-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد... http://groups.google.com/group/hasti-news/

--------------------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

متن پیاده شده روز پنج شنبه 28 دی 91




سلام پنج شنبه 28 دی 91 ،18 ژانویه 2013


در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم


موضوع اول: بعد از افتتاح خط تولید  بنزینی که 35 درصد متانول خواهد داشت توسط آقای رستم قاسمی ، انجمن خودرو سازان نامه مهم را نوشتن و اخطار کرده بودن متانول در سیستم بنزین می تواند منجر به کوری مردم و باعث خوردی سیستم سوخت – باک و فیلتر ماشین بشود و خطر نشت و آتش سوزی خواهد داشت. اوپک اعلام کرده تولید نفت ایران در دسامبر به دو شش دهم میلیون بشکه در روز متوسط رسیده که با انتصاب یک هفت دهم میلیون بشکه مصرف داخلی که به دلیل تولید همین بنزین ها شاید به حدود 2 میلیون بشکه هم رسیده باشد صادرات ایران به کمتر از یک میلیون بشکه در روز رسیده است. آقای یونس امیری فرمانده سپاه کهکیلویه و بویر احمد گفته که ما روزانه 600 هزار بشکه نفت صادرات داریم.


موضوع دوم: کارگران از طریق شرکت های پیمان کاری در شرکت های پتروشیمی بندر امام استخدام شدن دوباره دست به اعتصاب زدن 400 نفر از آنها جلوی فرمانداری ما ه شهر تجمع داشتند و خواستار اجرای قول هایی شدن که قبل گفته بودن که در راس آنها استخدام مستقیم توسط خود شرکت پتروشیمی و نه شرکت های پیمان کاری واسطه . یک مصوبه دولت هم  برایش سال 84 است. به دستور آقای احمدی نژاد قیمت خودرو از این پس با ارز مبادلاتی قرار است محاسبه شود و این کار خودرو یک افزایش قیمت جدید خواهد داشت و چون احتمالا مردم قدرت خرید ندارند. مسله رکود در کارخانجات خودرو سازی بازهم تشدید خواهد شد.


 رئیس انجمن صادارت میوه ایران هم اعلام کرده که صادرات میوه ایران نصف شده و در بازار های اروپا ترکیه بیشتر جایش را گرفته است. معاون سازمان اوقاف امور خیریه گفته بدهی دولت به امام زاده ها و مسجد ها افزایش پیدا کرده و امروز حدود 180 ملیارد تومان است. آقای رحیمی با نخست وزیر سوریه در تهران قراردادی را امضاء کرده به مبلغ یک میلیارد و پنجاه ملیون یورو که قرار است پنجاه ملیون یورو آن را به سوریه بپردازن برای تعمیر سیم های برق شبکه هایی که خود آقای اسد، زده از بین برده است.


موضوع سوم : سعید ماسوری که زمانی به اعدام محکوم شده بود نامه به زانیار و لقمان مرادی نوشته که از اعدام این دو جوان ابراز نگرانی کرده و گفته همه استخوان های من را خرد کنید ولی دست از این جگر گوشه های ما بردارید. 7 تن از دراویش گناابادی هم در اوین به انفرادی 209 منتقل شدند. در سبزوار یک اعدام در ورزشگاه شهر با حضور مردم اتفاق افتاد که از کارهایی است که طالبان انجام می داد. خانه آزادی هم گزارش سال 2013 را منتشر کرد که عملکرد 195 کشور در 2012 در خصوص آزادی ها و شاخص هایی را که دارد مطرح کرده که 47 کشور در زمره کشور های غیر آزاد قرار دارند و ایران در این لیست قرار دارد و وضیعت آزادی نسبت به سال قبل بدتر شده است.


موضوع چهارم : آقای احمدی نژاد در مجلس گفت نقدینگی با اجرای هدفمندی یارانه ها کاهش پیدا کرده است. در حالی که چندی پیش رئیس بانک مرکزی گفته بود 2 تا 3 درصد رشد داشته است. آقای خامنه ای گفت معارضین بین المللی سال 88 تو دهنی خوردند چه برسد به این  مزدوران داخلی که جای خودشان را دارند. رهبر ایران گفت : ملت در برابر تحریم ها سختی ها را تحمل می کنند و باید به ایشان گفت شما از جانب خودت حرف بزن و با مسله هسته ای که کشور را ویران کردی نمی خواهد از طرف مردم حرف بزنید.


موضوع پنجم: هئیت رئیسه مجلس خبرگان اطلاعیه را داده و در آن گفته تطهیر و تخفیف عوامل فتنه و انتخابات آزاد خواسته دشمن است. احمد خاتمی هم تصریحا آقای عسگر اولادی را خائن خوانده است برای صحبت هایی که کرده در مورد آقایان کروبی و میرحسین موسوی.


موضوع ششم : ارتش سایبری سپاه شروع کرده به وبلاگ های جعلی افراد درست کردن و پروفایل های جعلی درست کردن و حرف نا درست از قول آنها زدن و همین طور انتشار خصوصی عکس های دختر تاج زاده و دیگران و شکستن مرز های اخلاقی که این رژیم هیچ مرز اخلاقی را رعایت نمی کند. فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفته 48 نفری که در سوریه آزاد شدند همگی بسیجی بودند. روزنامه جمهوری اسلامی نوشته اگر آقای جنتی نمی تواند از عصبانی شدن خوداری بکند بهتر است ازامامت جمعه معاف شود.


موضوع آخر: آقای نوری همدانی گفتند اقتصاد در زندگی نقش اساسی دارد. از کرامات شیخ ما چه عجب مشت خود واز کرد گفت یک وجب      


 اندکی صبر سحر نزدیک است

 تا فردا شاد پیروز موفق سرافراز باشید

 به امید پیروزی ایران و ایرانی        

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خبرهاي گذشته