-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۲۱, شنبه

متن پیاده شده روز پنجشنبه 19 بهمن 91

 

سلام پنج شنبه 19 بهمن 91 ،7 فوریه 2013


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : آقای خامنه ای صادق لاریجانی را صدا کرده ظاهرا دستور داده بود مرتضوی آزاد بشود . ایشان آزاد شد به گفته دادستانی با وثیقه که گفته نشد چقدر بوده است آزاد شد و به سر کارش برگشت . صادق لاریجانی با طعنه گفت اظهارات احمدی نژاد در مجلس جرم است ولی فعلا به خاطر صلاح نظام و دستور رهبر سکوت خواهم کرد. مرتضوی هم برای ان که به آقای خامنه ای نشان بدهد که قدر فشار او برای آزاد شدن را می داند عنوان کرد در طول خدمت در دستگاه قضا ثابت کردم ذره ای از راه ولایت کوتاه نخواهم آمد و در راه ولایت خواهم ماند. آقای خامنه ای می خواهد فضا ارام باشد و به احتمال زیاد از تهدید های احمدی نژاد می ترسد برای این که بیاید و سرو صدا درست کند وسعی کرده با آزاد کردن مرتضوی حتی به قیمت بد نامی خودش ماجرا تا آن جا که می تواند محیط را آرام کند.


 سرمقاله امثال کیهان اعتراض به قوه قضائیه بود که چرا اگر مرتضوی را گرفتید چرا فاضل لاریجانی را نگرفتید اگر چه قوه قضایه گفته او را باز پرسی کردن ، اما سایت بازتاب خبر داده از آن که فیلمی که احمدی نژاد در مجلس نشان داده یا پخش شده روی شبکه ها مونتاژ شده است و بخش هایی که پای مرتضوی است در ان حذف شده و اطرافیان احمدی نژاد هم هستند در اصل فیلم از جمله حسین میرکاظمی همان کسی که از بدهکاران بزرگ بانکی است و به همان بابک زنجانی که اخیرا 900 ملیون دلار کلاه وزارت نفت را برداشته نزدیک است و همان کسی که در جنبش سبز بچه ها عکسش را دورش علامت گذاشتند و شناسایی کردن که ترک موتور اسلحه به کمرش است.


موضوع دوم : کارکنان صنایع دستی سنندج 6 ونیم ماه است که حقوق نگرفتن با وجود آن که پاره ای از آنها 20 سال است که کارمند صنایع دستی هستند. نماینده خرم شهر هم در مجلس عنوان کرده 1800 کارگر ساخت پل راه آهن فقط در امثال 4 ماه اول حقوق گرفتن و هفت ماه است که حقوق نگرفتن . 150 نفراز اعضای تعاونی مسکن تعمیر کاران اتومبیل در سنندج در مقابل استان داری دیروز تجمع داشتند ظاهرا 12 سال پیش 1.5 ملیون تومان دادن و پولشان حیف میل شده وشکایتشان هم به جایی نرسیده با قول پیگری رفتن ولی گفتن تا دوشنبه دیگر رسیدگی نشود دوباره تجمع خواهند کرد. سفیر ایران در ونزوئلا هم عنوان کرد چک 70 ملیون دلاری که آقای مظاهری داشته می برده به ونزوئلا قرار بوده که به پرداخت دستمزد کارگران و هزینه شرکت کیسون پرداخت بشود که آقای مظاهری مشاور این شرکت پیمان کاری ایرانی است. آقای مهمان پرست سخن گوی وزرات خارجه با سفیر این سفارت خانه هماهنگ نیستچون در مصاحبه عنوان کرد که هیچ کس در آلمان بازداشت نشده و تکذیب کرد بازداشت آقای مظاهری را و البته آلمانی ها اعلام کردن احتمال پول شویی می دهند در این جابه جایی پول باید رسیدگی بکنند و طی ماه فوریه تصمیم خواهند گرفت که چکار می کنند.

 آقای حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ علی نجفی که گفته بود 320 ملیارد تومان پول شهرداری که در زمان احمدی نژاد گم  شده به خرج انتخابات شده عنوان کرده که پرداختن به مسئله 320 ملیارد تومان فعلا به صلاح کشور نیست ظاهرا این روز ها هر دزدی و فسادی که اتفاق می افتد صلاح کشور نیست که بین مردم مطرح بشود.


موضوع سوم : یک دادگاه اروپایی براساس شکایت بانک صادرات ایران به رفع تحریم بانک صادرات رای داده و گفته دلیل هایی که اتحادیه اروپا برای ارتباط بانک صادرات با پروژه هسته ای ایران مطرح کرده ناکافی است اتحادیه اروپا 2 ماه وقت دارد که تجدید نظر بکند . قانونی که در امریکا تصویب شده و به اداره خزانه داری آمریکا اجازه می دهد هر نهادی که دست به محدود کردن گردش اطلاعات مردم بزند را مشمول تحریم قرار بده مورد استفاده خزانه داری امریکا قرار گرفت و دیروز عنوان کرد صدا سیما جمهوری اسلامی و خود آقای ضرغامی به دلیل سانسور و پلیس سایبری ایران ، صنایع الکترونیک ایران و کمیته مصداق فیلترینگ مشمول تحریم های امریکا خواهد شد.


موضوع چهارم : آقای احمدی نژاد که هنوز در مصر هستش به استقبال حرف های آقای بایدن رفته و گفته حرف ایشان جدید و مثبت ارزیابی می شود همین تورروزنامه الاهرام خبر داده که احمدی نژاد در مصاحبه که آن جا به عمل اورده وعده داده و عنوان کرده که قبلا هم اعلام کرده بودم امده ایم وام بزرگ و همچنین خدمات مختلف به برادران مصریمان ارایه بدهیم ظاهرا فلسطین و سوریه ها کم بودن احمدی نژاد می خواهد هزینه 85 میلیون مصری را هم بپردازد . ضمنا آقای احمدی نژاد زیر فشاری که در مصر برایش ساختن عنوان کرده هر کس که به صاحبه پیغمبر توهین کندمسلمان نیست 

موضوعی که احتمالا او را در ایران زیر ضربه یک سری تند روهای این طرفی قرار خواهد داد.


موضوع پنجم : جبهه مشارکت طی بیانیه ای عنوان کرده که راه نجات کشور و از بحرانی که او را گرفته بر گذاری انتخابات آزاد و تغییر سیاست های بحران زا است. حملات باند مصباح یزدی به آقای هاشمی رفسنجانی شدت گرفته است. آقای روان بخش گفته آقای رفسنجانی می خواهد جام زهر دیگری را به خورد آقای خامنه ای بدهد آن چنان که در جنگ جام زهری را به خورد آقای خمینی داد آقای صولت معاون سیاسی وزارت کشور هم مطرح کرده جبهه پایداری مجوز قانونی فعالیت ندارد و باید بیاید و اجازه بگیرد . آقای سردار نقدی فرمانده بسیج گفت فتنه این بار قبل از انتخابات ازاد می شود و ما این بار دنبال دانه درشت ها خواهیم رفت ظاهرا این کابوس جنبش سبز و حرکت مردم گریبان مردم را رها نمی کند و دائما به زبان های مختلف ترس خودشان را عنوان می کنند.


موضوع آخر: دکتر ولایتی به احتمال زیاد کاندید بیت رهبری خواهد شد گفته اگر رئیس جمهور از اصول گرایان نباشد مصیبت خواهیم داشت.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته