-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۸, یکشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 5 بهمن 91a




سلام پنج شنبه 5 بهمن 91 ،24 ژانویه 2013


در مورد 5 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول : یکی از نمایندگان مجلس گفته 78 هزار کارگر باز نشسته صنعت فولاد کشور سه ماه است که حقوق نگرفتن ، ضعف مدیریت در دولت باعث شده که کارگران در زمان بازنشستگی با مشکلات زیادی روبه رو شوند. همچنین این نماینده به وزیر صنعت معدن تجارت تذکر داده که بارها قول داده نساجی مازنداران راه اندازی کند و سرمایه گذار پیدا کند و علیرغم پیدا شدن سرمایه گذار کوتاهی شده است و کماکان کارگران کارخانه صنعت نساجی مازنداران هم با نداشتن حقوق گرفتار هستند. برای دومین روز پی درپی کارگران نی بر کشت صنعت شوش در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع اعتراضی داشتند و خواستار طبقه بندی مشاغل و بازنشستگی پیش از موعد به دلیل  سختی کارشان هستند که هنوز به نتیجه نرسیده است. دبیر کل بانک مرکزی خبر داده روزانه بین 70 تا 75 هزار چک در ایران برگشت می خورد که این عدد بالاترین رکورد تاریخ بانک داری ایران است.


موضوع دوم : روزنامه بهار اعلام کرده دولت تصمیم گرفته قیمت دلار به 2700 برساند و آزاد کند هر کس هر چقدر می خواهد بتواند بخرد. موضوعی که به نظر بعید می رسد چونین عددی و زخیره ارزی وجود داشته باشد. این روزنامه ادامه داده دولت در تلاش است بنزین 400 تومانی را به 1040 و بنزین 700 را به 1700 برساند. یک نماینده مجلس مطرح کرده در جلسه مشترک مجلس و دولت تنی چند اقصاد دان ها دولت دنبال این بود که قیمت انرژی را به چهار برابر برساند . آقای سردار عبدل رحیم افروغ از سرداران سپاه گفته دشمن رفته سراغ پا برهنه ها ودنبال انقلاب پا برهنه ها است.


 ظاهرا گفته می شود به دستور آقای خامنه ای این یک فوریت مجلس تصویب شد شدت گرفته وبحث بر سر این است کارتی به نام کارتی به نام معیشت صادر شود که سیستم سهمیه بندی و کپن جدید وجود بیاد و در اولین قدم دوملیارد دلار از صندق ذخیره ملی فعلا بر دارند و بین 15 و 17 ملیون نفر که کمک غیر نقدی شود که نفری 450 هزار تومان با ارز آزاد خواهد بود. ژاپن هم دولتش سه نفر را به اتهام نقض تحریم های شرکت کشتی رانی جمهوری اسلامی دستگیر کرده و اتهام انها این است که نقل و انتقال پول به نفع شرکت کشتی رانی انجام داده است. رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مطرح کرده 72 هزار مسجد ما در کشور کم داریم در حالی که همین 67 هزار مسجد موجود بسیاری از زمان ها خالی هستند.


موضوع سوم : هشت نفر از روستایان روستای نستان در مناطق کرد نشین پس از ان که نیروی انتظامی شبانه به روستا حمله کرد و به منازل پاره ای از کول وران فقیر ریخته تا مال و تجاره انها را بگیرد و با مقاومت روستاییان مواجه شدن توسط نیروی انتظامی این هشت نفر دستگیر و به مکان نا مشخصی برده شدن که هنوز خبری از انها نیست. آقای صادق لاریجانی در کمال بی شرمی از اعدام دو جوان به جرم زور گیری در یک فاصله کوتاه یک ماه دفاع کرده و گفته مصلحت اچتماعی بوده که این اعدام به این سرعت اتفاق بیفتد . خانواده های زندانیان سیاسی نامه را امضاء کردن خطاب به نمایندگان مجلسی که به بازدید زندان اوین رفته بودن و در طعنه زیبایی به آنها گفتن اگر انجا هتل اوین هستش بی زحمت برای استراحت نمایندگان برای استراحت تشریف ببرند زندان اوین.


موضوع چهارم : خبرگزاری تسنیم خبر داده آقای شیخ حسن روحانی قطعا برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهد شد و مورد حمایت آقای رفسنجانی خواهد بود و حتی تعدادی از اصول گرایان خواهد شد. رئیس دفتر آقای مصباح یزدی حملات تندی به آقای حداد عادل کرده و گفته او آب گوارایی بود که وارد نهر شور شد . گفته می شود علی لاریجانی آقای پورمحمدی هم به این ائتلاف دو به اضافه یک پیوست و در واقع به چهار به اضافه یک شده است. جبهه پایداری که کم کم به دو بخش قم و تهران تقسیم شده که قم بیشتر در دست باند مصباح یزدی است به نظر می رسد کماکان دنبال سعید جلیلی هستند اما گروهی از تهرانی هایش دنبال آقای الهام هستند و یا دیگرانی از اطرافیان احمدی نژاد.    


موضوع آخر :  آقای محمد گلپایگانی رئیس دفتر آقای خامنه ای گفتند امریکا و استکبار جهانی دنبال لکه دار کردن روحانیت است و مقام رهبری چندین پیشنهاد مذاکره خارجی را رد کرده که ناشی از آینده نگری ایشان است. آقای محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز هم فرمودند با طرح انتخابات آزاد می خواهند رقص را در کشور پیاده کنند.


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته