-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ دی ۱۲, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز شنبه 9 دی ماه 91


سلام،
شنبه 9 دی 91، 29 دسامبر 2012 میلادی
امروز در مورد چهار موضوع صحبت می کنیم.

نهم دی، روز نکبت استبداد دینی
ابولفضل قدیانی، زندانی شجاع سیاسی در نامه ای پیشنهاد کرده است که روز نهم دی، روز نکبت استبداد دینی نامگذاری شود. وی توضیح داده است که استبداد دینی برای ترمیم مشروعیت زایل شده اش در آن روز از همه جا آدم آورد و لشگرکشی کرد تا بلکه بتواند نمایشی بدهد. پیشنهاد آقای قدیانی پیشنهاد خوبی است و همانند کاری است فلسطینی ها هم کرده اند. به واقع روز 9 دی را باید روز نکبت آقای خامنه ای یا روز نکبت استبداد دینی نامید. قدیانی همچنین پیش بینی کرده است که در انتخابات پیش رو، حکومت احتمالا دو کاندیدای قلابی اصلاح طلب را جا می زند که نقش کتک خور فیلم فارسی ها را خواهند داشت.
دانشجویان دانشگاه علم و صنعت هم به دیدار مادر ستار بهشتی بروند و مادر ستار به دانشجویان گفت که من قاتل پسرم را دیدم و آن شخصی همانی بود که به خانه ی ما هم هجوم آورده بود و خود این قاتل نقل کرده است که اگر ما می دانستیم که قضیه ی ستار جهانی می شود اصلا با او کاری نداشتیم. حضرات فکر می کنند که اگر جوان مردم را دستگیر کرده و بکشند کسی از آن خبردار نخواهد شد، آنهم در عصر ارتباطات. برخلاف آقای خامنه ای که تفکر چهار دیواری، اختیاری دارد و فکر می کند که هر کاری که بخواهد می تواند به شهروندانش بکند، باید گفت که عصر جهانی شدن است و عصری است که مردم دنیا "بنی آدم اعضای یکدیگرند" سعدی را به خوبی دنبال می کنند.
خانواده های زندانیان سیاسی هم  در بیانیه ای نسبت به وضعیت سلامتی مصطفی تاجزاده در زندان ابراز نگرانی کردند. داماد تاجزاده از قول وی گفته است که پرونده ی من در دست مجتبی خامنه ای است. تاجزاده با وجود اینکه مشکل کلیه،قلب و چشم دارد اما به وضعیت او رسیدگی نمی شود.
بهروز آلخانی از مبارزان کرد، به اتهام همکاری با گروه پژاک در دادگاه تجدید نظر هم به اعدام محکوم شده است. افشین بایمانی زندانی سیاسی در زندان رجایی شهر، سالن 12 دست به اعتصاب غذا زده و 15 تن از همبندانش نیز با انتشار نامه ای از وی پشتیبانی کرده اند. در شهر سنگسر هم قبرستان قدیمی بهائیان به کلی تخریب شده تا به این صورت هیچ اثری از این شهروندان ایرانی باقی نماند. سارینا رسول زاده، یکی دیگر از دختران مدرسه ی پیرانشهر، بر اثر آسیبی که به ریه اش رسیده بود فوت کرد. به گفته ی پزشکان از 13 مجروح باقی مانده از حادثه ی آتش سوزی در مدرسه، تنها یکی شان وضعیت خوبی دارد و بقیه مشکل جدی دارند که به بیمارستان های شهرهای بزرگ منتقل خواهند شد. چهار نفر از این 12 نفر هم مشکل آسیب دیدگی ریه دارند. جالب است که آقای احمدی نژاد حتی یک ابراز همدردی ساده هم در مورد این واقعه ی دلخراش نکرده است.


تلاش جدید برای آورندن اصلاح طلبان به میدان انتخابات
بعد از اظهارات آقای عسگراولادی که گفته بود که آقایان موسوی و کروبی را فتنه گر نمی داند، دیروز در نمازجمعه ها معلوم شد که خطی از ستاد ائمه ی جمعه دنبال شده است چون هم آقای علم الهدی در مشهد و هم آقای صدیقی در تهران مشابه چنین سخنانی را تکرار کردند. به نظر می رسد یک خطی به وجود آمده که در واقع سعی کنند نوعی از باب آشتی را با اصلاح طلبان باز کنند تا بلکه بتوانند به نوعی آنها را برای انتخابات به میدان بیاورند. اما جالب است در همین حال بخشی هایی دیگر از حکومت سخنان دیگری می گویند و معلوم است که کاملا با هم ناهماهنگ هستند. آقای نقدی فرمانده بسیج در همدان با فحاشی و بی ادبی گفته است که حتی شناسنامه ی ایرانی اینان باید باطل شود. مهدی طائب، برادر حسین طائب از عماریون هم باز به شکل توهین آمیزی گفت که آقایان موسوی و کروبی صلاحیت اداره ی یک مدرسه را هم ندارند. ایشان فراموش کرده است که این دو سال ها مسئولیت نخست وزیری و ریاست مجلس ایران را بر عهده داشته اند و دیگرانی هم که در زندان هستند از شایسته ترین فرزندان ایران هستند. آقای جزایری هم گفت که فتنه گران باید مجازات شوند. آقای رضا خاتمی، سخنان اسدالله بادامچیان مبنی بر نامه ی محمد خاتمی به خامنه ای مبنی بر ابراز تمایل برای شرکت در انتخابات را تکذیب کرده و گفت که این حرف ها فقط برای داغ کردن تنور انتخابات بیان می شود.  

رد پیشنهاد روسیه از سوی مخالفان سوری
روسیه از مخالفان بشار اسد دعوت کرد که به مسکو بروند. آقای احمد الخطیب رئیس مخالفان سوریه بلافاصله اظهار نظر تندی کرده و گفت که رفتن به روسیه سه شرط دارد. 1. اینکه روسیه به خاطر دخالت هایش در سوریه از مردم روسیه عذرخواهی کند. 2. کشتارهای بشار اسد را محکوم کند. 3. کنار رفتن بشار از قدرت پیش شرط هر گفت و گویی است.
روزنامه ی المستقبل هم اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران 20 تن شمش طلا به سوریه منتقل کرده است تا اقتصاد سوریه را حمایت کند.


آیت الله کاردستی شعارعالمگیر خود را از تانزانیا شنید!
آقای نوری همدانی که به آیت الله کاردستی معروف است و به سفارش بیت خامنه ای به مرجعیت رسیده، در شورای اداری استان قم گفت که شعار "خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است" را وی مطرح کرده و مدعی شد که این شعار عالمگیر شده و حتی در تانزانیا هم شنیده شده است. حال معلوم نیست مردم تانزانیا به چه زبانی این شعار را سر می داده اند که آقای نوری همدانی هم فهمیده. حجت الاسلام پناهیان فرموده اند که زمینه ی این جنایت ها در سوریه کمبود طلاب علوم دینی در این کشور است!

اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی





--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته