-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ دی ۲۶, سه‌شنبه

متن پیاده شده روز دوشنبه 25 دی ماه 91



سلام دو شنبه 25 دی 91 ،14 ژانویه 2013


در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: مصطفی تاج زاده از زندان اوین نوشته است از هیاهو نباید ترسید و از انتخابات آزاد باید دفاع کرد. تا جایی که در کشور یا انتخابات آزاد بر گذاربشود و غیر از ان انتخابات رسوا باشد. او می گوید ایران را می خواهند عربستان بکنند. 219 نماینده مجلس نامه ای را امضاء کردن که به انتخابات آزاد تاختند و گفتند القای آزاد نبودن انتخابات هم سویی با دشمنان است و رمز فتنه جدید است. کاملا مشخص این خط از بیت رهبری بیرون آماده است. آقای جعفر سبحانی گفته اصلا مجلس بیاید رئیس جمهور را انتخاب کند و انقدر هم هزینه نشود و کار راحت شود.


موضوع دوم: عضو کمسیون مجلس خبر داده است که 90 شرکت  تامین اجتماعی ضرر می دهند و وزیر رفاه و کار را مجلس فرا خواندند . آقای مرتضوی در راس این سازمان قرار دارد و از بین رفتن اموال شرکت ها و سرمایه ان در سازمان تامین در واقع ازبین رفتن پول بازنشستگی بازنشستگان مشمول کار کشور است.نماینده لرستان در مجلس هم مطرح کرده در استان لرستان 35 درصد بیکاری وجود دارد. باید گفت کم بیش نرخ بیکاری در سطح کشور در همین حدود و این مشکل فقط برای استان لرستان نیست. سایت بازتاب هم از قول یک متخصص اقتصادی گفته برابر داده های خود بانک مرکزی نرخ تورم 

.در سال 2012 صد ده درصد بوده است.


 رئیس اتاق بازرگانی استان کردستان هم مطرح کرده 60 درصد واحد های صنعتی این استان راکد هستند. تقریبا این عدد هم با کمی به اضافه 5 یا 6 درصد مقدار رکود و کار نکردن تمام واحد های صنعتی کشور است. مجله اکونومیست هم برای سال 2013 پیش بینی های اقتصادی که برای کشور های دنیا کرده رشد منفی برای اقتصاد ایران پیش بینی کرده منفی یک و یک دهم درصد که در صورت اتفاق افتادن آن وقتی کشوری پی در پی رشد منفی داشته باشد طبق تعریف رکود اقتصادی دارد و به پیش بینی این مجله سال 2013 اقتصاد ایران در رکود به سر هواهد برد.


موضوع سوم: مانا نیستانی هنرمند کاریکاتوریست و فعال حقوق ملت و آزادی خواه جایزه بهترین کمیک خارجی د ب د را برای کتاب مسخ ایرانی خودش دریافت کرده است. فیلم آرگو جایزه اول گلدن گلوب دریافت کرد که باعث مطرح شدن دوباره ایران خواهد شد.


موضوع چهارم : شاهین نگاری استاد دانشگاه مجازی شهروندان بهایی دیروز بعد از ظهر دستگیر شد. امیر چمنی فعال دانشجویی دانشگاه تبریز دیروز بعد از ظهر در تبریز دستگیر شد آزاد رسول نژاد معلم کرد اهل اشنوویه دیروز به اداره حراست آموزش پرورش احضار شد و از ان جا دستگیر و روانه زندان شد. پدر خواهر و برادر کرمت الله ضارایان دانشجو رشته هنر ورودی سال 81 که از فعالین جنبش سبز بود و چند بار به زندان رفته بود و آزاد شده بود و بعد از اتفاق عاشورای 88 بعد از چند روز جنازه او مرده در حمام خانه اش پیدا شد و گفته شد خود کشی کرده این خانواده مهر از دهانشان برداشتند و بعد از چند سال گفتند چون رسیدگی نشده عنوان کردن فرزندشان کشته شده و مسله خود کشی منتفی است.


موضوع پنجم : روزنامه واشنگتن پست از قول موسسه پی ایی دبلیو گفته نظر سنجی که در سال 2012 از 21 کشور از دنیا صورت گرفته راجع به محبوبیت جمهوری اسلامی نشان می دهد که محبوبیت این نظام بازهم کاهش پیدا کرده و تعجب بر انگیز تر این که در کشور های منطقه این روند شتاب بیشتری دارد. به جز پاکستان که 86 درصد مردم نزدشان جمهوری اسلامی محبوب است در سایر کشور مثل لبنان محبوبیتش تنها 39 درصد است در ترکیه 36% مصر 22% اردن 18% است در کشور های اروپایی آلمان مردم فقط 6 درصد در ایتالیا 5 درصد است. مصر و عربستان کنفرانس مشترکی را برای یاری رساندن به مردم اهواز برگذار کردند که حرکتی که می تواند منجر به درگیری بیشتر شود به خصوص که مسله ملی مطرح است.


موضوع ششم : بنرین آلوده که آلودگی هوای تهران را دو چندان کرده است. رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح کرده استاندارد بنزین تولیدی وظیفه وزارت نفت است و باید که پاسخ گو باشد. قانون ممنوعیت دو شغله بودن تصویب شد و نکته جالبش این است که منصوبین رهبری از این قانون مستثنی هستند و رهبری می تواند یک نفر را به چندین کار بگمارد. پنج نماینده مجلس هم تحقیق از مرتضی تمدن استان دار تهران را شروع کردن کسی که نزدیک به احمدی نژاد و مشایی است و از کسانی است که 

.در پرونده اختلاس بیمه ایران متهم است ولی او را به دادگاه احضار نکردند.


موضوع آخر : امام جمعه مشهد گفت اوقاف را زمان شاه ساواک اداره می کرد و حالا زیر نظر ولایت فقیه است.   


اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته