-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۱۱, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 9 بهمن 91





سلام دو شنبه 9 بهمن 91 ،28 ژانویه 2013


در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: دیروز ماموران امنیتی به دفاتر روزنامه های شرق – بهار – اعتماد – آرمان و مجله آسمان حمله کردن و تعدادی از روزنامه نگاران پوریا عالمی ، پژمان موسوی – نسرین تخیوری – مطهره شفیان – نرگس جودکی – سازان اهایی – جواد دلیری – اکبر منتجبی – املیی عمرایی – احسان مازندرانی – ریحانه طباطبایی – صدرا محقق – علی اصغر شفیان را و نزهت امیریان را دستگیر کردن و به بند 209 زندان اوین منتقل کردن و خبر گزاری مهر اعلام کردن اتهام انها همکاری با سایت های ضد انقلاب خارج از کشور بوده است. شنبه عصر هم یک روز قبل از این هم میلاد فدایی که دبیر سرویس سیاسی خبر گزاری ایلنا بوده و سلیمان محمدی عضو تحریریه روزنامه بهار را هم دستگیر کرده بودند .


 سایت تابناک به دستور دادستان به دلیل یک کامنت که خوانندگان گذاشته بوده در بخش خواننده ها توقیف و فیلتر شده است. کششیش ایرانی امریکایی سعید عابدینی هم به 8 سال زندان محکوم شده اتهام او تشکیل و راه اندازی یک کلیسای خانگی است. صالح مرادی و کسرا نوری دو نفر از دراویش گنابادی در زندان عادل آباد شیراز در اعتراض به اینکه دوستانشان در تهران به انفرادی منتقل کردن دست به اعتصاب غذا زدن و 12 روز است که در اعتصاب غذا هستند و وضیعت حالشان وخیم گزارش شده است. پدر ستار بهشتی کارگری که زیر شکنجه شهید شد 10 روز است که گم شده وکیل خانواده بهشتی می گوید نگران است که پدر ستار را محجور اعلام کنند . قول دادن تا آخر بهمن ماه پرونده را به دادگاه ببرند. یک اتوبوس دیگر راهیان نور در استان آذربایجان غربی سرنگون شده و از دانش اموزان پسری که در آن بودند یک دانش آموز کشته شده و 20 تا دانش آموز دیگر زخمی شدند.


موضوع دوم : وب سایت یو ان دی پیش از ظهر چهارشنبه یک انفجار سهمگین در سایت فوردوی قم اتفاق افتاده و 280 نفر کارکنان و کارشناسان در دل کوه گرفتار شدند ، منابع دیگر این خبر را تایید نکردن ولی در اخبار فرستنده و روزنامه های دیگر این خبر مطرح شده است. ایران خبری و نظری در مورد ان اعلام نکرده است. ایران و آرژانتین وزیران خارجه توافق کردن پرونده امیاک که به انفجار مقر یهودیان در بوئنس ایرس بر می گرده یک کمیته حقیقت یاب زیر نظر یک قاضی بین المللی درست شود و از متهمین این پرونده که از مقامات عالی رتبه ایران هستند این کمیته حقیقت یاب بازجویی بکند.


موضوع سوم : دلار از مرز 3650 تومان عبور کرد. ماهی قزل الا نیز همین چند روز 30 درصد  افزایش قیمت داشته و از کیلویی 14 هزار تومان به 20 هزار تومان رسیده است. مرغ هم هفت صد تومان در کیلو افزایش قیمت داشت و در تهران به 5600 هر کیلو و در استان خراسان به 6000 هزار تومان رسید. ظاهرا به دلیل گران شدن گوشت قرمز گوشت های دیگر به دنبال ان گران شدند. قرار است ارز 1226 تومان ارز مرجع برای مرغ و برنج حذف شود و به این ترتیب باز هم افزایش قیمت خواهیم داشت. اظهار میشه روزانه 271 ملیارد تومان به حجم نقدینگی کشور طی 10 ماه گذشته اول امسال اضافه شدن و مجموعا نقدینگی به چهارصد سی چهار هزار ملیارد تومان رسیده پیش بینی می شود انتهای دو ماه آخر سال این روند باد کردن نقدینگی شدت بگیرد با این حال اقای احمدی نژاد دیروز در دولت اعلام کرده قرار است به 17 ملیون نفر پول بدن شب عید و همین طور برای 110 هزار کارگر یک ونیم ملیون کارت هایی که حاوی این پول است بدهند. ظاهرا این پول را از بخش 2 میلیارد دلار از حساب توسعه ملی برداشت کردن ، یعنی پیش از پیش نقدینگی باد خواهد کرد.


موضوع چهارم : 800 کارگر کشت و صنعت شوشتر و اهواز جلوی دفتر آقای احمدی نژاد شش روز است که نشستن و متعقدند تا حق خودشان را نگیرند نمی روند. هزار کارگر اخراجی گروه صنعتی انتخاب هم جلوی سفارت کره جنوبی دیروز تظاهرات کردن برای ان که شرکت انتخاب قرار دادش با دیو الکتریک اجرا نشده و این کارگران بیکار شدن و اخراجشان کردن علت اصلی تحریم های است که انتقال پول را فراهم نمی کرد. 400 کارگر پیمان کاری شرکت تامین ترابر سبز تجمع اعتراضی را داشتند که حقوقشان را وقتی پروژه به پیمان کار جدید منتقل شده باید به آنها پرداخت شود. در این وضیعت اقتصادی خبر رسیده 1500 بنز مدل 2013 به ارزش 101 ملیون دلار وارد کشور شده است.


مرکز پژوهش های مجلس هم خبر داده از آن که در میادین نفت گازی که با همسایه ها مشترک هستیم متوسط همسایگانی مثل قطر و عراق 9 برابر بیش تر از ایران از این میادین برداشت کردن . خانم معصومه ابتکار هم گفته رتبه ایران در حفظ محیط زیست 63 رتبه در دنیا پایین تر رفته است. مجلس هم به گفته روزنامه سلامت مسله بیمار دزدی که پنج سال است رایج شده است و رانندگان امبولانس ها با گرفتن پورسانت از بیمارستان های خصوصی به آن جا می برند و گاهی هم چند دست بیمار معامله می شود به گفته رئیس انجمن بیهوشی . کارخانجات خودرو سازی هم افزایش 104 درصد هزینه هایشان در سال 91 مجموعا سه هزارو هفتصد ملیارد تومان ضرر کردن و روزانه دارند 20 ملیارد تومان ضرر می دهند و این صنعت که بیش از یک ملیون نفر با آن درگیر هستند در آستانه ورشکستگی کامل است.


موضوع پنجم : آقای رفسنجانی یک سری از سخنرانی های خودش را بعد از جنگ منتشر کرده و در آن یک نکته جالبی هست که گفته آقای خامنه ای با تمام کردن جنگ مخالف بوده است . ضمنا دیروز آقای رفسنجانی صحبت کرده و گفته مصلحت نمی دانم راه دیگری جز همکاری با رهبری بروم. و گفته اگر  مطمئن بودم کسی غیر از من نمی تواند شرایط کشور را تغییر دهد لحظه تردید نمی کردم و وارد عرصه می شدم.


موضوع ششم : آقای مرسی درمصر در سه شهر پورت سعید اسماعلیه و سوئیز حکومت نظامی اعلام کرده است. دیروز 4 کشته دیگر در تشیع جنازه 33 کشته روز قبل از آن روی دست مردم مصر مانده و چهارصد مجروح. آقای  مدودوف نخست وزیر روسیه اظهار نظر عجیبی کرده و گفته اقبال بشار اسد برای حفظ قدرت در حال کاهش است. مخالفین اسد هم یک زندان در شمال سوریه نزدیک مرز ترکیه را افتتاح کردن و 300 زندانی را آزاد کردند.


موضوع هفتم : آقای وحیدی وزیر دفاع گفتند اگر چه شدیدترین تحریم ها از طرف امریکا و غرب بر ضد ایران است اما در خیابان ها اصلا شما اثری از آن نمی بینید. امام جمعه مشهد هم گفتند نامزد های ریاست جمهوری باید سند وابستگی به رهبری ارایه کنند.           


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Mohsen Sazegara Mailing List" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته