-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۲۸, شنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 26 بهمن 91

 

سلام پنج شنبه 26 بهمن 91 ،14 فوریه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : آژانس بین المللی انرژی خبر داد از ان که صادرات نفت ایران درسال 2012  مبلغ 40 میلیارد دلار کاهش داشته است. صادرات نفت ایران از 3.7 به 2.6 بشکه در روز در انتهای سال رسیده است. در ماه ژانویه 2013 گفته باز هم فروش نفت ایران کاهش داشته و با تحریم های جدید امریکا باز هم کاهش نفت بیشتر خواهد شد. شرکت ایندیا پترولیوم اعلام کرده عراق را جایگزین نفت ایران خواهد که به دلیل مشکلات بیمه و انتقال پول و سایر مشکلاتی که از تحریم ها پیدا شده است. یک روزنامه ونزویلایی خبر داده از ان چک 50 ملیون دلاری که آقای مظاهری می خواسته به ونزوئلا ببرد قرا ر بوده یک بانک صادرات راه اندازی بشه البته قبلا گفته شده بود برای پرداخت های شرکت کیسون که در ان جا خانه سازی می کند این چک در حال حمل بوده است. رئیس انجمن علمی شیر مادر هم گفته یک قوطی شیر خشک معمولی به 25 تا 30 هزار تومان رسیده است و این افزایش قیمت ابتدایی ترین نیاز کودکان روی سلامت آنها تاثیر خواهد گذاشت.


موضوع دوم : دکتر مهدی خزعلی در چهل پنجمین روز اعتصاب غذا به سر می برد و دچار ضعف شدیدی شده او را به بهداری بردن برای وصل کردن سرم که گویا ایشان مانع شده است. خانم شیرین عبادی به همراه 6 سازمان حقوق بشری بیانیه ای را منتشر کردن که در آن خواستار خاتمه حصر خانگی موسوی کروبی و خانم رهنورد شدند. وزیر خارجه فرانسه محکوم کرده حصر آقایان موسوی کروبی و خانم رهنورد و همین طور گفته فرانسه نقض حقوق بشر در ایران را محکوم می کند .


 دیروز خبر رسید از ان که خانم رهنورد را مامورین زیر نظر به دیدن مادرش بردن که مدت ها بوده ملاقاتی صورت نگرفته و آقای موسوی هم نبوده . در سال گرد 25 بهمن که منجر به شهادت 2 تن از شهدای راه آزادی صانع ژاله و محمد مختاری شد پدر محمد مختاری در مصاحبه ای گفته در این مدت شکایت ها به جایی نرسیده است و به هر جا رجوع کردن برای مجازات و به دادگاه کشاندن عاملین کشتن محمد کسی گوش شنوا نداشته است او گفته دست بند سبز او همچنان به دستگیره در است. اردشیر فنائیان و شیر روخ فیروزیان دو شهروند بهایی هستند که دیروز در سمنان دستگیر شدن . دادگاه تجدید نظر آذربایجان غربی هم حکم 5 سال حبس برای جمال قادرنژاد را تائید کرده است. خانواده روزنامه نگارانی که دوهفته پیش دستگیر شدن نامه هایی به رئیس های قوه قضاییه و مقننه نوشتند و آقای صادق لاریجانی ابراز تاسف کرده و قول داده که پیگیری کند.


موضوع سوم : سردار حسن شاطری رئیس هئیت ایرانی و ستاد بازسازی لبنان که از افراد نیروی قدس سپاه محسوب میشه در سوریه کشته شده است.به گفته حزب الله لبنان او در حلب در یک عملیات کمین که مخالفین اسد گذاشته بودن کشته شده است. اما اطلاعیه سپاه می گوید او در لبنان به دست نیروهای اسرائیلی کشته شده است. آقای سعیدی نماینده ولایت فقیه در سپاه عنوان کرده که فعالیت سیاسی اساسا وظیفه سپاه است. یک نماینده مجلس هم خبر داده چند تن از حمله کنندگان به سخنرانی علی لاریجانی در قم بازداشت شدند و بعد از بازجویی از ان ها مشخص شد که از کجا آب می خورده و حادثه چگونه بوده است.


موضوع چهارم : آقای احمدی نژاد شیخ اسلام وزیر کار خودش را با حکمی معاون اجتماعی خودش کرده است. یک عضو هئیت رئیسه مجلس گفته این کار خلاف قانون اساسی است و آقای احمدی نژاد به این ترتیب دهن کجی کرده است ضمنا آقای احمدی نژاد اعتراض کرده به انتخابات اخیر سازمان نظام پزشکی و گفته این رد صلاحیت های گسترده قابل قبول نیست و من این انتخابات را درست نمی دانم ، سایت جهان نیوز به او حمله کرده و گفته این کار احمدی نژاد دیکتاتوریست.            


موضوع آخر : آقای ابوترابی عنوان کردند قانونی در دست تهیه است که خرید بی دلیل دلار جرم از این به بعد محسوب می شود. آقای اسماعیل احمدی مقدم فرمانده ناجا هم عنوان کرده که رصد های نیروی انتظامی نشان می دهد که هیچ اتفاقی در انتخابات بعدی ریاست جمهوری رخ نخواهد داد. معلوم نیست این رصد از چه نوعیست.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته