیرماه امسال حتی یک کشتی خارجی هم نفت ایران را جابجا نکرده و ماههاست که جمهوری اسلامی نتوانسته حتی یک دلار را هم جابجا کند. عضو هیات مدیره ی سازنده ی قطعات خودرو هم گفت که بهای تعیین شده برای خودروها پایین است و به همین دلیل کارخانه های خودروسازی زیان می بینند و امسال این زیان به 3000 میلیارد تومان رسیده است. قیمت مرغ که دولت سعی کرده بود با واردات کنترلش کند حال همچون بهای گوشت قرمز رو به افزایش گذاشته و به کیلویی 6300 تومان رسیده است. برنج ایرانی هم از 7000 تومان در کیلو عبور کرده و تخم مرغ هم از کیلویی 7500 تومان گذشت. در این حال آقای خامنه ای مثل احمدی نژاد دست به سیاست های پوپولیستی زده و دستور داده است که عیدانه ی 70هزار تومانی به مردم بدهند که خودش بیش از 5000 میلیاردتومان دیگر نقدینگی را به جامعه تزریق کرده و ایجاد تورم خواهد کرد.
صادرات دارو از آمریکا به ایران در سال 2012 در حدود 50 درصد کاهش داشته ولی صادرات غلات که بالغ بر 89 میلیون دلار بوده افزایش داشته. در کل صادرات آمریکا به ایران با 250 میلیون دلار، 9 درصد افزایش داشته است.

تهدید احمدی نژاد به افشاگری علیه خامنه ای
سایت ملی-مذهبی نوشت که احمدی نژاد در محفلی خصوصی گفته است که بر علیه آقای خامنه ای دست به افشاگری خواهم زد که از خجالت عبایش را روی سرش کشیده و برود. گفته می شود که احمدی نژاد اسنادی از بازجویی های ساواک از خامنه ای و همچنین مطالبی در مورد سفر آقای خامنه ای به کره شمالی دارد که منتشر کند. در بازگشت احمدی نژاد از قاهره باز هم نماینده ای از سوی آقای خامنه ای به استقبال او نرفت. حدود 50-60 نفری هم به استقبال احمدی نژاد به فرودگاه رفته و با شعار "احمدی زنده باد، مشایی پاینده باد" و "ابولفضل علمدار، مشایی را نگهدار" از وی استقبال کردند. این در حالیست که آقای صفار هرندی که حال به مخالف احمدی نژاد بدل شده گفته است که اعتبار احمدی نژاد در افکار عمومی به 16 درصد رسیده است.
آقای اسماعیل قاآنی جانشین نیروی قدس سپاه احمدی نژاد را تهدید کرده و گفت که اگر مسئولی خدماتی داشته و رای هم داشته باشد (که البته احمدی نژاد هیچکدام را هم ندارد) و حرف ناجوری بزند مردم از وی نمی گذرند. البته منظور از مردم هم یعنی بگیر و ببند آقایان.


شهروند اسلواکی متهم به جاسوسی آزاد شد
محمد داوری، سردبیر سابق سهام نیوز، روزنامه نگاری که بیش از سه سال است در زندان است، برادر خود را از دست داده و باید دید که آیا مقامات اجازه می دهند که وی برای مراسم برادرش به مرخصی بیاید یا خیر.
آقای ماتئی والوخ، جوان اهل اسلوواکی هم که سال پیش با سر و صدای زیادی به عنوان جاسوس آمریکا در ایران بازداشت شد، امسال ناگهان آزاد شد و معلوم نشد که اصلا این همه سر و صدا به خاطر چه بود!

هاشمی و مشایی رقبای انتخاباتی
آقای رسایی نماینده ی تندروی مجلس گفت که آقایان هاشمی رفسنجانی و مشایی نامزد انتخاباتی و رقیب هم خواهند بود. او البته آغاز کرده است که به پاپوش دوختن برای آقای هاشمی و با ایما اشاره گفته است که راس فتنه (جنبش سبز) هم موسوی و کروبی نیستند بلکه هاشمی رفسنجانی در راس فتنه بوده است. پرویز رضایی، فرماندار سابق شهرستان بویراحمدی هم در نزدیکی منزلش توسط سرنشینان یک خودروی پراید مورد شلیک گلوله قرار گرفته که البته جان سالم به در برده است.

رد دوباره ی مذاکره با آمریکا
رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه گفت که مذاکره با آمریکا اصلا موضوعیتی ندارند. انگار نه انگار که رئیسش، یعنی وزیر امورخارجه، چند روز پیش از گفت و گو با آمریکا استقبال کرده بود. جان کری، وزیر امورخارجه ی آمریکا هم ابراز امیدواری کرد که در مذاکرات آتی 5+1 بتوان با دیپلماسی مسئله را حل کرد. تحلیلگران بر این باورند که ترکیب کابینه ی اوباما به شکلی که هیچ کابینه ای تا به حال به این اندازه موافق رابطه با ایران نبوده، اگرچه به هر حال تصمیم نهایی را آقای اوباما باید بگیرد.

موج دوم بهار عربی با پیشتازی سکولارها
ترور آقای شکری بلعید، رهبر حزب سکولار و مخالف اسلامگرایان در روز چهارشنبه باعث خروش مردم شد و اعتصاب عمومی روز گذشته تونس را فلج کرد. به گفته ی بسیاری از مفسرین موج دوم بهارعربی از راه رسیده که در این موج شاهد حرکت سکولارها بر علیه اسلامگرایان و تندرو ها شاهد هستیم.

حداد عادل: در نظام اصلا دعوایی نیست
حداد عادل گفت که در مسائل اجرایی در مدیریت کشور اصلا اختلافی وجود ندارد و مشکلی هم نیست و اصلا نباید فکر که جنگ و جدالی هست! به ایشان باید گفت که "هم از زانوی تو پیداست".

اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته