-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۴, چهارشنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 2 بهمن 91



سلام دو شنبه 2 بهمن 91 ،21 ژانویه 2013


در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: قیمت دلار در بازار آزاد از 3420 گذشت و سکه هم از 1350000 عبور کرد. به نظر می رسد به خاطر کسر بودجه دولت و شکست در مذاکرات عومل موثری است که قیمت ریال را سقوط داده است. مجله اکونمیست برای 2013 پیش بینی کرده 43 میلیارد دلار صادرات ایران کاهش پیدا بکند و کل صادرات ایران به 63 میلیارد دلار برسد. کارگران اب فضلاب دشستان هم در محل اداره این شرکت دست به تحصن زدن و چهار ماه است که حقوق نگرفتند و بعضی از انها بیست سال است سابقه دارند ولی با خصوصی سازی شرکت دچار سر در گمی شدن. صدا سمیا پوشش خبری داده به تجمع کارگران تایوانی در مقابل کاخ ریاست جمهوری اما شما خبری از تجمعات – اعتصابات پی در پی کارگران ایرانی در اخبار صدا سیما نمی بینید و یا بسیار کم می بینید.


موضوع دوم:خبرگزاری فارس خبر داده : مرگ ومیر بیماران که ضایع نخایی دارند 300 درصد افزایش پیدا کرده است. فارس علت آن را به خاطر هزینه بالایی که دارد ماهیانه بین 1 ملیون تا یک دو دهم ملیون هزینه دارند و بیمه فقط 40 هزار تومان ان را می دهد عملا امکان درمان و معالجاتشان نیست و جالبه در همین حال برای مرقد امام دهم و یازدهم دارد زریی در قم ساخته می شود که بیست میلیارد تومان قیمتش است. ضمنا تا حالا 100 ملیون دلار هزینه بازسازی حرم شده است. روز نامه جمهوری اسلامی خبر داده آن 300 ملیارد بدهکار بزرگی که آقای احمدی نژاد گفته اکثرشان وابستگان به خود دولت هستند. شورای نگهبان قانون منع دو شغله را که مجلس تصویب کرده بود تایید نکرد.


موضوع سوم: جلسات محرمانه دولت و کمیته مجلس در استانه انتخابات ظاهرا به اینجا رسیده که پول نقد بدهند به دو دهک پایین در امدی ، البته اگر این کار را بخواهند بکنند قیمت های انرژی را باز باید افزایش دهند تا پول به دست بیاورند.  روز نامه جمهوری اسلامی باز نوشته احتمال دارد بنزین به لیتری 2200 تومان  گازوئیل 1930 تومان و نفت سفید از لیتری 100 به 2000 تومان و نفت کوره از 200 به 1380 برسد. آقای رسایی خبر داده آقای خامنه ای او و علی لاریجانی را صدا کرده و از آنها خواسته در مجلس ارام باشند و هشدار داده بر سر یارانه ها دعوا نکنند.


موضوع چهارم: 39 از زندانیان سیاسی بند 350 اوین با امضاء نامه خطاب به صادق لاریجانی به تبعید های غیر قانونی زندانیان اعتراض کردن و نسبت به وضیعت ابوالفضل قدیانی که شش روز است به زندان حصار منتقل شده ابراز نگرانی کردن ضمن ان که مهدی تحققی یکی دیگر از اعضای مجاهدین انقلاب اسلامی از اوین به زندان رجایی شهر منتقل شد.


موضوع پنجم : بعد از ان که رد صلاحیت گسترده ای از پزشکان اصلاح طلب به بهانه نامه که بشار اسد نوشتن به عمل امد در انتخابات نظام پزشکی آقای علی تاجرنیا خبر داد اصلاح طلبان از خیر دادن نامه لیست برای انتخاب سازمان نظام پزشکی گذشتند. حکومت نشان داد در حد نظام پزشکی حکومت اصلاح طلبان را تحمل نخواهد کرد چه برسد به مخالفین دیگر غلام حسین کرباسچی شهردار اسبق تهران در مقاله ای توصیه کرده به هر قیمت بدون هیچ قید و شرطی بهتر است در انتخابات شرکت کنند، به نظر من اشتباه بزرگی است وقتی بدون قید شرط بروند همانی است که احتمالا آقای خامنه ای می خواهد برای آن که هر کی را بخواهد رد می کند و یکی دو نفر را به اسم اصلاح طلب می گذارد و هر کی را بخواهد از صندوق در می اورند و به این ترتیب از آنها فقط به عنوان یک زینت ول مجلاس استفاده می کند.


موضوع ششم : آقای عبدالر ضا داوری رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در گفتگو با خبر گزاری فارس مطرح کرده مسله انتخابات آزاد بعد از کنفراس پراگ آغاز شده است. و گفته این در غالب یک نقشه راه امریکایی انگلیسی است. کنفرانس پراگ در مورد اتحاد برای دمکراسی در ایران به عنوان سومین کنفرانس حدود یک ماه نیم قبل برگذار کرد. همین آقای داوری در روزنامه ایران هم مطلبی نوشته و اعضای جمعیت های موتلفه اسلامی را گفته انگلیسی هستند و ما سندش را هم داریم و منتشر می کنیم. سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه داستان حمله به سفارت انگلیس در آذر 90 را کاری غلط و سطحی و احساسی خوانده است.


موضوع آخر : معاون  قرارگاه خاتم الانبیا در اشاره اشکاری به آقای احمدی نژاد گفتند : اون دکتری که دنبال رابطه با امریکاست اندازه یک جوجه هم نمی فهمه


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته