-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ دی ۱۹, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 18 دی ماه 91


سلام دو شنبه 18 دی 91 ،7 ژانویه 2013


در مورد 6 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: سایت الف خبر داده از آن که چهار نظر سنجی در مورد عمل کرد صدا و سیما و مشاهدات مردم صورت گرفته است و در هر چهار تا از آنها صدا سیما در مقابل فرستنده های ماهواره ی شکست خورده و درصد های پایین تری داشته است. نایل ست هم بخش ماهواره ی العالم که بخش عربی تلوزیون جمهوری اسلامی است را قطع کرده است.


موضوع دوم:خبر گزاری فارس گفته در بیست ماه گذشته تورم نود هفت درصد بوده است. وزیر سابق راه گفته 180 نفر به صورت اختاپوسی هئیت مدیره اکثر سازمان ها و شرکت های کشور هستند در حالی خیلی از آنها تخصص هم ندارند. کارگران قند و نیشکر اهواز برای چندمین بار جلوی استان داری خوزستان تجمع داشتند. پنج ماه است که حقوق طلب کار هستند . وزیر اقتصاد دارایی گفتند طلب های بالای 10 میلیارد تومان بانک ها بیش از هفت ملیون ششصد هزار پرونده است . 70 هزار میلیارد تومان مطالبات معوقه بانک ها است.


روزنامه شرق گزارشی را داده بلیط هواپیما گران شده اما به دلیل آن که مردم قدرت خرید ندارند و مسافرت نمی رند هواپیما ها حالا با کمبود مسافر روبه رو هستند و خالی پرواز می کنند و حالا ضرر شرکت های هواپیمایی بیشتر شده است. ترکیه برای ان که وابستگی خود را با گاز ایران کم کند گاز طبیعی را از الجزایر و گاز مایع را از قطر می خواهد بخرد و نفت لیبی را جانشین نفت ایران بکند. بانک مرکزی هم به گفته وزیر نفت بخشی از سپرده گذاری ارزی خارجی خودش را در اختیار وزارت نفت قرار می دهد که احتمالا آقایان سپاهی ذخایر ارزی کشور را هم به این ترتیب بخورند و یا حیف میلش کنند.


موضوع سوم: محمدکیمیایی روزنامه نگار در قزوین دیروز بازداشت شد. مصطفی تاج زاده به دلیل مشکل قلب و فشار خون به بیمارستان فارابی منتقل شده بود بعد از چند ساعت به زندان اوین برگردانده شد و گزارش مرگ ستار بهشتی در مجلس خوانده شد اما پاراگرافی که در مورد علت مرگ ستار بوده حذف شده بوده که مورد اعتراض چند تن از نمایندگان مجلس قرار گرفته بوده است.


موضوع چهارم: آقای خاتمی هم در تکذیب مطلبی که آقای بادامچیان که گفته بود خاتمی نامه نوشته به آقای خامنه ای و آقای هاشمی واسطه کار بوده تصریح کرده من نه نامه به رهبری نوشتم و نه آقای هاشمی رابط بوده .حسین صبحانی نیا نماینده مجلس گفته محمود احمدی نژاد با نوشتن نامه ای به هئیت ریسه خواستار حضور در مجلس و دادن توضیحات در مورد برای مسایل جاری کشور شده است. به نظر می رسد آقای احمدی نژاد از خدایش است برود مجلس و یک سری حرف بزند ولی به احتمال زیاد آقای خامنه ای اجازه نخواهد داد چون می خواهد کشور را تا انتخابات ارام نگهدارد و بعد هم یک انتخابات بی دردسر داشته باشد.


موضوع پنجم : آقای بشار اسد گفته با عروسک های خیمه شب بازی غرب مذاکره نمی کنم و به این ترتیب مخالفین خودش را که ملت سوریه هستند وابستگان اجنبی عنوان کرده درست موضعی که آقای خامنه ای دارد و به نظر می رسد که این دو تا دیکتاتور پشتیبان همدیگر هستند در یک مکتب درس خواندن. روزنامه ساندی تایمز هم خبر داده پنج کشتی جنگی روسیه به آبهای سوریه فرستاده شده و به ظاهر تلافی سپر موشکی در ترکیه است. یک خلبان ارتش سوریه هم با جت میگ 23 خودش به ترکیه پناهنده شده است. اما در عراق تظاهرات همچنان ادامه دارد علیه دولت مالکی و علیه ایران  دیروز پرچم های ایران را به آتش کشیدن شعار های تندی علیه ایران سر دادند مقتدا صدر در راه پیمایی با اهل تسنن شرکت کرده است. و جالب است که تظاهرات کنندگان عکس نخست وزیر ترکیه را بالا گرفته بودن.


موضوع آخر: نماینده رهبری در آذربایجان گفتند تا موقعی که کلاشینکف دست ماست اجازه نمی دهیم فتنه گران برگردند ایشان در واقع روز روشن برای مردم خط نشان می کشند.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته