-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ دی ۲۲, جمعه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 21 دی ماه 91




سلام پنج شنبه 21 دی 91 ،10 ژانویه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: بعد از صحبت های آقای خامنه ای که هشدار داده بود در مورد این موضوع انتخابات صحبت نشه ، سایت آقای هاشمی رفسنجانی دوباره بر انتخابات آزاد پافشاری کرده به اضافه وحدت ملی و شورای فقهی . همین طور انتخابات سال 88 آقای خامنه ای بر سلامتش تاکید کرده بود رد کرده است. در مورد شرکت آقای رفسنجانی در مورد انتخابات پیش رو هم سایت ایشان بیان کرده بنا بر ضرورت و مصلحت امکان دارد ایشان وارد انتخابات شود ولی هنوز زود است . آقای حسینیان هم به آقای هاشمی انتقاد کرده و گفته آزاد ترین انتخابات در ایران بر گزار می شود و حرف آقای خامنه ای را تکرار کرده است . هشدار داده به دامان نظام بازگردید و تن به رهبری رهبر بدهید. آقای احمدی نژاد هم جواب آقای سعیدی را داده که گفته بود سپاه مهندسی معقول و حساب شده می کند ، در جواب گفته هر کس مردم را بخواهد مدیریت بکند مردم او را مدیریت می کنند.  حمید رضا مقدم معاون فرهنگی اجتماعی سپاه هم جواب آقای احمدی نژاد را داده است و گفته این سیاست رسانه های بیگانه است که آقای احمدی نژاد را در مقابل نهاد های انقلابی مثل سپاه قرار بدهند و او هم به این دام افتاده است. آقای صادق لاریجانی به شدت حمله کرده تلویحا به آقای احمدی نژاد و گفته کسانی که می خواهند از راه های غیر معول کاندیدا وارد انتخابات بکنند با آنها برخورد خواهد شد و مردم با بصیرت آنها را جای خودشان می نشانند.


موضوع دوم: به گزارش مجلس جهانی اقتصاد که شاخص توسعه انسانی را در 135 کشور برسی کرده در خصوص شکاف جنسیتی و تبعیض هایی که در این خصوص روا می شود ایران در رتبه 127 قرار گرفته است. 48 هزار نفر از زلزله زده های آذربایجان کماکان در دمای زیر صفر در چادر به سر می برند و هنوز سر پناهی برایشان ساخته نشده است. آقای شهریاری رئیس کمسیون بهداشت مجلس خبر داده از ان که چهار هزارو  پانصد میلیارد تومان کسری بودجه بهداشت دارند. سهام عدالت که از سهام های دولت واگذار می شود بیش از 50 درصد پولش به خزانه بر نگشته استآقای احمدی نژاد در پاسخ انتقادات در مورد استخدام بیش از 120 هزار نفر  ادعا کرده 800 هزار نفر از دولت بیرون رفتند و دولت قرار است 500 هزار نفر را استخدام کند. پاکستان اعلام کرده که دیگر از ایران سیب وارد نمی کند و این در حالی است که ایران کماکان نارنگی – برنج و ده ها کالای پاکستانی را خرید می کند و وارد کشور می کند. بانک مرکزی هم اعلام کرده در آذر ماه نرخ تورم 27 درصد بوده نسبت به سال گذشته در حالی که دسته کم 37 درصد با هر محاسبه در می اید و در عمل افزایش قیمت از پارسال به امسال بسی بیش از این اعداد است. با افزایش فقر نا امنی و دزدی همان طور که پیش بینی می شد افزایش پیدا کرده تنها 30 درصد سرقت خودرو افزایش پیدا کرده است.   به گفته رئیس انجمن انبوه سازان مصالح ساختمانی هم بیش از 300 درصد افزایش قیمت داشتند 


موضوع سوم: کانون صنفی معلمان نامه به آقای صادق لاریجانی نوشته و گفتند جرم کانون چیست که با آن این گونه برخورد می شود مثل محمود باقری مدیر کانون به 9.5 سال زندانی محکوم شود که 2 ماه است نیاز به جراحی دارد و او را در بیمارستان بستری نمی کنند. 11 نفر از اعضای کانون صنفی معلمان در استان کردستان به دادگاه انقلاب احضار شدن . آقای محمد صادق ربانی املشی استاد دانشگاه تهران هم بازنشستگی اجباری به او تحمیل شده و سه سال زندانی که محکوم شده در زندان به سر می برد او پدر عروس آقای منتظری است. حسین کروبی پسر آقای کروبی برای مصاحبه در مورد کهریزک به 6 ماه حبس تعلیقی محکوم شده است. محمد خطیبی فعال سیاسی آذربایجان هم درتبریز و ایت مهر علی بیگلو در فعال مدنی در سوفیان استان آذربایجان در طی دو روز گذشته دستگیر شدند . دادستان تهران هم خبر دادند از آن که کیفر خواست مهدی هاشمی شامل 12 مورد اتهام اماده تسلیم به دادگاه است.


موضوع چهارم : مجلس عراق دیروز تصویب کرده آقای نوری المالکی را استیضاح بکند . وزیر کشور مصر اعتراض داشته به ملاقات مشاور آقای مرسی با قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ، دفتر مرسی آن را تکذیب کرده اما تایمز لندن می گوید آقای سلیمانی در راس یک هئیت امنیتی در مصر رفته و این ملاقات انجام شده و به هر صورت وزیر کشور مصر برکنار شده است. 48 ایرانی که بسیاری از آنها از اعضای سپاه بودن در مقابل 2130 زندانی سوریه – ترکیه  ایی مبادله شدن و به هتل شرایتون دمشق منتقل شدند. آقای ویلیام هیگ اعلام کرده کنفرانس در لندن برای سوریه پس از اسد منعقد شده که کارشناسان سوریه ای به همراه نمایندگانی از اپوزیسیون به بازسازی سوریه و حفظ امنیت سوریه بعد از سقوط اسد بحث خواهند کرد.


موضوع آخر: آقای موحدی کرمانی امام جمعه جدید تهران در مجلس گفتند مجلس مراسم چهارشنبه سوری ریشه کن کند .

      

اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته