-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اسفند ۳, پنجشنبه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 2 اسفند 91




سلام،

چهارشنبه 2 اسفند 91، 20 فوریه 2013 میلادی

در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم.

موضوع اول اینکه آقای علیرضا محجوب نماینده مجلس و از مسوولین خانه کارگر عنوان کرده که از هر 10 واحد تولیدی، 8 واحد دچار وضعیت بحرانی است. ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم گفته که دیگر چیزی از تولید باقی نمانده. او گفته که در شهرکهای صنعتی تولید بیش از 40 درصد نیست و در ادارات دولتی دیگر بدون رشوه نمی شود کاری را از پیش برد. نقدینگی هم به 430 میلیارد تومان رسیده و امکان کنترل تورم وجود ندارد. معلوم شده که دولت در 6 ماهه اول امسال بیش از 4 هزار و هفتصد میلیارد تومان تخلف کرده و از منابع مالیاتی و دیگر منابع برداشت کرده و با آن یارانه نقدی داده. یعنی پولی را که در واقع آقای احمدی نژاد می گفت که پول امام زمان است در واقع دزدی کرده و دزدی از آب درآمده. در 6 ماهه دوم هم که به انتهای آن نزدیک می شویم دولت 17 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی کسری دارد.

 تعدادی از هماهنگ کنندگان طومار 30 هزار امضایی کارگران دیروز جلوی وزارت کار تجمع داشتند و خواسته آنها این است که حداقل دستمزد برای سال آینده به یک ملیون و هشتصد هزار تومان برسد و بحث تامین اجتماعی و تامین شغلی کارگران در دستور قرار بگیرد. معاون وزارت کار به آنها قول داده که تا هفته آینده به آنها جواب بدهد. سندیکای کارگران شرکت واحد هم اطلاعیه ای با همین مضامین صادر کردند. کارگران شرکت پیمانکاری فرارک کامیاران هم 8 ماه است که حقوق نگرفتند.

 در شیراز هم سپاه پاسداران وارد بازار طلا شده آنچنان که قبلاً هم مطرح کردند که وارد بازار ارز و طلا میشوند و دو نفر را به جرم داشتن 3 هزار سکه طلا دستگیر کردند. آقای خوش چهره رئیس فراکسیون اصول گرایان مجلس هم مطرح کرده که شائبه عمدی بودن نابسامانی های اقتصادی وجود دارد و گفته که فساد به قدری گسترده است که نمی تواند اتفاقی باشد. آقای رفسنجانی هم مطرح کرده که ارزش پول ملی به یک سوم کاهش پیدا کرده ولی عده ای هنوز به ارقام و اعداد تخیلی خودشان مشغولند.

نکته دوم اینکه آقای محمد سیف زاده وکیل مدافع حقوق بشر که به دو سال حبس محکوم شده بود مجدداً به 6 سال حبس اضافه محکوم شده که اگر در دادگاه تجدید نظر هم تایید شود آقای سیف زاده مجموعاً به 8 سال زندان محکوم می شود. او که برای درمان کلیه های خودش در بیمارستان بود علیرغم اینکه خونریزی کلیه ها ادامه دارد به بند 4 سالن 12 زندان رجایی شهر بازگردانده شده. دیروز برای سیاوش حاتم زندانی سیاسی که به 28 سالگی پا گذاشته و در بند 350 است جشن تولد گرفته شد و بسیاری از فعالین دانشجویی، سیاسی و مدنی در منزل او اجتماع داشتند. وزارت اطلاعات هم بیانیه سومی در مورد روزنامه نگاران زندانی صادر کرده و در آن ادعا کرده که تعدادی از آنها تقاضا کردند که تجربیات وابستگی خودشان به سرویس های  اطلاعاتی را بازگو کنند. آدم یاد استالین می افتد که آنچنان شکنجه می کرد و زندانیان را فرو می ریخت که متن هایی را از حفظ می کردند و بعد می آمدند در دادگاه علنی از حفظ می خواندند و در آن اعتراف می کردند به اینکه دشمن خلق هستند، همکار امپریالیست هستند و بعد هم اعدام می شدند. ظاهراً حضرات بعد از 60، 70 سال دارند سعی می کنند پا جای پای استالین بگذارند.

نکته سوم اینکه آقای احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرده که ایران 2 میلیون معتاد و 200 هزار الکلی دارد. او گفته که گرایش به مصرف مواد مخدر سنگین هم افزایش پیدا کرده. آقای علی محمد شاعری قایم مقام سازمان حفاظت از محیط زیست عنوان کرده که رای نیاوردن دو فوریت طرح کاهش آلودگی هوا در مجلس بسیار مایوس کننده بود و سالیانه 5 هزار نفر از آلودگی هوا و عوارض آن می میرند. یک شرکت معتبر حمل و نقل بین المللی هم عنوان کرده که در بین 103 کشور پاسپورت ایرانی به لحاظ ویزا گرفتن و راحتی عبور و مرور در دنیا رتبه 93 را دارد.

نکته چهارم اینکه 3 وبلاگ طرفدار آقای احمدی نژاد شروع کردند به انتقاد از صحبتهای اخیر آقای خامنه ای و گفتند که کجای نشان دادن فیلم رشوه گرفتن و خلاف کردن، غیرقانونی و غیرشرعی است و انتقاد کردند که چرا در صحبتهای آقای خامنه ای از لاریجانی ها نرم انتقاد شده ولی با احمدی نژاد اینطور تند برخورد شده. روابط عمومی آقای احمدی نژاد هم بیانیه ای داده و به آقای محسنی اژه ای انتقاد کرده که چرا مبهم سازی می کند و چرا به پرونده 300 نفر که پولهای بانکها را خوردند و دولت لیست آنها را داده رسیدگی نمی کنند. به این ترتیب دیده می شود که این آتش بسی که بین دو جناح بود بعد از صحبتهای آقای خامنه ای یک هفته هم دوام نیاورده و دوباره زد و خورد شروع شده. آقای حسینیان هم که روزگاری سینه چاک احمدی نژاد بود عنوان کرده که به یک اشاره رهبری شمشیری را که برای دفاع از مسوولین بلند کرده بود با همان گردن همان مسوولین را می زنیم. به نظرم این حضرات بو کشیدند و می دانند که ورق دارد برمی گردد و دارند قبله عوض می کنند.

نکته پنجم اینکه دیروز در حلب ارتش سوریه با شلیک موشکهای زمین به زمین به منطقه ای از حلب که تحت کنترل نیروهای مخالفین بود باعث خرابی دهها ساختمان و کشته شدن 19 نفر شد که بین آنها 6 کودک و 3 زن مشاهده می شود. روسیه 4 ناو جنگی به آبهای سوریه فرستاده که گفته می شود برای تخلیه اتباع خودش است که رسماً 8 هزار تبعه ثبت شده در کنسولگری روسیه دارد و گفته می شود جمعاً 25 هزار نفر از اتباع روسیه در سوریه هستند. ارتش آزاد سوریه هم اعلام کرده که نیروی هوایی تشکیل داده و تاکنون 10 هواپیما توانسته از خود ارتش سوریه به غنیمت بگیرد و عنقریب نیروی هوایی آن به کار خواهد افتاد. درگیری های اعضای حزب ا... لبنان با مخالفین اسلام گرا و تندرو بشار اسد در داخل خاک سوریه شدت گرفته و در پاره ای از موارد به داخل خاک لبنان هم کشیده شده و همانطور که مصطفی تاجزاده قبلاً پیش بینی کرده بود منطقه بخصوص ناحیه سوریه و لبنان به سمت یک جنگ تمام عیار شیعه و سنی دارد حرکت می کند.

اما نکته آخر اینکه آقای جواد شمقدری که مسوول سازمان سینمایی کشور است مطرح فرموده که وزارت ارشاد به اهداء جایزه خرس نقره ای بهترین فیلمنامه جشنواره برلین به جعفر پناهی اعتراض کرده و مسوولین جشنواره باید رفتار خود را اصلاح کنند. احتمالاً از این به بعد باید بیایند از ایشان اجازه بگیرند برای جایزه دادن. آقای طالب زاده مشاور صدا سیما هم مطرح فرمودند که علت استعفای پاپ این بوده که به انجیلی برخورده که در آن اسم پیامبر اسلام آمده و مبهوت و شوکه شده و استعفاء داده و این از علایم ظهور امام زمان است.

اندکی صبر سحر نزدیک است.

 تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید.

 به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته